Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ps. dat kan je toch gelijk gebruiken, creatine is toch geen anabool
want ben nu 15 maar train al wel 2 jaar(6/7 maanden serieus) met trainings en voedingsschema
Whaha anabool Nee, het is geen anabool maar ik adviseer je het toch aan om het op latere leeftijd te gebruiken rond de 17e 18. En ik zou niet al te zwaar trainen op 15 jaar.
ps. dat kan je toch gelijk gebruiken, creatine is toch geen anabool
want ben nu 15 maar train al wel 2 jaar(6/7 maanden serieus) met trainings en voedingsschema
Nee kerel tis geen anabool anders hadden ze het niet mogen verkopen in de winkel.
Ik zou er ook nog even mee wachten als ik jou was.
Tis niet zo verstandig om zwaar te trainen op jou leeftijd en van nature groei je al hard genoeg.
net maar ff inkopen gedaan
calium mag.. voor me zelf en de moeders
amino 1000 3 potjes altijd makelijk
omega 3
vitanime e-400
zink
vitmine c 1000
glutamine
haha nee weet ik maar bedoelde meer zeg maar de schadelijke kant weet ook dat nog niet echt is aangetoont maarja..
normaal wou ik ook niet aan creatine beginnen, maar doordat ik toch langs de tuinen ga en het maar 9 euro is dacht ik laat ik gewoon is 1 kuurtje doen van een paar weken tot de pot is(natuurlijk niet langer dan een paar weken)
net maar ff inkopen gedaan
calium mag.. voor me zelf en de moeders
amino 1000 3 potjes altijd makelijk
omega 3
vitanime e-400
zink
vitmine c 1000
glutamine
altijd makelijk en op voorraad haahha
Whaha ik heb ook me inkopen gedaan
4 potten whey proteine
1 grote pot omega 1000
1 pot b.c.a.a grote pot
en vitamine pillen
en 1 grote pot creatine
haha nee weet ik maar bedoelde meer zeg maar de schadelijke kant weet ook dat nog niet echt is aangetoont maarja..
normaal wou ik ook niet aan creatine beginnen, maar doordat ik toch langs de tuinen ga en het maar 9 euro is dacht ik laat ik gewoon is 1 kuurtje doen van een paar weken tot de pot is(natuurlijk niet langer dan een paar weken)
Zoals ik net al zij is het niet goed maar als je echt wil gaan fitnessen zou ik creatine nog ff 2 jaar laten staan eiwitten zou nog net kunnen op je leeftijd met bijvoorbeeld uithoudingsvermogen die je kan trainen 15 a 20 herhalingen met 3 setjes per spiergroep vindt ik wel kunnen ik begon ook op je leeftijd maar wel licht en zonder troep
Zoals ik net al zij is het niet goed maar als je echt wil gaan fitnessen zou ik creatine nog ff 2 jaar laten staan eiwitten zou nog net kunnen op je leeftijd met bijvoorbeeld uithoudingsvermogen die je kan trainen 15 a 20 herhalingen met 3 setjes per spiergroep vindt ik wel kunnen ik begon ook op je leeftijd maar wel licht en zonder troep
Ja heb je wel gelijk in maar daarom ga ik niet fitnessen heb ik het eerste jaar vooral gedaan , doe meestal 12,10,8,6 en ook gewoon met zware gewichten want ga nu voor massa ..
Ja heb je wel gelijk in maar daarom ga ik niet fitnessen heb ik het eerste jaar vooral gedaan , doe meestal 12,10,8,6 en ook gewoon met zware gewichten want ga nu voor massa ..
Iedereen krijgt advies als die gene wil fitnessen en spul wil gebruiken op zo een leeftijd best toch. Iedereen zijn eigen lichaam. Je krijgt advies wat je er mee doet moet jezelf weten.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment