Originally posted by Ashley
View Post
Switchen van Whey..goed of niet?
Collapse
X
-
De RAW IRON Whey heeft exact dezelfde voedingswaarden en samenstelling als de Optimum Nutrition Gold Whey, alleen een stuk goedkoper en...Aspartaamvrij. Misschien wel een goed alternatief voor je.www.sportfood.nl
Comment
-
Originally posted by Power Supplements View PostDe reden waarom ON zo bekend is is omdat het in Amerika een van de goedkoopste whey merken is. Goedkoop = veel publiek. Dat er verder geen erg hoog eiwitpercentage in zit en aspartaam is voor weinigen een reden om het niet te gebruiken. Plus, zoals je zelfs al zegt, het is zóóó bekend, dan moet het wel goed zijn, toch? Zit wat in, maar hoeft niet altijd zo te zijn.
Als je er echt bezorgd om bent dan neem je een whey zonder zoetstof en meng je hem door je brinta of met melk. Even een weekje wennen, daarna geen probleem. Gaat smaak boven gezondheid?
Ik neem nu ook dagelijks brinta zonder suiker (sinds een maand), pas gisteren begon het 'zoet' te smaken.
Jaap
Bedankt voor je advies. Kijk aan dit soort reacties heb ik tenminste iets, weet ik dat ook weer. Ik gebruik al een hele tijd ON en ik heb er flinke resultaten mee geboekt, krijg er ook geen puisten van ofzo. Had ook een tijdje instant whey van xxl nutrition maar daar boekte ik minder resultaten mee.
Ik denk dat ik deze pot gewoon opmaak en dan eens een keer overstap op dymatize elite. (is kijken wat dat doet)
Hey maar brinta zonder iets erin???? Bikkel hooooor!
Ik eet 's ochtends altijd havermoutpap met een banaan of soms met een paar rozijnen. + whey shake.
Maar meestal heb ik haast en dan maak ik gewoon een powershake: magere melk, havermout, banaan, scoop whey en 3 ijsblokjes and I'm good to go.
Mijn doel is om havermout klaar te maken met water en dan naturel te eten(dat is pas hardcore)
Ik kan in iedergeval wel genieten van een blikje tonijn op waterbasis zonder er zuur van te gaan kijkenAnything worth having, is worth working hard for!
Comment
-
Originally posted by Sportfood View PostDe RAW IRON Whey heeft exact dezelfde voedingswaarden en samenstelling als de Optimum Nutrition Gold Whey, alleen een stuk goedkoper en...Aspartaamvrij. Misschien wel een goed alternatief voor je.
Ik zal even op de site kijken naar wat jullie hebben.
Thanks voor de tip!Anything worth having, is worth working hard for!
Comment
-
Originally posted by Sportfood View PostDe RAW IRON Whey heeft exact dezelfde voedingswaarden en samenstelling als de Optimum Nutrition Gold Whey, alleen een stuk goedkoper en...Aspartaamvrij. Misschien wel een goed alternatief voor je.
Heb net op de site gekeken. Goeie spullen heb je!Anything worth having, is worth working hard for!
Comment
-
Originally posted by shuriv View PostHey Jaap,
Bedankt voor je advies. Kijk aan dit soort reacties heb ik tenminste iets, weet ik dat ook weer. Ik gebruik al een hele tijd ON en ik heb er flinke resultaten mee geboekt, krijg er ook geen puisten van ofzo. Had ook een tijdje instant whey van xxl nutrition maar daar boekte ik minder resultaten mee.
Ik denk dat ik deze pot gewoon opmaak en dan eens een keer overstap op dymatize elite. (is kijken wat dat doet)
Hey maar brinta zonder iets erin???? Bikkel hooooor!
Ik eet 's ochtends altijd havermoutpap met een banaan of soms met een paar rozijnen. + whey shake.
Maar meestal heb ik haast en dan maak ik gewoon een powershake: magere melk, havermout, banaan, scoop whey en 3 ijsblokjes and I'm good to go.
Mijn doel is om havermout klaar te maken met water en dan naturel te eten(dat is pas hardcore)
Ik kan in ieder geval wel genieten van een blikje tonijn op waterbasis zonder er zuur van te gaan kijken
Als je naturel whey niet lekker vindt dan zou de goede keus zoetstof 'stevia' zijn (natuurlijke zoetstof). Helaas nog niet toegelaten in de EU.
Stuur maar een PM met adres als je een sample zou willen.powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
-
Ik at brinta altijd met water, 50 gram brinta scheutje water en dan minuutjes in de magnetron.
Later kaneel toevoegen voor smaak.
Ben nu overgestapt op havermout, 50 gram whey 40 gram havermout in een beker water erbij shaken en drinken maar.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by shuriv View PostKrijg ik een sample van je zodat ik het kan proeven of het wat voor me is?
Heb net op de site gekeken. Goeie spullen heb je!
Mail je adres even naar [email protected], dan sturen we je een sample op!www.sportfood.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment