No Explode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

no-explode

Wat zal het reseltaat zijn als je no-explode combineert met crack revolution.
    Heeft iemand het al geprobeerd

Comment

Originally posted by choco View Post
      Wat zal het reseltaat zijn als je no-explode combineert met crack revolution.
      Heeft iemand het al geprobeerd
      Zal weinig nut hebben denk ik.. zijn in principe dezelfde producten, pre workout.

Comment

Inderdaad, is een beetje te veel van het goede.
        Groeten

Comment

Goed product, alleen merk wel dat ik steeds meer nodig heb om hetzelfde effect te krijgen. Merk dan weer wel als ik een ander pre-workout product gebruik (Bijv. NO-Shotgun) dat ik met een "kleine" dosering dan wel weer dat ouderwetse effect krijg wat ik op het begin bij NO Xplode ook kreeg.. dus dat vind ik toch wel een beetje raar..

Comment

Ik vraag mij af in hoeverre het erg is als je het niet op een nuchtere maag inneemt.. wat zullen hier de consequenties van zijn? iemand enig idee?

Gr

Koyo

Comment

zelf heb ik ervaring met no explode, sloeg niet bij mij aan, ja ik gebruikte het op nuchtere maag.
              effect schijnt beter te werken omdat het sneller opgenomen word ofzo als je maag leeg is.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Hoe zit het eigenlijk als je het 5/10 minuten voor je avond eten in neemt...? je neemt het dan in op een nuchtere maag maar je gaat daarna wel eten..
                iemand enig idee of dit eventueel een oplossing is om niet elke keer 1/2 uur te wachten na eten..?

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                  Hoe zit het eigenlijk als je het 5/10 minuten voor je avond eten in neemt...? je neemt het dan in op een nuchtere maag maar je gaat daarna wel eten..
                  iemand enig idee of dit eventueel een oplossing is om niet elke keer 1/2 uur te wachten na eten..?
                  Het duurt, aan de hand van wat je gegeten hebt, toch wel een half uur tot een uur tot je maag leeg is. Als je een vette maaltijd hebt gegeten vaak nog langer.

Ik denk haast niet dat, dat een goede manier is. Ik zou toch een half uurtje voor en na, wachten met het nuttigen voor de beste opname.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben al een paar dagen bezig nu met NO-Xplode,
                    Maar ongeveer 20 minuten na inname begint me hele gezicht te kriebelen .
                    En ik heb soms ook aan het begin van de training sta ik te shaken op me benen.

Meer mensen die hier last van hebben? of enig idee hoe dit te voorkomen?.

Comment

Ik ben zelf 2 weken bezig met No-Explode. Ik neem zelf de 1 scoop per keer op een vrijwel lege maag.

Dan voel ik het al na een paar minuten. Het is een wat onrustig gevoel, beetje shakie en rillerig...maar tijdens het trainen een goeie focus...

RealKoYu, hoeveel neem je per keer? Er zit een oplaad fase aan he...en veel water erbij drinken...

Comment

ik neem per training 2 scoops met 250 ML water. op rustdagen neem ik niks.

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                          Goeie vraag, ik ga na m'n werk eerst eten en dan trainen. Lijkt me dat ik dit dan niet kan gebruiken. Is er wellicht nog een pre-workout supp met ongeveer dezelfde boost waarbij je WEL kan/mag eten?
                          30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Je kan er wel bij eten, maar de kans is aanwezig dat het dan minder aan slaat.
                            Groeten

Comment

Nitric Oxide werkt heel goed. Ik gebruik ook een NO product en ik heb er al veel baat bij gehad. Spotter bij de leg press en hang er nu 190kg aan dus duw nu met plaat 265kg omhoog. 70kg dl dus ja, gewoon doen.

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
                                Nitric Oxide werkt heel goed. Ik gebruik ook een NO product en ik heb er al veel baat bij gehad. Spotter bij de leg press en hang er nu 190kg aan dus duw nu met plaat 265kg omhoog. 70kg dl dus ja, gewoon doen.
                                klinkt top! Maar neem je het ook tijdens (of rondom) het eten?
                                30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X