Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het jammer dat de kwaliteit van de eiwitten achteruit is gegaan. had gehoopt hier een nog beter product te zien dan voorheen..

Smaak en oplosbaarheid is belangrijk.. maar niet ten koste van de kwaliteit van de eiwitten.. en als de prijs dan ook nog hoger ligt vind ik dit zeer jammer..

Ik neem deze supplementen om de effectiviteit ervan.. niet om een lekkere shake naarbinnen te werken.. Daar zijn genoeg andere alternatieven voor..

Jammer.

Ik ga de samples toch proberen om te kijken of de smaak dan toch deze 2 negatieve punten weet te overtreffen.

Micellar Casein Perfection
    Hoeveelheden per 100 gram:
    kcal 372
    Eiwit 82,0 gram
    Vet 2,0 gram
    Koolhydraten 6,5 gram

Micellar Casein Superior

Hoeveelheden per 100 gram:
    kcal 374
    Eiwit 90,0 gram
    Vet 1,1 gram
    Koolhydraten 0,4 gram

Ik vind dit persoonlijk nogal een behoorlijk verschil..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Quote verwijdert..

Domoor!!
      Nu kan ik zomaar op je stoep staan, hoor!
      Last edited by Iguana; 28-09-2011, 18:17.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wordt wel een beetje gek van 100x zeuren over de voedingswaarde. Na 50x weten we het ook wel.

Comment

Dit is toch het product dat men vaak adviseert in plaats van kwark in de avond?
          Als de kh hiervan lager zijn dan van de kwark, is het het toch ook het proberen waard.
          Ik ga je even een pbtje sturen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb m'n pot al binnen, en het is echt heeeeeeeeerlijk.

Comment

Originally posted by Sharades View Post

neem je dat voor je gaat slapen?
              EN, heb je dan geen honger meer?

Comment

Ja, voor het slapen 50gr casein en 20gr whey met 500ml water.
                Vanmorgen toen ik opstond beetje honger, minder dan normaal.

Comment

Originally posted by Simo View Post
                  De vorige micellar superior was beter dan deze micellar perfection.
                  De vorige zaten meer eiwitten in en minder koolhydraden.
                  Waarom is deze micellar er op kwaliteit op achteruit gegaan.
                  De vorige combo van whey perfection en micellar was 53 euro terwijl de kwaliteit beter was en nu krijg je deze nieuwe combo voor 57 met een minder eiwitgehalte.
                  Na al die tijd een vaste koper te zijn geweest van die combo, ga ik naar die van xxl want die zijn nu goedkoper dan de 57 euro van b &F
                  Trouwens als het om de smaakbeleving gaat dan kan ik je zeggen dat de banaan van de oude micellar superior niets mis mee was, hij was super lekker
                  De prijs in de Protein Perfection Stack is inderdaad 3 euro omhoog. Dit komt niet doordat we zo nodig 3 euro meer willen verdienen maar omdat de eiwitprijzen zijn gestegen en wij altijd met zeer scherpe marges werken.

Volgens mij komt nog steeds geen enkele leverancier ook zelfs maar in de buurt van onze prijzen.

Daarnaast werken wij met onze eiwitproducten alleen met de allerbeste kwaliteit wereldwijd. Volac voor Whey Perfection, Carbery voor Isolaat Perfection en Fonterra voor de Micellar Casein Perfection. Dat zijn wereldwijd de beste leveranciers voor elk eiwitproduct.

Bij ons koop je juist gegarandeerd de beste kwaliteit, ook nog eens voor de laagste prijs.

Protein Perfection Stack

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!

Inhoud:
                  Micellar Casein Perfection 1500 gram (60 shakes)
                  Whey Perfection 2270 gram (80 shakes)
                  Samen voor 57,50 + Gratis shakebeker!
                  BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Dank je, voor het compliment!!!

Micellar Casein Perfection bevat de beste kwaliteit Micellar Casein van Fonterra en is daarnaast ook nog eens onvoorstelbaar lekker.

De beste kwaliteit en de lekkerste smaak Micellar Casein Perfection.
                    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Micellar Casein Perfection is de beste shake die je kunt nemen voor het slapen gaan. De aminozuur afgifte is dubbel zo lang als bijvoorbeeld van kwark. Het beschermt je spieren tegen afbraak en zorgt ervoor dat je constant meet spiermassa kunt opbouwen

We hebben trouwens ook handige Sachet Verpakkingen als je het een keer wilt testen. Zo kun je ook makkelijk en zeer voordelig alle smaken proberen.

12 Sachet Box voor slechts 9,90 !!!!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Micellar Casein Perfection geeft inderdaad ook langer een vol gevoel.

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                          De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!!
                          oh mai gawd!
                          deze wil ik
                          ik heb echter wel een vraag, ik heb zo uit mn hoofd maandag die verschillende eiwit sachets besteld en van gerben een mail gekregen.

Deze mail is naar aanleiding van uw bestelling met referentienummer 271455.
                          Helaas is de samplebox helemaal niet meer leverbaar, en komt deze ook niet meer terug.
                          Laat maar even weten wat u hier mee wilt.

is dit de samplebox die je als kado erbij kan krijgen? of het echte bestelproduct. ik heb van gerben of laurenz nog niks ontvangen hierover.
                          misschien zou jij er naar kunnen kijken.
                          in geval dat de 2x12 sachets er niet zijn en niet meer binnenkomt, dan kan ik beginnen met bovenstaande combinatie te kopen
                          BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Zojuist de nieuwe Micellar Casein Perfection - EiwittenWhey - Micellar Caseine - Micellar Casein Perfection - Body en Fitshop geprobeerd.

Smaak: Banaan
                            Dosering: 50gr + 20gr whey (naturel)+ 500ml water

Heeeeeerlijk. Geen klonters en een zeer goede smaak.
                            Doseren is wel wat lastig, omdat de structuur apart is. Gewoon los opscheppen en afstrijken kwam 32gr uit, strak tegen de rand afstrijken 40gr.

Wordt dus wel een weegschaaltje gebruiken.

Al met al een topproduct en qua smaak/oplosbaarheid 100x beter dan de andere casseine. Wilde alles tot de laatste druppel opdrinken

Wordt je dus vrolijk van. Ben benieuwd naar de andere smaken, maar banaan is een aanrader!

Comment

Zojuist de nieuwe Micellar Casein Perfection - EiwittenWhey - Micellar Caseine - Micellar Casein Perfection - Body en Fitshop geprobeerd.

Doseren is wel wat lastig, omdat de structuur apart is. Gewoon los opscheppen en afstrijken kwam 32gr uit, strak tegen de rand afstrijken 40gr.

Al met al een topproduct en qua smaak/oplosbaarheid 100x beter dan de andere casseine. Wilde alles tot de laatste druppel opdrinken

Wordt je dus vrolijk van. Ben benieuwd naar de andere smaken, maar banaan is een aanrader!
                              Dank je, voor het mooie complimenten. Eenmaal aan de Micellar Casein Perfection wil je nooit anders meer!!

Comment

!
                                afstrijken afwegen .....komop zeg...niet gaan miepen om een grammetje meer of minder.
                                Flinke schep met kop er op, klein schepje whey er bij 30seconden blender aan en drinken maar.
                                Voor je ontbijt neem je een flinke schep whey (eventueel met een klein beetje casseïne).
                                Na je training kan je ook een paar scheppen whey en een klein beetje casseïne nemen.

Geen gedoe met afwegen, op is op
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X