Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Bulkpowders bestelling
Collapse
X
-
Bestelling is nog niet geplaatst, maar in ieder geval 5 of 10 kilo scottisch oats, 5 kilo Waxy Maize Starch, zo'n flavouring system en whey 80% 5 kilo en misschien om te proberen 100 gram cee.
Ik ga me dus vooral richten op de basis sups:
visolie (heb ik nog zat)
creatine
multi
whey
koolhydraten supps
Daarnaast heb ik gister nog gaba besteld bij body en fitshop.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostKerel, het wordt naar Holland gestuurd en dan sorteren ze het pas uit.
Dus gewoon op de normale manier invullen, ala Dutch dus.
Ow ja, als je bestelt zul je vanzelf te zien krijgen wat het totaal kost, dus verzendkosten inbegrepen.
Maar waarom bestel je niet over de 100 pond, deed ik ook en dan verzenden ze gratis.
Ik heb in mijn mandje voor meer als 100 pond aan producten maar hij geeft nog steeds aan dat ik verzendkosten moet betalen.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostAll orders totaling above £100 to the UK mainland qualify for FREE delivery!
Jij zit niet op de UK mainland, dus krijg je ook niks gratis toegestuurd.
Dacht ik eerst ook maar omdat Snuff-Sann het zei dacht ik die zal ook wel een keertje iets naar Nederland hebben gestuurd (Ja ik weet dat hij in het VK woont). En ja ik vraag het even na want het zou dan toch mooi 11 pond schelen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment