Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik citeer even een tekst uit Flex magazine : Zeg geen nee tegen niacine , niacine zorgt ervoor dat de bloedvaten open gaan staan (waardoor je vasculairder wordt). Bovendien zorgt het voor een temperatuurstijging in het lichaam waardoor je meerdere calorieen verbrandt. Voer je innam langzaam op tot één of twee keer per dag 200 milligram niacine om zo'n 50 calorieen te verbranden (350 per week) Als je superdroog wilt worden heb je alle calorieverbrandende hulp die je kunt krijgen nodig.Niacine kan een ietswat vervelend gevoel geven op de huid (warm en tintelend) , dus zorg dat je een niacine kiest zonder dit effect of begin met een lage dosering (10 - 20 mg) en verhoog dit geleidelijk.
Citaat[/b] (snipke @ Jun. 03 2003,12:06)]Ik citeer even een tekst uit Flex magazine : Zeg geen nee tegen niacine , niacine zorgt ervoor dat de bloedvaten open gaan staan (waardoor je vasculairder wordt). Bovendien zorgt het voor een temperatuurstijging in het lichaam waardoor je meerdere calorieen verbrandt. Voer je innam langzaam op tot één of twee keer per dag 200 milligram niacine om zo'n 50 calorieen te verbranden (350 per week) Als je superdroog wilt worden heb je alle calorieverbrandende hulp die je kunt krijgen nodig.Niacine kan een ietswat vervelend gevoel geven op de huid (warm en tintelend) , dus zorg dat je een niacine kiest zonder dit effect of begin met een lage dosering (10 - 20 mg) en verhoog dit geleidelijk.
Grtz
Half uurtje fietsen doet hetzelfde, en hoge dosissen vits zijn gewoon niet gezond!
sommige atleten gebruiken niacine zo'n 5 minuten voordat hun
wedstreid beginnt,dan zie je beter de aders.heb het ook een
keer probeerd,na een paar minuten kreeg ik een heet gevoel
en voelde mijn huid prikkelig.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment