Originally posted by Kurk
View Post
Bodyenfit - Strong!
Collapse
X
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
-
Ben zeker in voor een sample van dit product! Zoek al redelijk lang naar iets (legaals) dat sterk genoeg voor mij is, het meeste werkt namelijk nauwelijks of heeft gewoon een teleurstellend effect.
Dus ja.. als het nog mogelijk is graag een sample ^^
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHaha zie m`n bericht met gegevens,XD Nee ze noemen me geen dexter wel anders (: haha
Originally posted by jjj7797 View Postwil zeker testen
Originally posted by koenv91 View PostEnergie: ik krijg hier zeker wat meer energie van, ik neem het als ik in de auto zit en dan tijdens het trainen voel ik hem, ik ben niet echt druk maar ik heb lekker relaxte energie
Kracht: kracht is super, ik heb wat meer agressie en dit toont zich uit in mijn kracht, je wilt niet stoppen maar doorgaan.
Pomp: pomp is heerlijk, je zit lekker vol , vooral met schoudertraining zit ik helemaal vol.
Uithoudingsvermogen: ik train af en toe met 50 herhalingen, dit lukt maar net , uithoudingsvermogen is goed enkel gaat het dan moeilijk omdat ik dan al helemaal vol zit .
Smaak: ik moet zeggen dat deze niet vies smaakt, ik meng het met een klein beetje water , en het is zo weg.
Eindcijfer: 1-10
ik geef dit zeker een 8 , ik gebruik het nu een week, en ben benieuwd hoe het na langere tijd is.
Originally posted by aktito View PostLeuk om te horen
Misschien dat ik ooit nog eens kom bedelen om een stageplek als mijn afstudeeropdracht over de werking van een bepaald type supplementen gaat (pwo's oid)
Originally posted by Teddek View PostBij deze graag! Pm on tha way
Originally posted by Rickbeen View Postik wil hem graag testen en heb daarom me gegevens per PM gestuurd!
Originally posted by Kurk View PostInteractief op doelgroepfora, prima affliate optie, goede cross sell met proefmonstertjes, die slimme like-actie voor facebook. Als marketingstudent vraag ik me regelmatig af waarom body&fit nog niet als best practise is opgenomen in de studieboeken.
Originally posted by Ramon1983 View PostMocht het nogmogelijk zijn, ben ik bereid voor jullie een review te maken
Originally posted by Burnedice View PostZou hem graag willen proberen, dus als er nog is! Ik schrijf meteen na de volgende training een review.
Originally posted by Krakzak View PostBen zeker in voor een sample van dit product! Zoek al redelijk lang naar iets (legaals) dat sterk genoeg voor mij is, het meeste werkt namelijk nauwelijks of heeft gewoon een teleurstellend effect.
Dus ja.. als het nog mogelijk is graag een sample ^^
RalfBODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostIk had zaterdag een sample bij mijn bestelling gekregen. Waarschijnlijk test ik hem vandaag uit. Gebruik al een tijdje geen pwo meer, dus ben er wel benieuwd naar.Laat je ook weten wat je er van vindt?
Originally posted by futurekill View Postheb gistern alsook pm gestuurd
RalfBODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
-
Hiervoor had ik Hard! en nu krijg ik Strong! Hard! hielp bij mij lekker en ben er van overtuigd dat het door dat ! teken erachter komt, strong! gaat wel bevallen dusDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115.5kg 5x
- SSB hindu squat: 30kg 20x
Deficit SL DL: