Bodyenfit - Strong!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodyenfit - Strong!

Hee leden van Bodynet,

Zoals velen van jullie wel meegekregen hebben is er sinds het verbod van de DMAA geen supertopper meer. Beste die we nu verkopen (prijs/kwaliteit) zijn toch wel Assault, 1MR, C4, Swollen en Neurocore. Van onze eigen lijn hebben we daar één aantoe gevoegd en ik weet zeker, dat die een topper is! Gezien de ingredienten is het een monster! Hieronder even een opsomming:

Kenmerken #1 Pre-Workout Strong:
    -Premium pre-workout voor spiermassa!
    -"Killer" alpha male spierkracht
    - Massieve " Muscle Growth" Pumps
    -Extreme energie en feel good
    -Stimulans voor de vetverbranding
    -Enorme prestatieverbetering
    -Uithoudingsvermogen en herstel
    -Focus en intensiteit
    -Spieren blijven langer sterk
    -45 doseringen per verpakking
    -100% dmaa vrij

Ingredienten

Natuurlijk open ik dit topic niet zomaar in de review sectie. Ik wil graag dat jullie hiermee een positieve ervaring krijgen. Speciaal voor jullie heb ik daarom ook de volgende actie weten te regelen. Speciaal dus voor leden van bodynet.nl!

De eerste 15 personen die hieronder reageren, vervolgens hun naam en adresgegevens per PM sturen stuur ik een sample toe. Als wederdienst zou ik dan graag een review van jullie hier zien over het volgende.

Energie:
    Kracht:
    Pomp:
    Uithoudingsvermogen:
    Smaak:
    Eindcijfer: 1-10

Dus! Ben jij geïnteresseerd om een proefmonster hiervan te ontvangen en een review te schrijven? Reageer hier en stuur me dan snel je naam en adresgegevens in een PM, dan zorg ik dat jij deze week een sample ontvangt. Wees er snel bij, ik heb er maar 15 ontvangen dus OP=OP!

Ik hoor het graag lieve leden van Bodynet.nl!

Ralf
    Last edited by Body En Fitshop; 14-10-2012, 14:52.
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Zou hem heel graag testen !
    En uiteraard achteraf met de andere BN leden delen wat het voor mij gedaan heeft

Comment

idem,
      benieuwd of deze wèl wat doet itt tot 1rm en anderen
      Last edited by kojak; 14-10-2012, 15:27.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik heb bij mijn laatste bestelling een sample van de pwo gekregen. Vond het niet heel super smaken, maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik andere pwo's nou ook niet gek geweldig vind smaken.
        Na het innemen kwam ik na een kwartier in een rush, versnelde hartslag en was lichtelijk kortademig. Nadat deze bijwerkingen verminderde ging ik erg lekker. De bijwerkingen ervaar ik trouwens bij elke pwo, dus verschilt per persoon.
        Na de training toch een voldaan gevoel gekregen. Ook had ik geen crash. In vergelijking met andere pwo's vrijwel geen verschil, enkel de prijs.

Ik train nog niet zo lang dus weet niet wat ik precies moet voelen. Wat ik wel weet is dat deze pwo wel een goeie mental booster is.

Ik hoef btw geen sample.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Van mij heb je een berichtje, ben er erg benieuwd naar

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Ik heb bij mijn laatste bestelling een sample van de pwo gekregen. Vond het niet heel super smaken, maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik andere pwo's nou ook niet gek geweldig vind smaken.
            Na het innemen kwam ik na een kwartier in een rush, versnelde hartslag en was lichtelijk kortademig. Nadat deze bijwerkingen verminderde ging ik erg lekker. De bijwerkingen ervaar ik trouwens bij elke pwo, dus verschilt per persoon.
            Na de training toch een voldaan gevoel gekregen. Ook had ik geen crash. In vergelijking met andere pwo's vrijwel geen verschil, enkel de prijs.

Ik train nog niet zo lang dus weet niet wat ik precies moet voelen. Wat ik wel weet is dat deze pwo wel een goeie mental booster is.

Ik hoef btw geen sample.
            Bedankt voor je reveiw! Waardeer ik. Het is altijd erg persoonlijk. Ik vond de smaak ook goed te doen. Niet superlekker zoals NoxiPro, maar het effect is wel beduidend sterker. Een pre-workout is erg persoonlijk maar de bovengenoemde punten (die 4/5 zoals kracht etc) zijn vaak wat je het meest moet voelen bij pre-workouts. Wat ook het verschil moeten maken

Ralf
            BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Originally posted by aktito View Post
              Zou hem heel graag testen !
              En uiteraard achteraf met de andere BN leden delen wat het voor mij gedaan heeft
              Leuke studie doe je
              Originally posted by kojak View Post
              idem,
              benieuwd of deze wèl wat doet itt tot 1rm en anderen
              Strong! gaat je zeker bevallen. Sampletje is onderweg!
              Originally posted by Dexie View Post
              Van mij heb je een berichtje, ben er erg benieuwd naar
              Komt goed. Ben benieuwd Dexie. Noemen ze je ook wel eens Dexter?

Ralf

Comment

Wil ik best wel eens testen heb nu assault maar sta open voor andere om te testen
                Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                  Komt goed. Ben benieuwd Dexie. Noemen ze je ook wel eens Dexter?
                  Haha zie m`n bericht met gegevens,XD Nee ze noemen me geen dexter wel anders (: haha

Comment

wil zeker testen
                    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Energie: ik krijg hier zeker wat meer energie van, ik neem het als ik in de auto zit en dan tijdens het trainen voel ik hem, ik ben niet echt druk maar ik heb lekker relaxte energie
                      Kracht: kracht is super, ik heb wat meer agressie en dit toont zich uit in mijn kracht, je wilt niet stoppen maar doorgaan.
                      Pomp: pomp is heerlijk, je zit lekker vol , vooral met schoudertraining zit ik helemaal vol.
                      Uithoudingsvermogen: ik train af en toe met 50 herhalingen, dit lukt maar net , uithoudingsvermogen is goed enkel gaat het dan moeilijk omdat ik dan al helemaal vol zit .

Smaak: ik moet zeggen dat deze niet vies smaakt, ik meng het met een klein beetje water , en het is zo weg.

Eindcijfer: 1-10
                      ik geef dit zeker een 8 , ik gebruik het nu een week, en ben benieuwd hoe het na langere tijd is.
                      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                        Leuke studie doe je
                        Leuk om te horen
                        Misschien dat ik ooit nog eens kom bedelen om een stageplek als mijn afstudeeropdracht over de werking van een bepaald type supplementen gaat (pwo's oid)

Comment

Bij deze graag! Pm on tha way
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

ik wil hem graag testen en heb daarom me gegevens per PM gestuurd!
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Interactief op doelgroepfora, prima affliate optie, goede cross sell met proefmonstertjes, die slimme like-actie voor facebook. Als marketingstudent vraag ik me regelmatig af waarom body&fit nog niet als best practise is opgenomen in de studieboeken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X