Plasmajet - Echte aanrader!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    Onwijs vette pomp van het product inderdaad..
    Hou je ook een rust pauze ertussen na die 30 dagen of niet ? of knal je gewoon de ene suplly kit na de andere erdoor?
    ja kan..

ik heb mn laatste strip al af.
    ik w8 even een maand. want ik zit nu aan Advanced Muscle Science Arom-X test booster. (ATD) wat ook in novedex xt zit. spul is gek.

Daarna ga ik een maand niks gebruiken en dan ga ik CUTTEN en weer de drooglkloot uithangen!!
    En wat ik hier eerder hoorde dat 10 caps teveel was..
    Iedereen kan het gebruiken, ongeacht hoe zwaar je bent en of "je lichaam het wel aankan".
    10 caps is 1 serving... het enige verschil is dat de ene het een half uur voor training in kan nemen en de ander 2 uur ervoor.
    NO-spiegels dalen tot normale waarde na 24-36 uur, afhankelijk van je lichaamstype.

En gevaarlijk is t niet, als ik zie wat jullie allemaal gebruiken is dit niks...
    in plasmajet zit vitamine c en voor de rest allemaal kruiden die je ook bij de tuinen kan halen. Horny goat weed, rode wijn-extract, arginine etc etc

Comment

Originally posted by stingray71 View Post
      Je kan het ballshit vinden, maar het is mijn ervaring!
      Maatje van me traint er ook mee en heeft vergelijkbare resultaten.
      Al is hij wel een behoorlijk stuk zwaarder dan mij.

Dat vind ik trouwens van alle sub. gebruik het en je ondervind het zelf.
      Het is niet mijn job om mensen te overtuigen van het nut van een sub.
      U vraagt wij antwoorden.

Het is in ieder geval veiliger en gezonder dan AS.
      Gr Ray
      Denk je dat er een stel idioten zitten op deze forum? Ga die onzin aub iemand anders wijs maken.

Dat het veiliger is dan as... wil je nou echt een onzin discussie beginnen waar niemand op zit te wachten? Waarom betrek je medische middelen nou erbij? 10kg is 4 weken aankomen van een paar sups, kom op....
      Last edited by Nex-; 22-01-2009, 11:19.

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
        yeah klopt 2 jaar research.
        t is zeker een aanrader. je uithoudingsvermogen gaat er sterk op vooruit.
        iets qua kracht.. pomp die je krijgt is niet normaal.

vraag maar aan suikergorilla hoe opgepompt mn hele lichaam was tijdens de training van borst/triceps. Tijdens die training was zelfs mn biceps zo opgepompt dat t leek alsof ik ze net had getraind.

klopt helemaal wat je zegt, de plasmajet van gaspari is een N.O. maximizer, perfecte combo is ook met superpump250 (n.o. product) ..

dus een N.O.+ N.O. enhancer= MEGA MEGA PUMP!!

maar 10 kilo in 4 weken .. is zelfs niet gehaald door de pro's ...
        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

@stingray
          als je jezelf gaat wegen moet geen extra dumbbell in je hand houden om jezelf zwaarder te maken he... dat telt niet =)

Comment

Originally posted by sickno View Post
            klopt helemaal wat je zegt, de plasmajet van gaspari is een N.O. maximizer, perfecte combo is ook met superpump250 (n.o. product) ..

dus een N.O.+ N.O. enhancer= MEGA MEGA PUMP!!

maar 10 kilo in 4 weken .. is zelfs niet gehaald door de pro's ...

Wat is het verschil tussen een NO product en een NO maximizer? Zoiets als dat NITRIX een NO product is en NO-explode een NO-maximizer??
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Goed spul!

Hoi collega body builder,
              Klinkt goed, zelf train ik uitsluitend zonder annabolen, maar wel met suplementen. Ik ben maandag begonnen met NO-Explode van BNS, TERING wat een knalpoeder is dat zeg!! Zeker aan te raden!
              Verder heb ik wel een vraagje, weet iemand hoe ik snel van m'n zwemrandje af kan komen? Het gaat over het onderste gedelte van mijn buik. Daarboven is een duidelijk wasbordtje te zien en over de rest van m'n lichaam ben ik ook zeer tevreden, alleen dat verrekte zwemrandje wil niet weg!!

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Wat is het verschil tussen een NO product en een NO maximizer? Zoiets als dat NITRIX een NO product is en NO-explode een NO-maximizer??
                yep..

alleen is bsn --> Bull Shit Nutrition

Comment

Originally posted by Pumping large iron View Post
                  Hoi collega body builder,
                  Klinkt goed, zelf train ik uitsluitend zonder annabolen, maar wel met suplementen. Ik ben maandag begonnen met NO-Explode van BNS, TERING wat een knalpoeder is dat zeg!! Zeker aan te raden!
                  Verder heb ik wel een vraagje, weet iemand hoe ik snel van m'n zwemrandje af kan komen? Het gaat over het onderste gedelte van mijn buik. Daarboven is een duidelijk wasbordtje te zien en over de rest van m'n lichaam ben ik ook zeer tevreden, alleen dat verrekte zwemrandje wil niet weg!!

NO-Explode verliest zn werking, wanneer andere pre-work out producten steeds sterker beginnen te worden. Dan heb ik t met name over Superpump 250 en Labrada Supercharge Xtreme N.O

En zwemrandje weg... tjah dieten en veel zwemmen :P

Comment

yep..

Dus eigenlijk is die Plasmajet hetzelfde als NO-explode, alleen dan veel beter. Een pre-workout product dus.

Ik zat te denken hier nog een NO-product bij te smijten. Ik neem aan dat Labrada Supercharge Xtreme N.O een goeie combinatie is met Plasmajet?

Alleen nog een creatine en het feest is compleet Heb je ervaringen met de creatine van Gaspari nutrition? Of een andere aanrader?

Edit: of is Plasmajet een NO-product? :S Ik ben in de war
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

een NO product zoals superpump250, of no explode is niets meer dan stikstof van buitenaf dat wordt opgenomen door je lichaam,

een no maximxer zoals die pilletjes van gaspari(plsamajet) is voornamelijk de stkfstof van je eigenlichaam door je spieren laten gieren ipv stikstof wat van buiten je lichaam naar binnekomt..

je raad het al combo van deze 2 is wel VEEEL beter dan enkel 1 van de producten... de 1 is stikstof (vaak poedervorm denk aan NO potten)
                      de ander zoals plasmaject ( vaak pillen capsules enz... die soms 10 tegelijk in moet nemen voor trainen)

vervoert het met RAPID speed naar de spieren die hetnodig hebben (de spier die je traint)

Comment

yep..

EINDELIJK IEMAND DIE EENS IS MET MIJ DAT BSN ECHT COMPLETE CRAPPP IS!!!

WUHAWUa we hadden het nu over gaspari alleen de superpump250 vind ik een super N.O. product deze fokt namelijk mij niet op zoals bsn dat mijzeer zenuwachtig maakt:S

ik heb geen favoriet maar als ik een vast merk zou moeten nemen is dat of MHP of controlled labs.. maar echt geen marketing troep like bsn,muscletech (die iets beter is maar toch CRAP)

mijn advies blijf nooit hangen op 1 merk.. NOOIT wissel het altijd af..

Comment

Dus eigenlijk is die Plasmajet hetzelfde als NO-explode, alleen dan veel beter. Een pre-workout product dus.

Ik zat te denken hier nog een NO-product bij te smijten. Ik neem aan dat Labrada Supercharge Xtreme N.O een goeie combinatie is met Plasmajet?

Alleen nog een creatine en het feest is compleet Heb je ervaringen met de creatine van Gaspari nutrition? Of een andere aanrader?

Edit: of is Plasmajet een NO-product? :S Ik ben in de war

waar ik kijk zeggen ze dat het een no product is maar ik vind van niet,.. want producten zoals plasmajet is de stikstof wat je in je lichaam hebt ( en een beetje van de plasmajet) direct je spieren in jagen en zorgen dat het daar blijft.. dus minder snelleuitputtingen en langere dikkere pomps.. dan no explode alleen ...

maar ga je het met een N.O. product zoals lambrada stacken ... HEB JE EEN MEGA PUMP dat ook langer dan 20 minuten duurt . kan ttaal geen kwaad integendeel wordt zelfs effectiever..

ik zeg alleen KNAL ze

Comment

Oke dus die Plasmajet stack je met Labrada Supercharge Xtreme N.O of Superpump 250 dus? Ga ik dat volgend schema proberen Nog een lekkere creatine erbij (ik denk ook aan SizeOn van Gaspari dan) en knallen maar

Waarschijnlijk komt dit tegelijk op mn HST schema, mn laatste bulkschema voor de zomer alweer.

Comment

dus als ik het allemaal goed lees ik zou suplementen superpomp250 en plasmajet tesamen neem zal je zeker knallen ? kdenk dat ik dan deze suplementen zal nemen

Comment

ik heb gister Plasmajet en een pot Superpump250 besteld, als het goed is vandaag binnen. Ik ga morgen pas trainen denk ik, maar ik ben wel erg benieuwd hoe dat zal gaan. Ik train al twee maanden (als het niet langer geleden is) zonder pre workout shake en creatine al langer niet. Op dit moment alleen een weightgainer en whey shakes. Ik kan wel een extra duwtje in de rug gebruiken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X