Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!
jammer dat de eiwitten ook omlaag zijn, eerst was het 23 nu maar 20 dat is erg weinig tegen over een kwark met 50
ik kocht altijd de combo topper met whey perfection en caseine van 53 euro nu is het bijna 60 euro
vind het allemaal erg jammer
Nee klopt, als je puur zo kijkt naar de waardes dan heb je helemaal gelijk. Het gaat ook om de smaakbeleving en de oplosbaarheid e.d. die bij Micellar voor veel mensen altijd problemen geeft. Micellar Casein Perfection is de best oplosbare en lekkerste Micellar shake die je ooit gehad hebt, dat beloof ik je. De koolhydraten zijn met 1,6 gram per shake overigens nog steeds echt minimaal. Het is dus het gebruikersgemak en de smaakbeleving die echt de meerwaarde geven. Dat kun je zo niet zien, dat moet je proberen en proeven. Dat kan want we doen vanaf vandaag een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection.
-Leon
BODYENFITSHOP.NL- sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
De vorige micellar superior was beter dan deze micellar perfection.
De vorige zaten meer eiwitten in en minder koolhydraden.
Waarom is deze micellar er op kwaliteit op achteruit gegaan.
De vorige combo van whey perfection en micellar was 53 euro terwijl de kwaliteit beter was en nu krijg je deze nieuwe combo voor 57 met een minder eiwitgehalte.
Na al die tijd een vaste koper te zijn geweest van die combo, ga ik naar die van xxl want die zijn nu goedkoper dan de 57 euro van b &F
Trouwens als het om de smaakbeleving gaat dan kan ik je zeggen dat de banaan van de oude micellar superior niets mis mee was, hij was super lekker
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment