Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Aangezien ik al aardig wat Pre Workouts heb gehad, No-Explode, Crack, Jack3d en Noxipro, wist ik niet precies wat ik moest verwachten buiten de reviews die al gegeven zijn.
Smaak:
Dit is voor mij een belangrijk punt. Veel heren hier zeggen dat het hun niks uitmaakt, want je drinkt het en het is weg, maar als er een vieze smaak aan vasthangt, vind ik er niks aan. De smaak van Strong vond ik erg goed, het liet me denken aan Taxi van vroeger (daar werd ik vroeger ook al hyper van). Dit is voor mij al een pluspunt!!!
Werking:
Omdat ik natuurlijk al wat gewend ben, verwachtte ik er niet al te veel van, maar ik voelde het toch goed werken. Onderweg naar de sportschool kreeg ik al prettige tintelingen door mijn lichaam, die mij vertelden dat het een lekkere training ging worden en dat werd het ook. Ik ben het met de meeste eens, dat er geen toename van kracht was, maar een energiek gevoel was er zeker!
Het gevoel was prettig en niet overheersend, maar een positieve energie.
Bij- Nawerking:
Na alle andere Pre-Workouts had ik thuis altijd een bitter gevoel. Met Strong had ik geen Crash en ik heb het gevoel gehad dat de energie niet ophield.
conclusie:
Strong is een goed werkend product, voor degene die even geen energie hebben, maar toch een lekkere training willen hebben, zonder bijwerkingen.
Het is een goed alternatief voor de oude Pre Workouts! De introductieprijs is een mooie prijs voor het product, maar als ik € 44,95 moet betalen, dan vind ik het een beetje prijzig.
Bedankt voor je complimenten. Strong! is echt een goede preworkout en de kans dat we deze prijs vasthouden is groot. Als je kijkt na A-merken zie je gewoon dat ze zomaar 44,90 euro vragen voor topproducten. Kijk eens naar de nieuwe jack3d micro of noxplode. Dan praten we puur over de adviesprijs. Wij hebben ook topingrediënten, vandaar wij dat erbij staat. Kans is groot dat de prijs zo blijft.
Ik heb gister strong gebruikt voor me benentraining!
Smaak: Zoals elke andere pre-workout vond ik deze ook niet erg lekker, te overheersend en zoet. Maar dat ligt aan mij persoonlijk
Energie: Het was niet dat ik een energierush kreeg, maar dat kreeg ik wel altijd van Hard! maar dat zal wel door de Geranamine komen..
Focus: Me focus was wel zeer goed, kon me goed concentreren op me workout, heb me pr van 160 squat daardoor ook gezet!
Kracht&Uithoudingsvermogen: Allebei voelde ik een lichte toename, en zag dit ook in de gewichten.
Kortom: Goed product, geen energie rush maar daarom ook geen crash.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Energie: Goed.
Kracht: Merkte niet al te veel krachts verschil.
Pomp: Hier was ik erg over te spreken.
Uithoudingsvermogen: goed.
Smaak: Zeker niet vies, dronk goed weg, dus goed.
Eindcijfer: 1-10, Wordt een 8.
Ik heb gister strong gebruikt voor me benentraining!
Smaak: Zoals elke andere pre-workout vond ik deze ook niet erg lekker, te overheersend en zoet. Maar dat ligt aan mij persoonlijk
Energie: Het was niet dat ik een energierush kreeg, maar dat kreeg ik wel altijd van Hard! maar dat zal wel door de Geranamine komen..
Focus: Me focus was wel zeer goed, kon me goed concentreren op me workout, heb me pr van 160 squat daardoor ook gezet!
Kracht&Uithoudingsvermogen: Allebei voelde ik een lichte toename, en zag dit ook in de gewichten.
Kortom: Goed product, geen energie rush maar daarom ook geen crash.
Top! Dank je, voor de uitgebreide review. Een PR is nooit verkeerd!
BODYENFITSHOP.NL- sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Energie: Goed.
Kracht: Merkte niet al te veel krachts verschil.
Pomp: Hier was ik erg over te spreken.
Uithoudingsvermogen: goed.
Smaak: Zeker niet vies, dronk goed weg, dus goed.
Eindcijfer: 1-10, Wordt een 8.
Energie:Enorm leuke en gezonde energie!!Kon mijn setjes veel vlugger afwerken dan normaal,veel minder rust nodig tussendoor en de reps halen die ik wou gingen nu bijzonder goed.
Kracht:Voelde niet meer kracht maar de energie en de motivatie om te presteren hielpen om de de reps gemakkelijker vol te houden.
Pomp:Pomp was niet overdreven maar die was er wel. Uithoudingsvermogen:Zeer goed.Zoals hierboven ook al vermeld Smaak:Lekker zoet,ging gemakkelijk binnen
Eindcijfer: 1-10 Heb dit wel slechts 1 maal gebruikt maar wil dit toch een 9 geven.
Bestel binnenkort een pot! Als hier geen gewenning optreed dan hebben jullie voor mij een topproduct gemaakt die je absoluut nodig hebt bij een training.Hoewel ik hier zeer tevreden over ben hoop ik toch dat de prijs nog wat bijgeschaafd zal kunnen worden.
Energie:Enorm leuke en gezonde energie!!Kon mijn setjes veel vlugger afwerken dan normaal,veel minder rust nodig tussendoor en de reps halen die ik wou gingen nu bijzonder goed.
Kracht:Voelde niet meer kracht maar de energie en de motivatie om te presteren hielpen om de de reps gemakkelijker vol te houden.
Pomp:Pomp was niet overdreven maar die was er wel. Uithoudingsvermogen:Zeer goed.Zoals hierboven ook al vermeld Smaak:Lekker zoet,ging gemakkelijk binnen
Eindcijfer: 1-10 Heb dit wel slechts 1 maal gebruikt maar wil dit toch een 9 geven.
Bedankt voor je complimenten. Strong is echt een toppertje. Bedankt voor je leuke reactie!
Bestel binnenkort een pot! Als hier geen gewenning optreed dan hebben jullie voor mij een topproduct gemaakt die je absoluut nodig hebt bij een training.Hoewel ik hier zeer tevreden over ben hoop ik toch dat de prijs nog wat bijgeschaafd zal kunnen worden.
Super, alvast bedankt. Laat het me maar weten, de forumleden en ik zijn erg benieuwd. Nog Pr's gezet?
Ralf
BODYENFITSHOP.NL- sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Afgelopen zaterdag gebruikt tijdens borst/biceps
Naam product:
Strong van B&F shop
Dosis:
Heb 1 tester zakje gemixed in een glas water, ik heb dit ook gecombineerd met Nr.1 van B&F.
Smaak:
Ik had de tropical smaak... na mijn mening erg lekker. In het verleden diverse andere gehad die niet te pruimen waren, deze dronk lekker weg. 1 Nadeel toch wel is dat hij bleef hangen tijdens het trainen hoewel dit niet erg storend is had ik dat bij andere nooit.
Effect:
Ik gebruik normaal gesproken hemo-rage met 1.3, dit was dus de eerste die ik nam zonder 1.3. Mijn verwachting van een product zonder 1.3 was dus ook niet veel. maar het tegendeel is daar Heerlijk getrained !
Zelf weinig gemerkt van een extra pomp maar ik was wel heerlijk gefocussed en de training verliep zoals geplanned.
Na de training ook geen last gehad van een chrash, met 1.3 heb ik dat toch al gauw. Dit is zeker een pluspunt
Conclusie
Is mij zeer goed bevallen geef het een 8. Ga dit zeker overwegen aan te schaffen als mijn voorraad op is
Zelf plaats ik hem boven namen zoals 1.3 noxipro en maximise intense en m1
Afgelopen zaterdag gebruikt tijdens borst/biceps
Naam product:
Strong van B&F shop
Dosis:
Heb 1 tester zakje gemixed in een glas water, ik heb dit ook gecombineerd met Nr.1 van B&F.
Smaak:
Ik had de tropical smaak... na mijn mening erg lekker. In het verleden diverse andere gehad die niet te pruimen waren, deze dronk lekker weg. 1 Nadeel toch wel is dat hij bleef hangen tijdens het trainen hoewel dit niet erg storend is had ik dat bij andere nooit.
Effect:
Ik gebruik normaal gesproken hemo-rage met 1.3, dit was dus de eerste die ik nam zonder 1.3. Mijn verwachting van een product zonder 1.3 was dus ook niet veel. maar het tegendeel is daar Heerlijk getrained !
Zelf weinig gemerkt van een extra pomp maar ik was wel heerlijk gefocussed en de training verliep zoals geplanned.
Na de training ook geen last gehad van een chrash, met 1.3 heb ik dat toch al gauw. Dit is zeker een pluspunt
Conclusie
Is mij zeer goed bevallen geef het een 8. Ga dit zeker overwegen aan te schaffen als mijn voorraad op is
Zelf plaats ik hem boven namen zoals 1.3 noxipro en maximise intense en m1
Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat het zo goed bevalt. Wie weet zie ik binnenkort een potje naar je toe vliegen!
Ralf
Dosis:
Heb 1 sachet gemixed in een mixbeker met 250 ml water.
Smaak:
Ik had de "fruit punch" smaak. Vond het niet lekker, maar het was ook niet vies te noemen. Het smaakte een beetje als van die kauwgomballen uit zo'n automaat.
Effect:
Wow, zo'n 30 minuten nadat ik het gedronken had kreeg ik een soort van engergie rush. Ik trainde vandaag rug/biceps. Ik had gewoon zoveel meer kracht, waar ik normaal moe word, pijntjes voel of verzuur. Tussen de sets in kon ik moeilijk stil zitten en wilde eigenlijk gelijk weer beginnen aan de volgende set. Na de gewichten moest ik echt niet iets van cardio doen want ik had nog zoveel energie. Verder had ik een euforisch gevoel. Heb geen crash gehad, de reden waardoor ik gestopt WAS met het nemen van pre-wo's.
Conclusie:
Zo lekker heb ik nog werkelijk waar nooit getraind en zit er dus serieus over te denken om een pot Strong! aan te schaffen. Ik ben zeer te spreken over dit product. Vergeleken met andere pre-wo's krijgt deze toch wel een 9,0/10!
Dosis:
Heb 1 sachet gemixed in een mixbeker met 250 ml water.
Smaak:
Ik had de "fruit punch" smaak. Vond het niet lekker, maar het was ook niet vies te noemen. Het smaakte een beetje als van die kauwgomballen uit zo'n automaat.
Effect:
Wow, zo'n 30 minuten nadat ik het gedronken had kreeg ik een soort van engergie rush. Ik trainde vandaag rug/biceps. Ik had gewoon zoveel meer kracht, waar ik normaal moe word, pijntjes voel of verzuur. Tussen de sets in kon ik moeilijk stil zitten en wilde eigenlijk gelijk weer beginnen aan de volgende set. Na de gewichten moest ik echt niet iets van cardio doen want ik had nog zoveel energie. Verder had ik een euforisch gevoel. Heb geen crash gehad, de reden waardoor ik gestopt WAS met het nemen van pre-wo's.
Conclusie:
Zo lekker heb ik nog werkelijk waar nooit getraind en zit er dus serieus over te denken om een pot Strong! aan te schaffen. Ik ben zeer te spreken over dit product. Vergeleken met andere pre-wo's krijgt deze toch wel een 9,0/10!
Roeselare blijkt toch echt een probleemgebied Ralf xD gisteren besteld onder rembours vandaag niet gekregen.Ohja verlang gewoon tot ik die pot strong binnen heb!
Comment