Hee leden van Bodynet,
Zoals velen van jullie wel meegekregen hebben is er sinds het verbod van de DMAA geen supertopper meer. Beste die we nu verkopen (prijs/kwaliteit) zijn toch wel Assault, 1MR, C4, Swollen en Neurocore. Van onze eigen lijn hebben we daar één aantoe gevoegd en ik weet zeker, dat die een topper is! Gezien de ingredienten is het een monster! Hieronder even een opsomming:
Kenmerken #1 Pre-Workout Strong:
-Premium pre-workout voor spiermassa!
-"Killer" alpha male spierkracht
- Massieve " Muscle Growth" Pumps
-Extreme energie en feel good
-Stimulans voor de vetverbranding
-Enorme prestatieverbetering
-Uithoudingsvermogen en herstel
-Focus en intensiteit
-Spieren blijven langer sterk
-45 doseringen per verpakking
-100% dmaa vrij
Ingredienten
Natuurlijk open ik dit topic niet zomaar in de review sectie. Ik wil graag dat jullie hiermee een positieve ervaring krijgen. Speciaal voor jullie heb ik daarom ook de volgende actie weten te regelen. Speciaal dus voor leden van bodynet.nl!
De eerste 15 personen die hieronder reageren, vervolgens hun naam en adresgegevens per PM sturen stuur ik een sample toe. Als wederdienst zou ik dan graag een review van jullie hier zien over het volgende.
Energie:
Kracht:
Pomp:
Uithoudingsvermogen:
Smaak:
Eindcijfer: 1-10
Dus! Ben jij geïnteresseerd om een proefmonster hiervan te ontvangen en een review te schrijven? Reageer hier en stuur me dan snel je naam en adresgegevens in een PM, dan zorg ik dat jij deze week een sample ontvangt. Wees er snel bij, ik heb er maar 15 ontvangen dus OP=OP!
Ik hoor het graag lieve leden van Bodynet.nl!
Ralf
Comment