Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zat er ook aan te denken, dan komt er weer meer leven op het BodyNet.
Het is een geintje, deze vraag is mij ook gesteld en ik trapte er ook in.
Achteraf wil ik geen gezeur hierover hebben.
De 1e goede oplosser ontvangt 4 kilo Whey 80 van Body-Food B.V.
Deze actie is uiterlijk geldig tot en met 10 december 2007.
Verschil tussen gratis en voor niks is dat ik naar school ben gegaan toen het gratis was en zij die niks weten er voor niks zijn geweest.
Ze verkopen gewoon topmerken en het scheelt echt een hoop!
Ze verkopen muscletech en dat is toch een van de beste en vooruitstrevende merken.
En normaal is het mij een te duur merk maar door deze actie die tijdje geleden ook al was is het te doen om wat te halen ervan.
Ik heb een pot hurricane gekocht bij de tuinen van 59,99 voor 29,99.
zit in hoowaardige wei,proteine,creatine ethyl ester en glutamine in totaal 1,2 kilo.
Ik doe gratis mee maar win waarschijnlijk niks.
Voor niets gaat de zon op en ernaar kijken is gratis.
Jij maakt hier gratis reclame maar met al die acties levert het je niets op.
niets en niks betekennen hetzelfde niks1 (onb.vnw.)1 [inf.] nietsgratis slaat op goederen/diensten en niks kan op veel meer dingen slaan, daarbij is gratis een naamwoord en niks een onbijv. voornaamwoord of een bijwoord.
Ik doe gratis mee maar win waarschijnlijk niks.
Voor niets gaat de zon op en ernaar kijken is gratis.
Jij maakt hier gratis reclame maar met al die acties levert het je niets op.
niets en niks betekennen hetzelfde niks1 (onb.vnw.)1 [inf.] nietsgratis slaat op goederen/diensten en niks kan op veel meer dingen slaan, daarbij is gratis een naamwoord en niks een onbijv. voornaamwoord of een bijwoord.
nou succes verder met je acties,
Fout
Maar toch leuk dat je hebt meegedaan.
Weggeven is ook leuk!
Kijk ook eens even onder Supplementen, heb ik ook een leuke actie voor weinig. Testers gevraagd!!
GRATIS aanbiedingen van producten en/of diensten bestaan echt. Maar let op: vaak is het GRATIS BIJ of GRATIS INDIEN. Of het product is gratis maar er moeten wel verzendkosten worden betaald.
GRATIS aanbiedingen van producten en/of diensten bestaan echt. Maar let op: vaak is het GRATIS BIJ of GRATIS INDIEN. Of het product is gratis maar er moeten wel verzendkosten worden betaald.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment