Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leon,
    heb je ook extraatjes aan die casseïne laten toevoegen of is het gewoon standaard casseïnaat?
    Extraatjes als bijvoorbeeld arginine en carnithine?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      afstrijken afwegen .....komop zeg...niet gaan miepen om een grammetje meer of minder.
      Flinke schep met kop er op, klein schepje whey er bij 30seconden blender aan en drinken maar.
      Voor je ontbijt neem je een flinke schep whey (eventueel met een klein beetje casseïne).
      Na je training kan je ook een paar scheppen whey en een klein beetje casseïne nemen.

Geen gedoe met afwegen, op is op
      Hahaha zeg de man die wordt gesponsord
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Leon,
        heb je ook extraatjes aan die casseïne laten toevoegen of is het gewoon standaard casseïnaat?
        Extraatjes als bijvoorbeeld arginine en carnithine?
        De extra is de kwaliteit, oplosbaarheid en smaak. Die is echt geweldig.
        Micellar Casein Perfection bestaat voor de volle 100% uit de beste kwaliteit Micellar Caseine van Fonterra

Kies voor zekerheid:
        Bij ons weet u zeker wat u koopt. Elke verpakking Micellar Casein Perfection bestaat voor de volle 100% uit de exclusieve Nieuw-Zeelandse kwaliteit Micellar Caseine van Fonterra. Weet u dat bij uw huidige aanbieder ook?
        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Hahaha zeg de man die wordt gesponsord

hahaha zo klinkt het wel leuk idd.
          Maar ik doe het ook zo als ik het zelf koop hoor.

Comment

hahaha zo klinkt het wel leuk idd.
            Maar ik doe het ook zo als ik het zelf koop hoor.
            Beetje reclame maken Dank je!
            BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
              Beetje reclame maken Dank je!

Ik wil best wel wat reclame voor je maken hoor Leon , heb ik ook gedaan voor Kevin en voor Bas.

Comment

Ik wil best wel wat reclame voor je maken hoor Leon , heb ik ook gedaan voor Kevin en voor Bas.
                Thanks, waarderen we

Comment

Betekend dit dat de Casseïne Superior er helemaal uit is, niet meer te bestellen?

bodyenfitshop.nl/eiwit-toppers/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-superior

Deze had ik, de link doet het nog wel, alleen via de homepage kan ik hem niet meer terug vinden. Denk dat die er dan uit is ofniet?

Achja, heb mijn gegevens gestuurd, eens de perfection proberen dan misschien bevalt hij me wel heel goed. Zal dan meteen een pot van 4,5kg bestellen is een stuk voordeliger zo
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Betekend dit dat de Casseïne Superior er helemaal uit is, niet meer te bestellen?

bodyenfitshop.nl/eiwit-toppers/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-superior

Deze had ik, de link doet het nog wel, alleen via de homepage kan ik hem niet meer terug vinden. Denk dat die er dan uit is ofniet?

Achja, heb mijn gegevens gestuurd, eens de perfection proberen dan misschien bevalt hij me wel heel goed. Zal dan meteen een pot van 4,5kg bestellen is een stuk voordeliger zo
                    Hij gaat eruit. Daarom staat deze nu ook bij de op=op

-Leon

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                      Hij gaat eruit. Daarom staat deze nu ook bij de op=op

-Leon
                      Ik zie niets staan hoor...
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik zie hem nog niet staan bij op=op; wat wordt de op=op prijs??
                        edit: net te laat

Comment

afstrijken afwegen .....komop zeg...niet gaan miepen om een grammetje meer of minder.
                          Flinke schep met kop er op, klein schepje whey er bij 30seconden blender aan en drinken maar.
                          Voor je ontbijt neem je een flinke schep whey (eventueel met een klein beetje casseïne).
                          Na je training kan je ook een paar scheppen whey en een klein beetje casseïne nemen.

Geen gedoe met afwegen, op is op
                          Is misschien een beetje overdreven ja, maar ik kijk gewoon hoe vol die ongeveer moet zitten voor 50 gram en zet dan een streepje op de maatschep.

Dan zit ik altijd ong. op 50 gram + 20gr whey.

Blender is trouwens niet nodig bij deze casein perfection. Shakebeker werkt perfect!

Comment

Blender is altijd lekkerder, met elke shake, vind ik zelf. Maar ik pak erg vaak de beker....gemakzucht....

Ehhhh Leon????
                            Goh man heb je 100 uitzendkrachten neergezet voor de actie?
                            Gisteren opgegeven en al een paar uur in huis, zo idioot snel in een actie bij een bedrijf dat het al lekker druk heeft, honderden reacties tegelijk verwerken en nog zo idioot snel in huis.....belachelijk snel.

Dat doet niemand je na Leon, absoluut niet!

(een keer bij XXL gratis samples besteld.....hmmm 6weken later pas een keer poolse troep binnen in goedkope rotzakjes)

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                              Ik zie niets staan hoor...
                              Komt over ongeveer een half uurtje

Comment

Hehe, ik ben nog op de post aan wachten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X