Bodyenfit - Strong!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rawis View Post
    Post ontvangen, ik ga hem do/vr uittesten
    Ik hoor het graag

Ralf
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Ik fiets ongeveer 10/15 minuutjes naar de gym en dan nog 5 minuutjes omkleden, weet niet hoelang het effect duurt, dus voor het omkleden nemen of voor het fietsen? Sorry als het al is gemeld.

Comment

Ik heb vandaag mijn Sample ontvangen en zal het morgen proberen.
        Gezien de reviews ben ik erg nieuwsgierig geworden.
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Hij is binnen, Top! Morgen testen
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Mijn ervaring met strong net.

Energie: Super, ik ben van nature ontzettend lui en pwo's werken bij mij prima om de training door te komen.

Kracht: Ik geloof niet in een krachttoename door een Pwo, wel in een focus en die focus was goed.

Bijwerkingen: Licht euforisch gevoel dat ik nu nog heb.
            Mijn ervaring met geranamine was dat ik ondanks dat de drive goed was toch een licht "naar" gevoel had..

Smaak boeit me niet, ik eet al jaren tegen mijn zin in kwark.
            Eerlijk is echter eerlijk het is beter te pruimen dan hard!

Vergelijking met Hard!

Ik vind het een prima alternatief voor Hard! Bij hard kan ik me iets meer opfokken, maar het feel good gevoel van Strong! is dermate goed dat ik het minimaal even goed vind als Hard!
            Last edited by Iguana; 19-10-2012, 09:12.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Energie:
              Onwerkelijk, ik fietste naar de gym, en merkte na 10 minuten na inname al dat ik echt nog meer zin had dan normaal, ik fietste keihard en tijdens de training werd ik ook niet echt moe, ik denk wel het beste punt van Strong!

Kracht:
              Had niet echt het gevoel dat ik er meer kracht door had, wel was ik mentaal sterker dus dat geeft wel een extra push, je zit meer in je training. Sowieso had ik al geen kracht toename verwacht om eerlijk te zijn.

Pomp:
              Pomp had ik iets meer verwacht, maar het viel wel mee, eerst half uur / driekwartier was die goed, voelde zelfs een pomp in me hele rug, terwijl ik daar normaal nooit wat voel, en met upright rows knalden me schouders echt uit elkaar (dat geeft altijd al een pomp bij mij..) Daarna zakte het weg. Was overigens wel precies goed gedurende die tijd, want is het teveel dan kan ik niet lekker trainen.

Uithoudingsvermogen:
              Zit nu in een week met veel reps (3x15 per oefening) en had geen enkel probleem, pakte redelijke gewichten maar heb amper gerust tussen de sets, misschien 10 seconden, ik wilde gewoon door gaan.

Smaak:
              Was niet heel geweldig maar vond het ook niet vies, maarja who cares je drinkt het toch ff snel op en daarna ga je knallen.

Eindcijfer: 1-10
              Ik geef strong een 9. Heb alleen geen vergelijkingsmateriaal want heb nog nooit eerder een PWO gehad.

Of ik het ga kopen weet ik nog niet, want wil er niet 'afhankelijk' van worden. Maar het is echt een top product, bedankt dat ik het heb mogen testen guys!

Comment

Man man al die goede reviews! hopelijk heb ik mijn sample vlug!
                Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Ik fiets ongeveer 10/15 minuutjes naar de gym en dan nog 5 minuutjes omkleden, weet niet hoelang het effect duurt, dus voor het omkleden nemen of voor het fietsen? Sorry als het al is gemeld.
                  Maakt niet uit, kun je gerust gebruiken. Ongeveer 30 minuten voor je "start" van de krachttraining innemen en gaan! Je zult de beta-alanine waarschijnlijk wel eerder voelen.
                  Originally posted by Ramon1983 View Post
                  Ik heb vandaag mijn Sample ontvangen en zal het morgen proberen.
                  Gezien de reviews ben ik erg nieuwsgierig geworden.
                  Haha, zo hoort het. Goedzo Laat maar vanavond/morgen maar weten wat je er van vindt!
                  Originally posted by Teddek View Post
                  Hij is binnen, Top! Morgen testen
                  Graag gedaan. Ik hoor 't wel!
                  Originally posted by Iguana View Post
                  Mijn ervaring met strong net.

Energie: Super, ik ben van nature ontzettend lui en pwo's werken bij mij prima om de training door te komen.

Kracht: Ik geloof niet in een krachttoename door een Pwo, wel in een focus en die focus was goed.

Bijwerkingen: Licht euforisch gevoel dat ik nu nog heb.
                  Mijn ervaring met geranamine was dat ik ondanks dat de drive goed toch een licht "naar" gevoel had.

Smaak boeit me niet, ik eet al jaren tegen mijn zin in kwark.
                  Eerlijk is echter eerlijk het is beter te pruimen dan hard!

Vergelijking met Hard!

Ik vind het een prima alternatief voor Hard! Bij hard kan ik me iets meer opfokken, maar het feel good gevoel van Strong! is dermate goed dat ik het minimaal even goed vind als Hard!
                  Goed om te horen dat het zo goed bevallen is. Strong! is verreweg de beste koop mbt pre-worktouts! Met zulke ingrediënten is het ontzettend moeilijk om een lekkere smaak eraan te gooien, maar kan zeggen, dat dat zeker gelukt is.

Ralf
                  Last edited by Iguana; 19-10-2012, 09:13.
                  BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Strong is extreem! De naam is niet voor niets gekozen...

Comment

mijn Strong reviewtje

eerst moet ik aangeven dat ik niet "echt" reageer op Preworkouts, iig niet zo als anders soms beschrijven. mijn mening over dit soort poedertjes is dan ook dat het voor kiddo's is welke nooit koffie hebben gehad....

smaak:
                      tja heerlijk is anders, maar vies is het niet. snap dat de smaak tropic is, want als er zit iets zuurs in wat met iets anders dan cirtrus vruchten zeker niet te pruimen zou zijn. het lost goed op en drink goed weg.

(bij)werking:
                      ook van strong merk ik niks, maar dat houd ook in dat ik geen nadelige effecten heb ervaren.
                      met andere PreWorkouts heb ik o.a. een droge mond, de zogenoemde Crash en vermoeidheid i.p.v. energie ervaren.

energie:
                      pas aan het eind van de training herinnerde ik mij dat ik een PreWorkout had gehad en dat ik op bijna elke oefening een extra set gepakt omdat ik nergens een "voldaan" gevoel kreeg. deze kwam er in't algemeen goed uit en aan het eind van de training had ik niet het gevoel "leeg" te zijn.

nu ik thuis zit voel ik die extra sets wel en dit is waar Strong mij positief heeft verast.

conclusie:
                      ik kan zonder Preworkout maar ga Strong een kans geven. op het moment is de prijs goed, heb geen bijwerkingen ervaren en heb er onbewust toch wat extra sets uitgeperst. dit kan ik (op dit moment) alleen Strong toerekenen.

.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Begin te denken dat jullie mij vergeten zijn
                        Strength Within, Pride Throughout

Comment

Ik heb hem binnen, zal hem zaterdag testen.
                          keep the focus going!

Comment

Ik vond em best wel goed behalve de smaak was echt niet zo lekker. Ook de nasmaak was maar vies
                            Maar qua energie was het best wel goed, maar voor mij kan hij niet tippe aan noxipro & jack3d.. Krijg van die 2 toch nog dat beetje extra nog

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                              mijn Strong reviewtje

eerst moet ik aangeven dat ik niet "echt" reageer op Preworkouts, iig niet zo als anders soms beschrijven. mijn mening over dit soort poedertjes is dan ook dat het voor kiddo's is welke nooit koffie hebben gehad....

smaak:
                              tja heerlijk is anders, maar vies is het niet. snap dat de smaak tropic is, want als er zit iets zuurs in wat met iets anders dan cirtrus vruchten zeker niet te pruimen zou zijn. het lost goed op en drink goed weg.

(bij)werking:
                              ook van strong merk ik niks, maar dat houd ook in dat ik geen nadelige effecten heb ervaren.
                              met andere PreWorkouts heb ik o.a. een droge mond, de zogenoemde Crash en vermoeidheid i.p.v. energie ervaren.

energie:
                              pas aan het eind van de training herinnerde ik mij dat ik een PreWorkout had gehad en dat ik op bijna elke oefening een extra set gepakt omdat ik nergens een "voldaan" gevoel kreeg. deze kwam er in't algemeen goed uit en aan het eind van de training had ik niet het gevoel "leeg" te zijn.

nu ik thuis zit voel ik die extra sets wel en dit is waar Strong mij positief heeft verast.

conclusie:
                              ik kan zonder Preworkout maar ga Strong een kans geven. op het moment is de prijs goed, heb geen bijwerkingen ervaren en heb er onbewust toch wat extra sets uitgeperst. dit kan ik (op dit moment) alleen Strong toerekenen.

.
                              Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat de Strong! je toch nog een goede bijdrage heeft kunnen leveren. Al onze collega's zitten hier ook aan de Strong! en nog geen negatieve reactie gehad. En ja, ook hier lopen mensen rond die er vaak niets van merken!
                              Originally posted by futurekill View Post
                              Begin te denken dat jullie mij vergeten zijn
                              Als je maandag nog niets hebt, let me know! Ik weet zeker dat ik alles verstuurd heb en ook goed gegaan is. Sommige delen van België zijn blijkbaar slecht bereikbaar.
                              Originally posted by xBrian View Post
                              Ik heb hem binnen, zal hem zaterdag testen.
                              Top, ben benieuwd!!
                              Originally posted by FutureFamous View Post
                              Ik vond em best wel goed behalve de smaak was echt niet zo lekker. Ook de nasmaak was maar vies
                              Maar qua energie was het best wel goed, maar voor mij kan hij niet tippe aan noxipro & jack3d.. Krijg van die 2 toch nog dat beetje extra nog
                              Bedankt voor je review. En wat vond je van de andere punten.. Pomp? Kracht? Etc..

Ralf

Comment

Review Strong:

Aangezien ik al aardig wat Pre Workouts heb gehad, No-Explode, Crack, Jack3d en Noxipro, wist ik niet precies wat ik moest verwachten buiten de reviews die al gegeven zijn.

Smaak:
                                Dit is voor mij een belangrijk punt. Veel heren hier zeggen dat het hun niks uitmaakt, want je drinkt het en het is weg, maar als er een vieze smaak aan vasthangt, vind ik er niks aan. De smaak van Strong vond ik erg goed, het liet me denken aan Taxi van vroeger (daar werd ik vroeger ook al hyper van). Dit is voor mij al een pluspunt!!!

Werking:
                                Omdat ik natuurlijk al wat gewend ben, verwachtte ik er niet al te veel van, maar ik voelde het toch goed werken. Onderweg naar de sportschool kreeg ik al prettige tintelingen door mijn lichaam, die mij vertelden dat het een lekkere training ging worden en dat werd het ook. Ik ben het met de meeste eens, dat er geen toename van kracht was, maar een energiek gevoel was er zeker!
                                Het gevoel was prettig en niet overheersend, maar een positieve energie.

Bij- Nawerking:
                                Na alle andere Pre-Workouts had ik thuis altijd een bitter gevoel. Met Strong had ik geen Crash en ik heb het gevoel gehad dat de energie niet ophield.

conclusie:
                                Strong is een goed werkend product, voor degene die even geen energie hebben, maar toch een lekkere training willen hebben, zonder bijwerkingen.
                                Het is een goed alternatief voor de oude Pre Workouts! De introductieprijs is een mooie prijs voor het product, maar als ik € 44,95 moet betalen, dan vind ik het een beetje prijzig.
                                I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X