Naam product : Unstoppable
Link naar website : Unstoppable - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop
Smaak supplement : Orange smaak
Dosis : 1maatschepje
Gemixt met : Water
Hoelang gebruikt : 30 doseringen ( kleine maand ongeveer )
Waarom heb je dit supplement gebruikt : Pomp, energie, focus ter ondersteuning tijdens cut
Merkbare effecten : Mentaal goede focus, super pomp, geen crash
Tevreden over product : ja
Vergelijkbaar met : Jacked
Prijs kwaliteit verhouding : 29.90€
Zou je het supp nogmaals gebruiken : Zeker, top product, in het kort waarom :
Smaak :
Smaak is eigenlijk best wel goed in vergelijking met andere pwo, drinkt gemakkelijk weg, zeker met koud water.
Beleving :
Leuke energie stoot, geen opgefokt gevoel zoals ik had met noxipro of 1MR, een goede focus, je hebt zin in een setje 'meer'
Pomp :
Deze maakte voor mij het verschil en overtuigde me helemaal van het product, ik had een superpomp bij iedere training, en heb meestal de indruk dat die wat langer aanhoud dan andere pwo.
Conclusie :
Super product in mijn ogen, voor de prijs moet je het ook niet laten vindt ik, wat ik ook belangrijk vondt is dat er geen opgefokt gevoel aan tepas komt, en achteraf ook geen crash. ik zou hem een 9/10 geven.
Link naar website : Unstoppable - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop
Smaak supplement : Orange smaak
Dosis : 1maatschepje
Gemixt met : Water
Hoelang gebruikt : 30 doseringen ( kleine maand ongeveer )
Waarom heb je dit supplement gebruikt : Pomp, energie, focus ter ondersteuning tijdens cut
Merkbare effecten : Mentaal goede focus, super pomp, geen crash
Tevreden over product : ja
Vergelijkbaar met : Jacked
Prijs kwaliteit verhouding : 29.90€
Zou je het supp nogmaals gebruiken : Zeker, top product, in het kort waarom :
Smaak :
Smaak is eigenlijk best wel goed in vergelijking met andere pwo, drinkt gemakkelijk weg, zeker met koud water.
Beleving :
Leuke energie stoot, geen opgefokt gevoel zoals ik had met noxipro of 1MR, een goede focus, je hebt zin in een setje 'meer'
Pomp :
Deze maakte voor mij het verschil en overtuigde me helemaal van het product, ik had een superpomp bij iedere training, en heb meestal de indruk dat die wat langer aanhoud dan andere pwo.
Conclusie :
Super product in mijn ogen, voor de prijs moet je het ook niet laten vindt ik, wat ik ook belangrijk vondt is dat er geen opgefokt gevoel aan tepas komt, en achteraf ook geen crash. ik zou hem een 9/10 geven.
Comment