Unstoppable = stoppable

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mcvk View Post
    gisteren weer op lopen stuiteren door de sportschool hoor, tenminste een goedje wat wel werkt. Wel altijd een zieke crash/space na het trainen maargoed ik ga daarna toch slapen..
    Voel je ook de lichte parraness van een net ingekickte xtc pil?
    Ssssmoking

Comment

Had 10 van die samplezakjes in een bakje gedaan. (2 servings per samplezakje) Kom ik terug van vakantie: is het helemaal samengeperst, allemaal brokken en het stinkt. Ook is een deel vochtig geworden??? Ondanks dat het in een redelijk luchtdicht bakje in mijn kast waar geen water komt.

Comment

Originally posted by Marv View Post
        Voel je ook de lichte parraness van een net ingekickte xtc pil?
        meer een van die aan het uitwerken is..

op 1,5-2 scoops wel een zieke tunnelvisie en veel meer lucht. Energie blijft aanhouden tot lang na je training, dus voor langere trainingen topspul. Komt daarna wel met mach3 naar beneden..
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Beta 2 agonisten... Is dit dan een soort clenbuterol-light? (Beta2-adrenergic agonist - Wikipedia, the free encyclopedia)
          Ik doe een gok

Comment

Ja maar met als doel het verwijden van de luchtweg, dus meer zuurstof kunnen opnemen. (clenbuterol werd ook gebruikt voor astma bij paarden)

Bij mensen word hier over het algemeen gebruik gemaakt van salbutamol (Ventolin) wat tot dezelfde groep behoort.

Overigens zal het in de dosering in unstoppable niet werken voor vetverbranding

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Had 10 van die samplezakjes in een bakje gedaan. (2 servings per samplezakje) Kom ik terug van vakantie: is het helemaal samengeperst, allemaal brokken en het stinkt. Ook is een deel vochtig geworden??? Ondanks dat het in een redelijk luchtdicht bakje in mijn kast waar geen water komt.
              Had ik ook met andere merken zoals Rush.
              Vooral de laatste resten gingen brokken.

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                hmm ik wacht nog ff voor het uit de schappen wordt gehaald dan gooien ze er een paar dumpprijzen meestal tegenaan :P echt goedkoop zijn die potjes niet
                Hier nog één. Gister even getwijfeld maar uiteindelijk wat caffeine besteld. Werkt ook heel goed.

Comment

Hartstikke leuk hoor, die focus en drive tijdens het trainen.
                  Maar zodra ik 'crash' hoor/lees/merk, haal ik af.
                  De bedoeling van een goede training is dat je er energie van krijgt, en niet alleen tijdens de training.

Daarom hou ik het lekker bij mijn caffeine tabs… ideaal.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik kreeg er zelfs een slappe piemol van, en dat is geen geintje. Caffeine blijft voor mij ook nog één van de betere pwo's. Goedkoop, makkelijk te doseren en het werkt..

Comment

Originally posted by rain View Post
                      Hartstikke leuk hoor, die focus en drive tijdens het trainen.
                      Maar zodra ik 'crash' hoor/lees/merk, haal ik af.
                      De bedoeling van een goede training is dat je er energie van krijgt, en niet alleen tijdens de training.

Daarom hou ik het lekker bij mijn caffeine tabs… ideaal.
                      Ik ga vlak daarna toch in me nest liggen dus nergens last van haha. heb het ook alleen met meer dan 1 scoop en normaal doe ik er maar 1. (als ik al pwo gebruik, meestal alleen als ik verrot ben)

caffeine doet geen ruk bij mij of ik moet 600mg nemen en dan krijg ik alleen maar trillende handjes

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                        Ik kreeg er zelfs een slappe piemol van, en dat is geen geintje. Caffeine blijft voor mij ook nog één van de betere pwo's. Goedkoop, makkelijk te doseren en het werkt..

hahaha dikke speedlul altijd, had dat vooral met noxipro. Vind het nadeel van caffeine wel dat je zo snel gewenning opbouwt, ik moet echt 600mg slikken wil ik iets merken. Ik vraag me af of dat nou zo gezond is.
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                          hahaha dikke speedlul altijd, had dat vooral met noxipro. Vind het nadeel van caffeine wel dat je zo snel gewenning opbouwt, ik moet echt 600mg slikken wil ik iets merken. Ik vraag me af of dat nou zo gezond is.
                          ffkes pauze inlassen misschien :P

Comment

B&F schrijft dit

De doping autoriteit waarschuwt alleen dat gecontroleerde sporters dit niet mogen gebruiken. Dat betekend niet, dat het product onveilig is in gebruik. Bij normaal gebruik, is het product Unstoppable gewoon te gebruiken. Dat geldt overigens voor elke pre-workout.

Er zijn nog geen onderzoeken van de effecten op langer termijn van deze ingrediënten. Uiteraard wordt er wel gekeken of de combinatie van ingrediënten niet schadelijk is. Vandaar ook duidelijk aangegeven wordt dat je het niet moet combineren met een product zoals Vaso-Grow.
                            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post

Ben ik toch niet de enige Met caff zit ik ook al snel op 600 mg.. Probleem met die zooi is dat je gauw denkt het altijd nodig te hebben. Want zonder traint dan plots niet meer zo fijn. Dit had ik vooral bij die DMAA versies, het duurde wel weer ff voordat ik die trainingsagressie terug had. Zit waarschijnlijk een groot deel tussen de oren, maar ook dat telt.

Comment

Vandaag unstoppable getest voor het eerst hieronder mijn review

smaak was goed , maar dit is niet belangrijk voor mij
                                feel goed was wel aanwezig , mede door wat motivatiefilmpjes te kijken
                                gewichten gingen in de eerste set iets beter omhoog , dit was wel leuk .
                                pomp bleef helemaal uit , zelfs na een rep out .
                                focus was enorm , en dit vond ik het meest uitgesproken aan dit product . je lijkt na een 25min na inname in een soort waas te zitten . waar je alleen maar vooruit kijkt en je dwangmatig de gewichten wisselt zonder maar enige gedachte die niet te maken hebben met wat je aan het doen bent . je wilt gewoon de set afmaken , dat is je doel . zoals een mier die zijn koningin blindelings volgt .

zweten , daar had ik enorm last van . van boven tot onder nat .

na 75min uitgetraind en dadelijk een maaltijd gegeten . pre workout is imo ok te noemen . geen opgejaagd gevoel of misselijkheid of naar het toilet lopen

ik kan er zeker mee leven moesten ze hem uit de schappen halen en weet niet of ik hem opnieuw zal kopen.
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X