Gratis samples AlphaProtein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wild Strawberry, vond ik erg lekker.
    hoefde niet te lang te schudden, smaak was primma
    Calisthenics / Street workout

Comment

Testcase: Wild Strawberry.
      Proefkonijnen: moi + Mrs. Osterich. ( lekker )

De geur was prettig, en de stof ziet er zwaar uit. ( In tegenstelling tot sommige andere whey, die al verstuift als je er naar kijkt. Of zelfs maar aan denkt. )
      Het kriebelt trouwens ook niet echt in je neus, als je iets te enthousiast er aan ruikt. Diepe teugen enzo.

Volgens het zakje moet er 200 ml water of melk bij.
      We kozen voor cola.

Dat werkte niet, bedachten we toen we de fles open maakten.
      Water werd het.

De 200 ml schoot uit mijn 25 karaatskraan, rechtstreeks de beker in. Eigenlijk zonder te schudden, mengde het al.
      Das gek. Ik riep gelijk: de whey is behekst.
      Dat was het niet, het was gewoon goed te mengen.
      Een keer goed de beker heen-en-weer en hopsa-sa: gemengd.

Nu rook het een stuk sterker: ernstig zoet naar wilde kersen. Das gek, zeiden we: het is kersen. Nog een snuifje leerde ons dat het inderdaad naar aardbei rook. Een soort kruising tussen die Chuppa-Chuppa aardbei-vanille en Fruitella aardbei. Al met al een prettige geur uit de bekert.

Het zag er uit als die goedkope Yoki-drink van vroeger, die je moeder dan meenam terwijl je juist had gevraagd om de échte Yoki-drink. Lichtroze, zo´n kleurtje waarin je net niet de huiskamer moet verven. Staat verdacht.

De smaak
      Prima!
      Niet zoet, maar zeker wel aardbei. Dit is er eentje die je niet snel gaat tegenstaan omdat de smaak zo hysterisch aanwezig is. Absoluut niet. Ik denk dat ik er zelfs iets te veel water bij heb gedaan, waardoor hij wat flauwtjes was. In potentie zeker een smuller.

Aangezien de kwaliteit best in orde is, aldus de site van deze whey, staat deze op mn verlanglijstje.
      Een mix van iso en concentraat is altijd welkom!

Ik kijk uit naar mijn tweede zakje: Vanille Ice.
      Bring it on!
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Vandaag nog niet in de bus...
        <------ BB Gun doet auw!

Comment

Dinsdag had ik em binnen..En die Wild Strawberry is echt heerlijk! Morgen Vanilla Ice proberen

Comment

Originally posted by Tonic View Post
            heb ze ook binnen, de geur ruikt prima zeg, vanavond even eentje uit proberen.
            Originally posted by IJsBlok View Post
            Wild Strawberry, vond ik erg lekker.
            hoefde niet te lang te schudden, smaak was primma
            Originally posted by KillCruZeR View Post
            Dinsdag had ik em binnen..En die Wild Strawberry is echt heerlijk! Morgen Vanilla Ice proberen
            Erg leuk om te horen!

Originally posted by Osterich View Post
            Testcase: Wild Strawberry.
            Proefkonijnen: moi + Mrs. Osterich. ( lekker )

De geur was prettig, en de stof ziet er zwaar uit. ( In tegenstelling tot sommige andere whey, die al verstuift als je er naar kijkt. Of zelfs maar aan denkt. )
            Het kriebelt trouwens ook niet echt in je neus, als je iets te enthousiast er aan ruikt. Diepe teugen enzo.

We kozen voor cola.

Water werd het.

De 200 ml schoot uit mijn 25 karaatskraan, rechtstreeks de beker in. Eigenlijk zonder te schudden, mengde het al.
            Das gek. Ik riep gelijk: de whey is behekst.
            Dat was het niet, het was gewoon goed te mengen.
            Een keer goed de beker heen-en-weer en hopsa-sa: gemengd.

Nu rook het een stuk sterker: ernstig zoet naar wilde kersen. Das gek, zeiden we: het is kersen. Nog een snuifje leerde ons dat het inderdaad naar aardbei rook. Een soort kruising tussen die Chuppa-Chuppa aardbei-vanille en Fruitella aardbei. Al met al een prettige geur uit de bekert.

Het zag er uit als die goedkope Yoki-drink van vroeger, die je moeder dan meenam terwijl je juist had gevraagd om de échte Yoki-drink. Lichtroze, zo´n kleurtje waarin je net niet de huiskamer moet verven. Staat verdacht.

De smaak
            Prima!
            Niet zoet, maar zeker wel aardbei. Dit is er eentje die je niet snel gaat tegenstaan omdat de smaak zo hysterisch aanwezig is. Absoluut niet. Ik denk dat ik er zelfs iets te veel water bij heb gedaan, waardoor hij wat flauwtjes was. In potentie zeker een smuller.

Aangezien de kwaliteit best in orde is, aldus de site van deze whey, staat deze op mn verlanglijstje.
            Een mix van iso en concentraat is altijd welkom!

Ik kijk uit naar mijn tweede zakje: Vanille Ice.
            Bring it on!
            Dat is een uitgebreide review! Leuk om te lezen.
            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by KillCruZeR View Post
              Ik heb net de Vanilla Ice op.. die is ook lekker

Comment

Heb ze beiden gehad vandaag, ik moet zeggen dat ik ze erg goed vindt.
                Heb zoiezo niet veel verschillende gebruikt, maar waarscheinlijk binnekort maar eens 5kg bestellen.

P.s. Vooral de oplosbaarheid was super!
                Terug van weggeweest!

Comment

is die strawberry ook goed met water? zo ja, dan bestel ik direct:P

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                    is die strawberry ook goed met water? zo ja, dan bestel ik direct:P
                    Ik heb hem met water genomen, en een beetje dextrose. Was zeker lekker!

Comment

Kheb alleen nog vanille ice gedronken en ik vond hem erg lekker! Misschien neem ik na de pot whey die ik nu heb ff een alpha muscletje :P.

Comment

Ik heb gisteren de aardbei met water genomen.

Oplosbaarheid is erg goed, paar keer schudden en alles was opgelost. Helemaal toppie dus.

Qua smaak, tja... De gustibus non est disputandum... Oftewel: Ik vond hem persoonlijk niet echt lekker. Maar goed, dat had ik ook wel verwacht want ik van aardbeidensmaak eigenlijk nooit lekker, tenzij het daadwerkelijk om echte aardbeien gaat.

@Alle wijsneuzen: Ja er zijn dus ook dingen die ik niet lekker vind.

Vanavond de Vanilla Ice!
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Net de strawberry getest, zeer goed oplosbaar.
                          Smaak is niet verkeerd, maar smaken verschillen per persoon.
                          Er stond met 200/250ml water mengen, heb zelf 150ml water gedaan, maar wat een waterige mix heb je dan nog zeg.

Tot nog toe valt het tegen.
                          morgen van/ice proberen met 100ml water.
                          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            We kozen voor cola.

Water werd het.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heb de wildstrawberry geprobeerd met melk, en het was uberlekker
                              zeker voor hh vatbaar
                              zal vanavond of mergen de vanille ice cream proberen
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Hier zijn ze nog niet aangekomen
                                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X