Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De geur was prettig, en de stof ziet er zwaar uit. ( In tegenstelling tot sommige andere whey, die al verstuift als je er naar kijkt. Of zelfs maar aan denkt. )
Het kriebelt trouwens ook niet echt in je neus, als je iets te enthousiast er aan ruikt. Diepe teugen enzo.
Volgens het zakje moet er 200 ml water of melk bij.
We kozen voor cola.
Dat werkte niet, bedachten we toen we de fles open maakten.
Water werd het.
De 200 ml schoot uit mijn 25 karaatskraan, rechtstreeks de beker in. Eigenlijk zonder te schudden, mengde het al.
Das gek. Ik riep gelijk: de whey is behekst.
Dat was het niet, het was gewoon goed te mengen.
Een keer goed de beker heen-en-weer en hopsa-sa: gemengd.
Nu rook het een stuk sterker: ernstig zoet naar wilde kersen. Das gek, zeiden we: het is kersen. Nog een snuifje leerde ons dat het inderdaad naar aardbei rook. Een soort kruising tussen die Chuppa-Chuppa aardbei-vanille en Fruitella aardbei. Al met al een prettige geur uit de bekert.
Het zag er uit als die goedkope Yoki-drink van vroeger, die je moeder dan meenam terwijl je juist had gevraagd om de échte Yoki-drink. Lichtroze, zo´n kleurtje waarin je net niet de huiskamer moet verven. Staat verdacht.
De smaak
Prima!
Niet zoet, maar zeker wel aardbei. Dit is er eentje die je niet snel gaat tegenstaan omdat de smaak zo hysterisch aanwezig is. Absoluut niet. Ik denk dat ik er zelfs iets te veel water bij heb gedaan, waardoor hij wat flauwtjes was. In potentie zeker een smuller.
Aangezien de kwaliteit best in orde is, aldus de site van deze whey, staat deze op mn verlanglijstje.
Een mix van iso en concentraat is altijd welkom!
Ik kijk uit naar mijn tweede zakje: Vanille Ice.
Bring it on!
De geur was prettig, en de stof ziet er zwaar uit. ( In tegenstelling tot sommige andere whey, die al verstuift als je er naar kijkt. Of zelfs maar aan denkt. )
Het kriebelt trouwens ook niet echt in je neus, als je iets te enthousiast er aan ruikt. Diepe teugen enzo.
Volgens het zakje moet er 200 ml water of melk bij.
We kozen voor cola.
Dat werkte niet, bedachten we toen we de fles open maakten.
Water werd het.
De 200 ml schoot uit mijn 25 karaatskraan, rechtstreeks de beker in. Eigenlijk zonder te schudden, mengde het al.
Das gek. Ik riep gelijk: de whey is behekst.
Dat was het niet, het was gewoon goed te mengen.
Een keer goed de beker heen-en-weer en hopsa-sa: gemengd.
Nu rook het een stuk sterker: ernstig zoet naar wilde kersen. Das gek, zeiden we: het is kersen. Nog een snuifje leerde ons dat het inderdaad naar aardbei rook. Een soort kruising tussen die Chuppa-Chuppa aardbei-vanille en Fruitella aardbei. Al met al een prettige geur uit de bekert.
Het zag er uit als die goedkope Yoki-drink van vroeger, die je moeder dan meenam terwijl je juist had gevraagd om de échte Yoki-drink. Lichtroze, zo´n kleurtje waarin je net niet de huiskamer moet verven. Staat verdacht.
De smaak
Prima!
Niet zoet, maar zeker wel aardbei. Dit is er eentje die je niet snel gaat tegenstaan omdat de smaak zo hysterisch aanwezig is. Absoluut niet. Ik denk dat ik er zelfs iets te veel water bij heb gedaan, waardoor hij wat flauwtjes was. In potentie zeker een smuller.
Aangezien de kwaliteit best in orde is, aldus de site van deze whey, staat deze op mn verlanglijstje.
Een mix van iso en concentraat is altijd welkom!
Ik kijk uit naar mijn tweede zakje: Vanille Ice.
Bring it on!
Dat is een uitgebreide review! Leuk om te lezen.
AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Heb ze beiden gehad vandaag, ik moet zeggen dat ik ze erg goed vindt.
Heb zoiezo niet veel verschillende gebruikt, maar waarscheinlijk binnekort maar eens 5kg bestellen.
Oplosbaarheid is erg goed, paar keer schudden en alles was opgelost. Helemaal toppie dus.
Qua smaak, tja... De gustibus non est disputandum... Oftewel: Ik vond hem persoonlijk niet echt lekker. Maar goed, dat had ik ook wel verwacht want ik van aardbeidensmaak eigenlijk nooit lekker, tenzij het daadwerkelijk om echte aardbeien gaat.
@Alle wijsneuzen: Ja er zijn dus ook dingen die ik niet lekker vind.
Vanavond de Vanilla Ice!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Net de strawberry getest, zeer goed oplosbaar.
Smaak is niet verkeerd, maar smaken verschillen per persoon.
Er stond met 200/250ml water mengen, heb zelf 150ml water gedaan, maar wat een waterige mix heb je dan nog zeg.
Tot nog toe valt het tegen.
morgen van/ice proberen met 100ml water.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment