Plasmajet - Echte aanrader!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik merk zelf weinig, ik heb alleen een kleine striem onder mn linker oksel zeg maar

Comment

jah maar had je die al ? of is die pas recent verschenen

Comment

nee die heb ik zeker al een tijdje, viel me een paar maanden geleden al op. Het lijkt me ook sterk dat het erger is geworden door dit spul

Comment

Heb plasmajet besteld ben benieuwd, zal het wel pas dinsdag/woensdag krijgen met paasgedoe maar zal de resultaten nog vertellen. Overigens eerste NO product dus kan verder geen vergelijkingen gaan trekken.

Comment

iemand al echte resultaten geboekt met dit spul ? of lees ik er over heen ergens anders....

Comment

ik ben nog niet helemaal klaar met mijn voorraad, heb nog 6 strips over. Ik was 20-02 begonnen, en ongeveer tot 13-03 gebruikt. Deze laatstgenoemde trainingsdag/week had ik alleen Superpump250 gebruikt, en denk ik een te grote dosering (2,5 schep). Tijdens het trainen met een maat voelde ik me opeens lichtjes in mn hoofd en een beetje misselijk, en moeite om goed te ademen. Toen ben ik ff 2 weken gekapt met zowel Superpump250 en Plasmajet. Ik was de week erop ook een paar dagen ziek, dus toen leek het mij ook niet echt goed om ermee verder te gaan. Op 03-04 weer begonnen met beide producten, en slechts 1 schepje SP.

Ik weet niet of het kwaad kon dat ik een pauze tussendoor had genomen. Ook neem ik SP niet op niet-trainingsdagen, wat volgens de verpakking wel zou kunnen/moet. De meeste trainingen tot nu toe merkte ik wel dat het lekker ging, goede pomp en wat dikkere biceps en triceps. Ik merk nog niet echt enorme verschillen, alleen dus in mijn armen. Als mijn supply op is, ga ik denk ik weer eens een ander pre workout product gebruiken voor de afwisseling, en maybe de ronde erna dan weer deze beide producten (is toch bijna 90eu in totaal voor een maand) Ik gebruik op dit moment alleen deze twee producten, weightgainer als toevoeging (neem ik alleen als ik merk dat ik op een dag met moeite aan mn dagelijkse behoefte kom) en wheyshakes na het trainen. Als ik begin met een nieuw product neem ik denk ik ook weer crea erbij, die combinatie is mij in het verleden erg bevallen en toen merkte ik ook echt een groot verschil in pomp en uithoudingsvermogen. Ik kon toen veel zwaardere gewichten pakken voor mijn gevoel. Het gaat om het product BBeX - XPA Pre Workout.

Al met al was ik voordat ik begon met SP en Plasmajet erg enthousiast. Toen ik het pakket binnen kreeg had ik moeite met de pillen innemen, nu nog steeds een beetje, dus af en toe haal ik de vloeistof uit de capsules. Qua gebruik/inname ben ik een beetje teleurgesteld, want ik had daar vooraf geen problemen in verwacht. Qua resultaten ben ik er nog niet helemaal uit, dat kan ik pas bepalen als ik er helemaal klaar mee ben. Qua prestaties ben ik zeker niet ontevreden, maar ik heb het gevoel dat ik nog steeds een beetje op mijn oude niveau blijf hangen. Vooral met bankdrukken merk ik het. Vroeger (toen ik dus die andere producten gebruikte, herfst 2008) was de 100kg voor mij wel te doen, maar nu heb ik al moeite met 90kg. In december en januari heb ik een tijdje geen producten gebruikt, alleen whey shakes en gainer. Dit is eigenlijk de enige oefening waar ik dit merk, voor de rest ben ik er denk ik wel op vooruit gegaan. Ik moet denk ik ook mijn voedingsschema aanpassen en mijn dagelijkse behoefte bestellen, want ik blijf nu weer een beetje hangen op een bepaald gewicht. Voordat ik begon met Plasmajet woog ik 73kg, voor de break ongeveer 76kg en momenteel 75kg. Omdat ik een paar dagen ziek was, wat mij ook bijna nooit overkomt, heb ik wat minder goed gegeten. Dat is een van de oorzaken dat ik nu weer op 75kg zit.

Ik zou dit product waarschijnlijk wel aanraden aan anderen, alleen al om te kijken hoe je lichaam erop reageerd. De combinatie met Superpump250 is aan te raden, dit wordt ook aangegeven op het label van de Plasmajet verpakking. Al met al ben ik redelijk tevreden, maar ik heb nog ongeveer twee weken te gaan, dus mijn laatste bevindingen komen dan wel
              Last edited by djCo-B; 14-04-2009, 20:20.

Comment

''Qua prestaties ben ik niet ontevreden, maar ik heb het gevoel dat ik nog steeds een beetje gezakt ben in niveau. Vooral met bankdrukken merk ik het.''

Ik kon het niet meer editten, maar ff voor de duidelijkheid bedoelde ik het onderstaande te zeggen

''Qua prestaties ben ik zeker niet ontevreden, maar ik heb het gevoel dat ik nog steeds een beetje op mijn oude niveau blijf hangen, maar bij veel oefeningen merk ik wel vooruitgang. Alleen met bankdrukken merk ik een beetje achteruitgang, maar dat had ik al voordat ik met deze producten begon. Ik ben er dus (nog) niet op vooruit gegaan, al hoopte ik vooraf van wel.''

Comment

bedankt voor de duidelijk toelichting !
                  ik hou de update in de gaten

Comment

Nu ben ik naar verschillende meningen toch wel benieuwd geworden of het effect op mij heeft.
                    Helaas nog niets binnen (zaterdag al besteld en betaald @ body-supplies.nl! Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, binnen 24 uur geleverd...)... heb net toch maar even een mail de deur uit gedaan.

Comment

Nu aantal keer begruikt. Nette mail gehad van body supplies met uitleg daarin dus wat ik hierboven zeg kan vergeten worden. Anyway, de pomp is toch wel lekker bij dit product. Heb zelf nooit echt veel pomp ervaren dus voelt wel lekker. Ook al heeft pomp opzich verder weinig toevoeging, voelt het toch fijn om de boel even op te pompen (lol). Qua kracht, ja het lijkt alsof ik wat meer kracht/uithoudingsvermogen en drive hebt. Maar of dat het product is of tussen de oren... tsja

Comment

pomp laat meer bloed naar de spier stromen... eet je goed erna stromen er dus meer voedingstoffen naar je spier. als ik het goed begrepen had.

Comment

Vandaag voor t eerst plasma jet gebruikt was zowie zo mijn eerste ervaring met N.O.
                          Kreeg wel snel een pomp maar ook wel koppijn.

Maar nog te vroeg om verder nog wat te zeggen.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by moscomau View Post
                            Vandaag voor t eerst plasma jet gebruikt was zowie zo mijn eerste ervaring met N.O.
                            Kreeg wel snel een pomp maar ook wel koppijn.

Maar nog te vroeg om verder nog wat te zeggen.

meer drinken.. daar ligt het aan zelf ook wel is gehad met plasmajet

Comment

neem het btw 2 uur van te voren.. geen idee of tijd veel uitmaakt. Op product zelf staat dat je tot half uur voor training kan nemen.. maar maximale effecten pas tussen 2 - 8 uur na inname.. :/

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X