Switchen van Whey..goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Switchen van Whey..goed of niet?

Hey guys,

Ik ben weer door mijn whey heen(GOLD STANDARD van OPTIMUM NUTRITION) en ik vroeg me af of het bevorderlijk kan zijn om zo nu en dan van whey te switchen. Ik las namelijk dat aspartaam niet bepaald een goede stof is om in te nemen en dat zit wel in mijn huidige whey. Daarom overweeg ik het om WHEY ELITE te nemen van DYMATIZE (zonder aspartaam)

Wat denken jullie?

Graag jullie advies

Thanks
    Anything worth having, is worth working hard for!

Je moet zelf weten hoeveel waarde je hecht aan aspartaam, het zit namelijk in heel veel producten.
    Groeten

Comment

Naja weet je, ik gebruik ON al best lang en het werkt. Maar ik dacht ik probeer is wat anders kijken of het een nog beter effect geeft. Maar denk dat ON toch wel de best verkopende whey is!

Comment

Volgens mij maakt het geen barst uit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Volgens mij maakt het geen barst uit.
          volgens mij ook niet.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

We zijn het weer ergens over eens chief.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

stop eens met lijntjes snuiven mannetjes :O

Comment

Ik neem indd ook whey zonder aspartaam, het zou getest zijn op ratten oid en die zouden er tumoren van gekregen hebben met hoge dosages. Veel mensen denken er niet bij na en eten het wel, dusja zoals Revius aangeeft.. tis maar hoeveel waarde jij eraan hecht.

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
                  Ik neem indd ook whey zonder aspartaam, het zou getest zijn op ratten oid en die zouden er tumoren van gekregen hebben met hoge dosages. Veel mensen denken er niet bij na en eten het wel, dusja zoals Revius aangeeft.. tis maar hoeveel waarde jij eraan hecht.
                  Nou aan een tumor krijgen hecht ik wel een grote waarde aan. Maarja aangezien ON de best verkochte whey is ter wereld zal het percentage apspartaam wel mee vallen denk ik. Welke whey heb jij dan?

Comment

De choco van Dymatize is fucking lekker. En niet al te duur.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      De choco van Dymatize is fucking lekker. En niet al te duur.
                      Hahahahahaahahaha lig helemaal in de scheuuuur hier hahahahahahahaha

Comment

lal!

ik heb deze gekocht: Pure Whey Protein Isolate 2500g - De voordeligste whey isolaat in de benelux

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
                          Wat is precies je punt hier?

Gimme the onderzoek AUB.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Het is interessant te zien dat de eerste experimenten die werden gedaan om de veiligheid van aspartaam te onderzoeken, voordat het uiteindelijk werd goedgekeurd in 1981 een groot aantal herentumoren onthulde bij dieren die NutraSweet kregen toegediend. In feite werd dit onderzoek gedaan door de fabrikant van NutraSweet, G.D. Searle. In dit onderzoek kregen 320 ratten aspartaam toegediend en 120 kregen een normaal dieet en werden gebruikt als controle groep. Het onderzoek duurde twee jaar. Aan het eind van het onderzoek had zich bij twaalf ratten die met aspartaam waren gevoed hersentumoren ontwikkeld (astrocytoma), terwijl dat bij geen van de ratten uit de controle groep het geval was. Dit betekende dat er 3.75% hersentumoren voorkwam bij de ratten die aspartaam kregen toegediend, hetgeen vijfentwintig maal hoger was dan het spontaan voorkomen van hersentumoren bij ratten. (0.15%)
                            Het onderzoek verdeelde de ratten in degenen die aan een lage dosis en degenen die aan een hoge dosis waren blootgesteld. In de groep met de lage dosis ontwikkelden vijf ratten een hersentumor wat een mate van optreden betekende van 3.13%. In de groep met de hoge dosis ontwikkelden er zeven een hersentumor wat een mate van optreden betekende van 4.38%. Dit duidt op een dosis gerelateerd voorkomen van hersentumoren. Hoe hoger de dosis aspartaam, hoe meer hersentumoren er werden veroorzaakt.

Bron: Aspartaam informatie site. Bron van FEITELIJKE informatie.

hey, een deja vu :P

Comment

Ik zou het niet doen.
                              ht is kanker verwekkend en niet alleen dat, het maakt je botten zwakker.
                              ik gebruik zelf Reflex natural whey. sweetner free. KIJK UIT. het is niet alleen aspartaam maar ook andere sweetners. als je meer wil weten over sweetners is het mischien luek om over het bedrijf monsanto te lezen. Die hebben ook het onderzoek gedaan.meest corupte mulitnational op aarde.

ik heb hier ook met een dokter over gepraat en hij vertelde mij dat het gevaarlijke rotzooi is(sweetners)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X