weight gainer nu al of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jeroenvdd View Post
    dus eerder whey bij nemen dan weight gainer, maar is performance nu een goed merk of niet? gewoon omdat ik daar een 25% korting op heb zou het denk ik al een sterk product moeten zijn om onder de prijs te duiken, of voor iets iets duurder gewoon veels beter.
    btw ivm voetbal niet bang zijn voor mijn vetpercentage / uithouding mijn uithouding is op dit moment echt ideaal en mijn snelheid verbeterd door kracht training
    Zoals ik al aangaf hoog gedoseerd is beter dan laag gedoseerd. Kijken en vergelijken wat zit er in 100 gram product. Meer eiwit is beter dan meer koolhydraten c.q vet enz.

Wordt het niet per 100 gram aangegeven maar per dosering, laten staan die handel. En een Whey eiwit isolaat is nog niet beter dan een concentraat.

Voor wat betreft je gewicht, je kunt beter 74 kilo verplaatsen dan 84.
    Als je 84 weegt met een vetpercentage van 8%, dan ben je goed bezig.

Comment

ja maar ik zou vanaf februari beginnen cutten zodat het in orde komt,
      nu interesseert het kracht gedeelte me gewoon meer
      vandaar dat ik niet zo sterk naar vetpercentage kijk de laatste tijd draait het toch rond de 14% kan ik zeker mee leven

ps iemand goeie winkel in gent? of dan toch een goeie amerikaanse dealer

Comment

Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. big up check je prijzen maar!!!

Ik ga straks ook weer een nieuwe lading bestellen. Misschien dat we wat kunnen combineren? Scheelt een hoop verzendkosten! Als er nog een paar mensen wat nodig hebben wil ik het best voorschieten. Als jullie het dan overmaken of op komen halen komt alles goed

ik maak wel ff een nieuw topic hiervoor aan
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

het zal dan iets van een 13 euro zijn om het van bij jou tot hier te krijgen,'k weet niet of ik er zoveel 'winst' kan achter maken

Comment

moet je maar ff kijken man. Check die site maar dan kun je de prijzen vergelijken. Het scheelt echt enorm

ik weet niet waar je woont, maar anders kan je het ophalen. Ik woon in Amstelveen
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              moet je maar ff kijken man. Check die site maar dan kun je de prijzen vergelijken. Het scheelt echt enorm

ik weet niet waar je woont, maar anders kan je het ophalen. Ik woon in Amstelveen
              gent belgie

Comment

Originally posted by jeroenvdd View Post
                dus eerder whey bij nemen dan weight gainer, maar is performance nu een goed merk of niet? gewoon omdat ik daar een 25% korting op heb zou het denk ik al een sterk product moeten zijn om onder de prijs te duiken, of voor iets iets duurder gewoon veels beter.
                btw ivm voetbal niet bang zijn voor mijn vetpercentage / uithouding mijn uithouding is op dit moment echt ideaal en mijn snelheid verbeterd door kracht training
                Zoals ik al aangaf hoog gedoseerd is beter dan laag gedoseerd. Kijken en vergelijken wat zit er in 100 gram product. Meer eiwit is beter dan meer koolhydraten c.q vet enz.

Wordt het niet per 100 gram aangegeven maar per dosering, laten staan die handel. En een Whey eiwit isolaat is nog niet beter dan een concentraat.

Voor wat betreft je gewicht, je kunt beter 74 kilo verplaatsen dan 84.
                Als je 84 weegt met een vetpercentage van 8%, dan ben je goed bezig.

Comment

Er gaat iets niet goed, dubbele post.

Comment

Ik mis de optie 'NEE' in de poll.

Comment

Originally posted by el oso View Post
                      Ik mis de optie 'NEE' in de poll.
                      ik ook had foutje gemaakt =) en kon niet meer editen

Comment

Voilà, optie 'Nee' toegevoegd.

En je hebt meteen de eerste stem binnen op de nieuwe optie. Waarom? Omdat uit je andere topic over voeding blijkt dat je je voeding nog niet helemaal op orde hebt. Zorg altijd allereerst dat je voeding op orde is en houd een dergelijk voedingsschema eens een tijdje vol. Bovendien, in je topic met voedingsschema geef je aan te willen vermageren en hier vraag je welke weight gainer je moet gebruiken. Ik nie snap nie...
                        Last edited by Pinada; 20-11-2008, 15:00.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Voilà, optie 'Nee' toegevoegd.

En je hebt meteen de eerste stem binnen op de nieuwe optie. Waarom? Omdat uit je andere topic over voeding blijkt dat je je voeding nog niet helemaal op orde hebt. Zorg altijd allereerst dat je voeding op orde is en houd een dergelijk voedingsschema eens een tijdje vol. Bovendien, in je topic met voedingsschema geef je aan te willen vermageren en hier vraag je welke weight gainer je moet gebruiken. Ik nie snap nie...
                          heb me sinds dien ander schema aangenomen waar ik nu 6 maand op zit zie post,
                          toen had ik zo iets van gewoon vermageren, maar het beestje sloeg aan en nu wil ik liever gewoon groot worden,

Comment

Mee eens. Bespaar je geld en breng je basis op orde...en guess what? Je gaat groeien.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Mee eens. Bespaar je geld en breng je basis op orde...en guess what? Je gaat groeien.
                              was het schema dat ik poste dan niet goed?
                              mvg

Comment

Om aan te komen is 500kcal boven op je onderhoud niet de bovengrens. Dat is een richtlijn, maar als je op 2700 niet snel genoeg gaat ga dan naar de 3000 en kijk dat een tijdje aan. Ik zat op een gegeven moment op de 3400-3800kcal eer het begon te lopen terwijl 2700 me onderhoud is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X