Plasmajet - Echte aanrader!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

plasmajet

had gehoord dat de werking na 2 a 3 weken minder zou worden.
    kan je me vertellen of dit klopt.
    ben er ook aan het denken om het t proberen.

Comment

Is geloof ik met alle NO-producten het geval.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik had dit produckt 2 maanden geleden al eens gekocht
        ik had wel in zekere zin meer kracht
        ze zijn ook los te verkrijgen lijkt net op een pakje kaugom dan
        zitten er tien in zo'n los pakje
        maar blijfd denk ik voor ieder inzich, de 1 is er gevoelige voor dan de ander
        staad ook op de achterkand van die doos dat je een hele dosering moet op eten
        dus dat betekend 10 stuks, beetje overdreven vind ik
        dus ik nam er altijd 5, kreeg wel meer kracht
        en ik combineer het met sizeon van gaspari nutrition creatine gluconat
        ben zelf wel tevreden over beide produckten
        dus succes ermee
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hee trainers,
          Ik gebruik nu een maand lang Plasmajet van Gaspari.
          10 caps per dag, 4 dagen op een rij.
          Verder gebruik ik Superpump250, SizeOne en Novedex XT.
          Mijn trainings prestatie's zijn aanmerkelijk verbeterd.
          Mede door de stack ben ik in de afgelopen 4 weken 10 kg zwaarder
          geworden en voel me sterker dan ooit.
          Heb van alles gebruik in mijn topsport verleden zoals,Tribulus terrestis, HMB
          en Weightgainers enz enz.

resultaten bevallen me zo goed dat ik een DECA kuur heb uitgesteld.

gr Ray

Comment

Okey...
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              ik had hem altijd in mijn stack zitten tot ik ben gaan cutten..en hij is echt super.. daar is no explode al niks vergeleken mee..
              NO-explode van BSN is toch gewoon heel wat anders? Niet -wat de naam doet vermoeden- en NO product. Staat ook op de site van BSN. Nitrix van BSN is daarentegen wel een NO-product. NO-Explode vind ik wel echt een lekker pre-workout product.

Ik zit te denken om Cellmass en NO-Explode te combineren met Plasmajet in mn volgende schema (gaat denk ik een HST worden).
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by stingray71 View Post
                Hee trainers,Ik gebruik nu een maand lang Plasmajet van Gaspari.10 caps per dag, 4 dagen op een rij.Verder gebruik ik Superpump250, SizeOne en Novedex XT.Mijn trainings prestatie's zijn aanmerkelijk verbeterd.Mede door de stack ben ik in de afgelopen 4 weken 10 kg zwaarder geworden en voel me sterker dan ooit.Heb van alles gebruik in mijn topsport verleden zoals,Tribulus terrestis, HMB en Weightgainers enz enz.resultaten bevallen me zo goed dat ik een DECA kuur heb uitgesteld.gr Ray
                whhahaha 4 wkn 10 kg zwaarder en dat op sup's gruwelijk vet!

Je hebt je AS kuur uitgesteld????man man man verkopen die chemische troep....en verder kuren op sup's. 10 kg in 4 wkn tijd is niet niks.

Ga mn kuur verkopen en die stack halen.

Isse ff wat gezonder dan Testosteron
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

Haha het DRUIPT echt van de sarcasme
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Hee trainers,
                    Ik gebruik nu een maand lang Plasmajet van Gaspari.
                    10 caps per dag, 4 dagen op een rij.
                    Verder gebruik ik Superpump250, SizeOne en Novedex XT.
                    Mijn trainings prestatie's zijn aanmerkelijk verbeterd.
                    Mede door de stack ben ik in de afgelopen 4 weken 10 kg zwaarder
                    geworden en voel me sterker dan ooit.
                    Heb van alles gebruik in mijn topsport verleden zoals,Tribulus terrestis, HMB
                    en Weightgainers enz enz.

resultaten bevallen me zo goed dat ik een DECA kuur heb uitgesteld.

gr Ray
                    Welkom
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Lol 10kg in 4 weken met sups, dit is gewoon BALLSHIT.

Comment

deze sups Superpump250, SizeOne heb ik ook gebruikt maar die 10 kilo heb ik zeker over het hoofd gezien

zat er geen andere sup toevallig tussen die wat te maken heeft met a.s. zonder dat je het doorhad haha

vind maar een sterk verhaal
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Lol 10kg in 4 weken met sups, dit is gewoon BALLSHIT.

Je kan het ballshit vinden, maar het is mijn ervaring!
                          Maatje van me traint er ook mee en heeft vergelijkbare resultaten.
                          Al is hij wel een behoorlijk stuk zwaarder dan mij.

Dat vind ik trouwens van alle sub. gebruik het en je ondervind het zelf.
                          Het is niet mijn job om mensen te overtuigen van het nut van een sub.
                          U vraagt wij antwoorden.

Het is in ieder geval veiliger en gezonder dan AS.
                          Gr Ray

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                            ik had hem altijd in mijn stack zitten tot ik ben gaan cutten..en hij is echt super.. daar is no explode al niks vergeleken mee..

zo heeft dedicated athlete hem ook in zijn stack nu zitten als ik me niet vergis
                            en voor zover ik weet heeft gaspari nutrition letterlijk 2 jaar research in plasma jet gezet
                            yeah klopt 2 jaar research.
                            t is zeker een aanrader. je uithoudingsvermogen gaat er sterk op vooruit.
                            iets qua kracht.. pomp die je krijgt is niet normaal.

vraag maar aan suikergorilla hoe opgepompt mn hele lichaam was tijdens de training van borst/triceps. Tijdens die training was zelfs mn biceps zo opgepompt dat t leek alsof ik ze net had getraind.

Comment

Het is in ieder geval veiliger en gezonder dan AS.
                              Gr Ray
                              Tja dat vraag ik me dus werkelijk af he! 10 pillen p/d naar binnen werken van maar 1 supplement is echt veel. Dan heb je nog 3 producten te gaan

Zeer waarschijnlijk....moet je ook nog eten, vitamine pillen nog nemen, vis olie en de hele reutemeteut, kan nie goed zijn.

Alsof je weet wat Plasmajet, Superpump250,SizeOne en Novedex XT doet in jou lichaam.

Testosteron is relatief gezien niet eens zo slecht (dosis afhankelijk).

Schakel Testosteron maar uit, ga je zien wat er gaat gebeuren.....zo slecht is Testosteron

en daarom ooooh zo belangrijk om altijd in je kuur te hebben
                              Last edited by onderhandelen; 22-01-2009, 03:27.
                              We like it

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                                yeah klopt 2 jaar research.
                                t is zeker een aanrader. je uithoudingsvermogen gaat er sterk op vooruit.
                                iets qua kracht.. pomp die je krijgt is niet normaal.

vraag maar aan suikergorilla hoe opgepompt mn hele lichaam was tijdens de training van borst/triceps. Tijdens die training was zelfs mn biceps zo opgepompt dat t leek alsof ik ze net had getraind.

Onwijs vette pomp van het product inderdaad..
                                Hou je ook een rust pauze ertussen na die 30 dagen of niet ? of knal je gewoon de ene suplly kit na de andere erdoor?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X