Plasmajet - Echte aanrader!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laat maar weten wat je bevindingen zijn
    Who's the Chef

Comment

ja dat komt wel goed, zal zeker mijn bevindingen posten!

ff een klein (dom) vraagje over dit product. Ik zat vanmiddag echt dom naar die strip te kijken, met het idee hoe krijg ik dit nou weer binnen? De eerste 2 gingen nog wel, maar daarna kreeg ik ze echt niet meer door mn keel, al helemaal niet met water. Is het de bedoeling dat je die capsules gewoon inneemt (soort van liquid tabs) of kan je ze ook open maken en mixen met water? Ik neem nooit capsules, vandaar de vraag

Anyways, vanaaf getraind maar ik heb nog niet echt een heel groot verschil gemerkt, misschien ligt het aan andere factoren zoals te weinig slaap (4 uurtjes geslapen vanacht helaas) De dosering die ik gebruikt heb zijn 5 capsules ipv 10, twee als geheel en 3 opengemaakt en in 250ml water gemixed, omdat ik het gewoon niet naar binnen kreeg.. Van Superpump250 heb ik 1 scoop genomen (staat op de pot dat je de eerste trainingsdagen beter met 1 scoop kan beginnen, om je lichaam te laten wennen)

Maar goed, iemand die mij antwoord kan geven op de vraag van de capsules? Alvast bedankt!

Comment

niemand?

ik kan er zo snel ook niets over vinden op het Gaspariforum van Plasmajet.. Sorry dat het trouwens in dit gedeelte van het forum moet, volgens mij staat dit hier niet helemaal goed. Ik zal mijn bevindingen sowieso wel ff in mijn eigen foto topic updaten!

Comment

Ja moet gewoon kunnen. Is alleen maar handig dat het al in een capsule zit: hoef je het alleen nog maar door te slikken ipv vloeistof ergens in af te meten en dan te mengen ofzo en al die hassle

Je kan toch wel gewoon pillen slikken? Wat is het probleem?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ok dan, bedankt voor je antwoord! Heeft verder geen versnellend effect omdat de vloeistof uit de capsules is gehaald?

ja pillen slik ik normaal gesproken wel gewoon (medicijnen), een enkele keer plet ik ze ook wel eens tot poeder en meng het dan met een eetlepel vloeistof, maar capsules neem ik nooit in (uberhaupt amper medicijnen etc, ben bij nooit ziek). Ik vind deze ook wel een beetje vors. Misschien zit het tussen mn oren ofzo, maar als ik zo'n capsule probeer in te slikken met een beetje water, krijg ik gewoon zo'n kokhals effect. Zoals ik al zei, de eerste twee gingen er nog wel redelijk makkelijk in, maar daarna lukte het gewoon echt niet. Ja het is wel weer ff extra werk om die capsules weer open te gaan maken en mengen met vloeistof, maar als het op die manier voor mij makkelijker is om aan die dosering te komen, dan liever op die manier. Misschien moet ik er ook gewoon aan wennen

Comment

je lijkt me vriendin wel die kan ook geen asprine weg krijgen zijn zogenaamd te groot

ik vreet er gewoon 5 tot gelijk op, geen probleem mee

heb ook animol flex zakje met 8 stuks erin (pilletjes) sla het gewoon in 1 x achter over

gewoon in je mond stoppen en slikken die hap
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

gewoon wegdrinken. als je met vruchtensap oid dergelijks drinkts is makkelijker of fruit ontbij omdat dat al dikker is vanzichzelf merk je die pilletjes amper.

p.s. je krijgt soms wel van die vieze boeren. als plasmajet eenmaal binne is.

Comment

Ja dat slikken van die capsules is gewoon wennen denk ik... Ik weet niet hoe groot ze zijn trouwens. Ik weet nog wel dat ik eerst die omega 3 dingen van een gram per stuk slikte en nou per 10. Gaat vanzelf makkelijker
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

haha ok, morgen maar weer ff proberen! Lijk wel een beetje een zeurend vrouwtje idd, maja het is voor mij een heel nieuwe methode

een wat dikkere vloeistof ga ik dan maar proberen, ik heb nog wat pakken 'Goedemorgen' dus dat gaat wel lukken, anders gewoon met vruchtensap, bedankt voor de replies

Comment

wat je ook ff kan doen eerst ff een slokje voordien nemen zodat je keel vast wat nater word

anders blijfen ze sneller hangen in je keel
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat opzich ook wel helpt, dat je je pillen in je mond douwt, een slok van iets neemt (water) en dan heel ff wacht en echt concentreerd op de pillen, waar die zitten en dat je ze gaat doorslikken. Zo bereid je je slokdarm etc ook een beetje voor op het slikken van die zooi. Daarna maak je een overdreven grote slikbeweging en slik je ze door. Klinkt misschien een beetje idioot, maar het werkt wel, komt een beetje door het psychologische element wat er aan zit. Succes!

Comment

Hoe zit het eigenlijk met gevaar voor "striemen"?

Comment

enige striemen die ik heb gehad zijn de ochtendstriemen van het slapen

Comment

lees ook nergens idd.. heb me niet verdiept in striemen zal wel ook met lichaam te maken hebben..

Comment

het is gedeeltelijk erfelijk bepaald en kan eerder optreden als je een droge huid hebt. striemen ontstaan door bindweefsel wat scheurt. verder kunnen ze ontstaan bij grote gewichtstoename icm krachtsporten.. dus denk eerder in het kader van aas. dat je echt 10kg in 1-2 maanden erbij klapt. Om het proberen te voorkomen zou ik zeggen houd je huid gewoon soepel verwen het 1x pw ff met bodylotion oid. voelt heerlijk en je huid blijft soepel =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X