Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hiervoor had ik Hard! en nu krijg ik Strong! Hard! hielp bij mij lekker en ben er van overtuigd dat het door dat ! teken erachter komt, strong! gaat wel bevallen dus
klinkt alvast overtuigend
was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Hiervoor had ik Hard! en nu krijg ik Strong! Hard! hielp bij mij lekker en ben er van overtuigd dat het door dat ! teken erachter komt, strong! gaat wel bevallen dus
Haha, sowieso, ik weet zeker dat deze goed gaat bevallen. Zulke moderne ingrediënten, perfecte dosis en werking moet het zeker lukken. Ik ben benieuwd naar je review!
Zekerrrrr Strong!: Kenmerken #1 Pre-Workout Strong:
-Premium pre-workout voor spiermassa!
-"Killer" alpha male spierkracht
- Massieve " Muscle Growth" Pumps
-Extreme energie en feel good
-Stimulans voor de vetverbranding
-Enorme prestatieverbetering
-Uithoudingsvermogen en herstel
-Focus en intensiteit
-Spieren blijven langer sterk
-45 doseringen per verpakking
-100% dmaa vrij
Check daarom onze site!
Ralf
BODYENFITSHOP.NL- sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Energie: ik vond dat je veel energie kreeg van Strong. Ik moest eerst 5km fietsen naar de sportschool, en daar begon het al, ik bleef volgas doorfietsen. En je hebt echt super veel zin om te trainen. (nog meer dan normaal). En met de training kon je goed doorgaan! En het allerlekkerste aan deze pre-workout is: GEEN CRASH. Wat ik wel heel erg had met Jack3D.
Kracht: Ik had niet echt een krachttoename. Je wil om door tegaan wordt wordt vergroot. Zo'n gevoel had ik.
Pomp: Ik had een goede pomp. Zowel tijdens, als na de training. Iets meer dan normaal. Niet heel overdreven.
Uithoudingsvermogen: Dit vond ik het beste aan strong, je uithoudingsvermogen. Je wordt echt niet moe. Ik trainde schouders/nek/buik vandaag. Je had echt maar heel kort rust nodig, en je kon weer gaan. Dit vond ik echt heerlijk aan Strong. En na het trainen, had ik een heerlijk voldaan gevoel. Had super veel zin al in de volgende training!
Smaak: Ik had de smaak tropical juice. Ik vond de smaak 'te' sterk. Niet heel lekker om weg te drinken.
Mijn ervaring.
Na al het commentaar van klanten op mijn gegaap op mijn werk heb ik mijzelf vanavond toch bijeengeraapt en ben ik gaan trainen. Zakje opengescheurd en in mijn shakebeker gegooid, mixte heel goed en snel, ik hoefde bijna niet te schudden. Het was goed drinkbaar en had een zoet smaakje dat mij deed denken aan Taksi. Smaak is voor mij niet belangrijk maar als het lekker is dan is dat mooi meegenomen, en dit was lekker.
Na ongeveer 10 minuten begon ik het gebruikelijke pre workout supplement gevoel te voelen: zin, energie en euforie.
Op de fiets naar de sportschool versterkte deze gevoelens en dit bleef zo tot ver na de training. De krachttoename is minimaal maar het energieke gevoel en het uithoudingsvermogen compenseren hiervoor.
Vergelijken
Het product vergelijken met de DMAA houdende producten is lastig want het is niet voor niets verboden. Jack3d, noxipro en enkele andere pre workout supplementen die ik heb gehad bevatten allemaal het verboden goedje. Strong verliest het daarom op de focus en de kracht, maar wint het heel erg op uithoudingsvermogen. Op het gebied van energie is het ongeveer hetzelfde.
Met Strong heb ik geen last van de zogenaamde stimdick, ook lijkt er geen crash te zijn.
Prijs
De introductieaanbieding van 24,90 Euro lijkt mij een goede prijs. Ik weet niet wat de 'normale' prijs wordt maar rond de 25 euro is een goede prijs voor een pre workout supplement.
Conclusie
Hoewel het product minder kracht en focus levert als de DMAA bevattende voorgangers is het een zeer effectief product dat zoals gezegd 'schone energie' levert. De negatieve effecten die andere pre workouts wel eens hadden zijn niet terug te vinden in Strong. Het is zeker een aanrader en krijgt van mij een 8.5! Ik denk dat ik morgen of overmorgen een potje bestel.
Het bovenstaande allemaal gebaseerd op 1 training met het spul, ik schrijf misschien nog wel een review als ik er vaker mee heb getraind.
Goedemorgen zeer goede reviewers, dat zeg ik natuurlijk niet voor niets. Echt leuk dat jullie de tijd nemen om ook een serieuze review te schrijven. Waarderen we Op deze manier loont het toch om jullie een goede ervaring te geven wanneer je spullen gratis weggeeft!
Ralf
BODYENFITSHOP.NL- sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment