Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed product, alleen merk wel dat ik steeds meer nodig heb om hetzelfde effect te krijgen. Merk dan weer wel als ik een ander pre-workout product gebruik (Bijv. NO-Shotgun) dat ik met een "kleine" dosering dan wel weer dat ouderwetse effect krijg wat ik op het begin bij NO Xplode ook kreeg.. dus dat vind ik toch wel een beetje raar..
zelf heb ik ervaring met no explode, sloeg niet bij mij aan, ja ik gebruikte het op nuchtere maag.
effect schijnt beter te werken omdat het sneller opgenomen word ofzo als je maag leeg is.
Hoe zit het eigenlijk als je het 5/10 minuten voor je avond eten in neemt...? je neemt het dan in op een nuchtere maag maar je gaat daarna wel eten..
iemand enig idee of dit eventueel een oplossing is om niet elke keer 1/2 uur te wachten na eten..?
Hoe zit het eigenlijk als je het 5/10 minuten voor je avond eten in neemt...? je neemt het dan in op een nuchtere maag maar je gaat daarna wel eten..
iemand enig idee of dit eventueel een oplossing is om niet elke keer 1/2 uur te wachten na eten..?
Het duurt, aan de hand van wat je gegeten hebt, toch wel een half uur tot een uur tot je maag leeg is. Als je een vette maaltijd hebt gegeten vaak nog langer.
Ik denk haast niet dat, dat een goede manier is. Ik zou toch een half uurtje voor en na, wachten met het nuttigen voor de beste opname.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ben al een paar dagen bezig nu met NO-Xplode,
Maar ongeveer 20 minuten na inname begint me hele gezicht te kriebelen .
En ik heb soms ook aan het begin van de training sta ik te shaken op me benen.
Meer mensen die hier last van hebben? of enig idee hoe dit te voorkomen?.
Goeie vraag, ik ga na m'n werk eerst eten en dan trainen. Lijkt me dat ik dit dan niet kan gebruiken. Is er wellicht nog een pre-workout supp met ongeveer dezelfde boost waarbij je WEL kan/mag eten?
Nitric Oxide werkt heel goed. Ik gebruik ook een NO product en ik heb er al veel baat bij gehad. Spotter bij de leg press en hang er nu 190kg aan dus duw nu met plaat 265kg omhoog. 70kg dl dus ja, gewoon doen.
Nitric Oxide werkt heel goed. Ik gebruik ook een NO product en ik heb er al veel baat bij gehad. Spotter bij de leg press en hang er nu 190kg aan dus duw nu met plaat 265kg omhoog. 70kg dl dus ja, gewoon doen.
klinkt top! Maar neem je het ook tijdens (of rondom) het eten?
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment