Te Koop: Leucine + Creatine + Uni-Liver + EXTRA's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Leucine + Creatine + Uni-Liver + EXTRA's

He Jongens,

Ik ben nieuw op het forum, maar wil toch gelijk een aanbieding doen, want ik heb nog sups staan die ik een keer besteld heb maar nu niet meer gebruik.
    Mijn voornaamste doel is dat iemand er nog iets aan heeft voordat ze over de datum gaan. (nu staan ze op een half jaar tot een jaar)

1 kg Leucine (MyProtein.co.uk)
    1/2kg Creatine MonoHydraat (Xtreme Sport)
    500 tabs Uni-Liver (Universal)
    100gram Green Tea Extract (geopend/MyProtein.co.uk)
    200gram Irish Cream Flavouring (geopend/Myprotein.co.uk)
    200gram Cranberry Flavouring (geopend/Myprotein.co.uk)

Dit alles voor maar 69 Euro (Excl. verzendkosten)

En om het echt de moeite waard te maken wil ik er ook nog wel 5kg Dextrose (ook van MyProtein.co.uk) bij in gooien voor maar 10 Euro extra. (79 euro excl. verzend)

Reageer of PM me snel!

Leuk jezelf voorstellen heet dit ..

Comment

Dit is inderdaad niet netjes.
      Een kleine moeite om jezelf even fatsoenlijk voor te stellen en op z'n minst ook te vermelden waarom jij je sups niet meer gebruikt. Kan me niet voorstellen dat iemand je zomaar 70 euro geeft voor die sups aangezien je een 'onbekende' bent en die vertrouw je meestal niet zomaar.

Comment

Oh sorry Jongens,

Ik ben normaal gesproken redelijk makkelijk in vertrouwen, dus ik had er ff geen rekening meegehouden dat jullie zo konden reageren. Daarbij ben ik niet gewend om op een forum te zitten.

Bij deze dan een kleine introductie:
        Ik woon in Roosendaal, ben 24 jaar oud, doe een universitaire studie in Rotterdam en train nu ongeveer 4-5 jaar met gewichten. Ik ben ooit begonnen omdat ik (ook al had ik al een goede conditie van hardlopen en 200 kilometer per week naar school fietsen) me maar 3 keer met mijn knieën op de vloer kon opdrukken. Dat moest gewoon veranderen. Dus heb ik mij, door mijn vader, laten overtuigen om naar de fitness te gaan. Fitnessen doe ik nu nog steeds en zal ik waarschijnlijk nog wel een aantal jaren blijven doen.

Waarom gebruik ik de sups zelf niet?:
        Meerdere redenen. Ik heb de laatste tijd een beetje een ommezwaai gemaakt wat betreft het gebruik van supplementen van 'alles proberen onder de zon' tot een zeer minimaal gebruik van sups. Deze sups zijn nog een overblijfsel van voor de ommezwaai.
        Daarbij heb ik ook een balans opgemaakt tussen het effect dat een sup heeft op mijn resultaten en de nadelen van de sup zoals bijv. een vieze smaak. Als de nadelen van een sup in mijn ogen niet opwegen tegen de voordelen dump ik de sup hoe en geweldig het ook werkt volgens anderen.

In concreet:
        Ik ben achter gekomen die echt niet lekker vind en dat zijn koffie, cranberry door mijn eiwitten, lever en bitter. Van koffie wist ik al dat ik het niet lustte, maar toen ik 'Irish Cream' bestelde dacht ik dat ik iets anders bestelde. De effectiviteit van de sups is redelijk tot goed, maar dat weegt voor mij persoonlijk niet op tegen de nadelen. Zo waren de Uni-liver en Leucine redelijk effectief, maar voor mij persoonlijk gewoon niet vol te houden. Ik had van beide 2 zakken/potten en heb dus van beide 1 zak/pot leeg gemaakt. Toen wou ik niet meer.

De creatine en dextrose heb ik geen problemen mee, maar heb ik erbij gedaan om het geheel wat aantrekkelijker te maken. Daarbij had ik ze toch een keer te veel besteld en zijn ze dus officieel overblijfsels van de ommezwaai.

De Groene thee extract is voor mij echt een geval van ineffectiviteit. Ik had zelf het idee dat ik er juist vetter van werd i.p.v. dat het de vetverbranding hielp. Ik heb er nadien iets overgelezen (op T-nation geloof ik) en blijkbaar zou dit bij sommige mensen voorkomen vanwege een bepaald gen. Gezien ik echt geen gen therapie ofzo ga nemen om mijn groene thee effectiever te maken geef ik het liever aan iemand die er wel wat aan heeft. Daarbij hield het me zo nu en dan wakker. (slaap in mijn mening is het beste "supplement" voor herstel en spiermassa)

Ik hoop echt dat iemand anders op deze site wel iets aan deze sups heeft. Laten we hopen dat smaken verschillen.

Comment

OK Escavyr dat is n stuk beter. Zo weet iedereen wie je bent, en wat je doet.. Er zal nu ook wel meer op worden gereageerd.. Welkom op de site...

Comment

Limited offer

Zullen we het dan maar zo doen?

De persoon die mij het eerste een persoonlijk bericht stuurt of een reactie plaatst met "die aanbieding wil ik hebben" of iets dat er op lijkt krijgt het gehele pakket voor 59 Euro!
            (Dat is plus de dextrose)

En als je een beetje geluk hebt en je woont in omstreken Roosendaal dan hoeft het je nog niet eens verzendkosten te kosten.

Moge de snelste winnen...

Comment

bump en laatste prijsverlaging

He jongens,

Ik vind het belangrijker dat iemand nog iets heeft aan deze sups dan dat ik een deel van mijn geld terug win, dus komt hier een forse prijsverlaging!!!

Het gehele pakket voor ................................................30 euro

Dat is dus:

1 kg Leucine (MyProtein.co.uk)................................. ......20 euro
              1/2kg Creatine MonoHydraat (Xtreme Sport).....................10 euro
              500 tabs Uni-Liver (Universal)....................................... . gratis
              100gram Green Tea Extract (geopend/MyProtein.co.uk)...... gratis
              200gram Irish Cream Flavouring (geopend/Myprotein.co.uk). gratis
              200gram Cranberry Flavouring (geopend/Myprotein.co.uk)... gratis

De dextrose kun je er ook nog bij krijgen voor:...................5 euro extra

Als je het pakket gewoon te groot vindt dan kunnen we daar ook over praten. We kunnen het pakket zelfs opdelen. Hoewel ik het liefst alles in één keer verkoop.

Over een weekje of twee geef ik het gewoon weg aan een aantal van mijn vrienden, dus ben er snel bij!

Gegroet,
              Escavyr

Comment

ik zou graag een vriend van je willen woorden...
                dan wacht ik nog ffweekje of twee ja =)

Comment

Waarom zou iemand geopende supps kopen via via?
                  Zelfs al is het goedkoper zou ik het nooit doen, bij voorbaat kansloos imo.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    ik zou graag een vriend van je willen woorden...
                    dan wacht ik nog ffweekje of twee ja =)
                    Jij bent er het snelste bij Saku... Gefeliciteerd met je nieuwe vriend, en je nieuwe reeds geopende sups.... We hebben n winnaar, HOERA....

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      Waarom zou iemand geopende supps kopen via via?
                      Zelfs al is het goedkoper zou ik het nooit doen, bij voorbaat kansloos imo.
                      De leucine, creatine, Uni-Liver én dextrose zijn nooit geopend en de geopende sups/smaken krijg je er gratis bij.

Comment

Vies idee.

Mij niet gezien hoor, tweedehands suppies.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                          Vies idee.

Mij niet gezien hoor, tweedehands suppies.
                          Waarom moet ik herhalen dat meer dan de helft nooit geopend is?

Comment

Geen idee.
                            Dwangneurose wellicht?

Het blijft vies.

Heb je TBC?
                            Tacogriep?
                            HIV?
                            AIDS?
                            Pest?
                            Pokken?
                            Mazelen?
                            BOF?
                            Ronde Hond?
                            Difterie?
                            Blafhoest?
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                              Geen idee.
                              Dwangneurose wellicht?

Het blijft vies.

Heb je TBC?
                              Tacogriep?
                              HIV?
                              AIDS?
                              Pest?
                              Pokken?
                              Mazelen?
                              BOF?
                              Ronde Hond?
                              Difterie?
                              Blafhoest?

Vraag je dat ook aan de cassiere bij de supermarkt als je je boodschappen afrekent?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X