vandaag de bars van B&F binnen gekregen en dan hier de eerste revieuw.
de verpaking is zoals we gewend zijn met het huismerk van B&F, strak design.
ik had de smaak white chocolate sensation, alhoewel ik nooit zo weg ben van suplementen in chocolade smaak moet ik toegeven dat deze echt goed smaken in vergelijking met andere bars, een echte chocolade smaak met coating, de binnenkant is zacht van structuur met een coating van witte chocolade, de smaak is naar mijn mening echt lekker en redelijk zoet, in vergelijking met andere bars die ik heb geprobeerd is dit een van de betere smaken, de meeste bars die ik heb geprobeerd smaken echt naar nep chocolade of is het net een stuk betonblok in je mond waar je zeker wel 20 sec op moet kauwen voordat je het kunt doorslikken, dat heeft deze bar niet, is goed smeuig en een goede textuur.
de verhoudingen zijn nog wel goed te doen voor een proteine bar
samenstelling: per reep
205 kcals
7,7gr vetten
14,7gr carbs (waarvan 2,7gr suiker, 11,5gr polyolen--->polyolen zorgen nauwlijks voor een piek)
20.1gr eiwit
7.3gr voedingsvezels
als je dit vergelijkt met een granny bar bijvoorbeeld waar al 14gr aan suiker zit is dit dus een verbetering kwa smaak/kwaliteit en prijs-kwaliteit verhouding.
tuurlijk zitten er een paar verbeter puntjes in zoals elk suplement wel heeft, bij bars zien we vaak dat er stukjes noot worden toegevoegd of bijvoorbeeld echte stukjes chocolade of stukjes zoete biscuit maar dat heeft deze bar niet, deze bar heeft alleen de vulling met eiwit en de coating dus daar licht mischien wat verbetering om er iets doorheen te mengen wat wat bite geeft, maar de smaak doet iig niet onder van menig ander bekende bar.
al met al een lekkere bar met goeie voedingswaarde en een prima prijsje en natuurlijk een heerlijke smaak, want daar doe ik het voor.
revieuw:
Naam Product (tevens vermelden in titel zodat andere ook in hetzelfde topic kunnen reageren) body & fit perfection bar
Link naar de website van het product Perfection Bar - Body & Fit | Body & Fitshop
Smaak supplement. white chocolate sensation
Dosis. 12 repen/bars
Waarom heb je dit supplement gebruikt (ondersteuning bij cutten/bulken, energie voor trainen, herstel bespoedigen, vetverbranding, .....)? een gezond en verantwoord tussendoortje, kan zowel in bulk als in cut en bevoorderd her herstel door de eiwitten die in de bar zitten.
Eventuele bijwerkingen. geen
Tevreden over het product? ja, de reep (white chocolate sensation) heeft een heerlijke chocolade smaak die niet chemisch of nep smaakt en de textuur van de bar is lekker smeuig.
Vergelijkbaar met. andere eiwitrepen
Prijs / Kwaliteit verhouding zeer goed!
Zou je het supplement nogmaals gebruiken? ja, zoals ik al eerder aangaf een lekker tussendoortje voor als je trek heb in iets zoets en maar weinig suiker bevat.
Overige opmerkingen
zeker voor herhaling vatbaar!
Comment