Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb het ook besteld en vndaag gebruikt ben net terug van training. Heb Hell No gebruikt:
Ten 1e de Smaak
Vond de smaak wel te doen was niet echt lekker ook niet vies, was gewoon goed wegtedrinken geen klontjes loste goed op. Ten 2e doet het product wat er gezegd wordt?
Of het de heftigste pre workout is weet ik niet, ik vond hem niet zo heel heftig.
De pomp was bij mij wel gigantisch in de training zelf viel de pomp mee, maar op het eind erg en iets na de training was de pomp echt heel erg, alles was soort van verstijft kon amper me armen langs me lijf houden:P
Keiharde resultaten? Mwhaa viel best mee trainde wel lekker misschien iets lekkerder als mn gemiddelde training maar was niet bepaald me beste training of wonderbaarlijk anders.
Al met al ik heb me zelf niet echt overtroffen of verbeterd, maja na 1x gebruiken kun je ook niet alles van het product verwachten denk ik, Al met al vond ik het wel een goed product die mij zeker een flinke pomp geeft. En ik ga het denk ik overwegen om een keer te kopen.
Na het innemen van de sample lag m'n hand open en moest ik naar het ziekenhuis, dus helaas kan ik niet vertellen wat ik ervan vind... Ik werd er wel helemaal hyper van en wilde m'n energie kwijt, maar ja dat gaat moeilijk op zo'n moment..
Toch bedankt.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Ik merkte amper verschil, behalve 15 minuten na innemen begon ik een beetje te tintelen maar tijdens het trainen niet echt veel opgeschoten, behalve dat ik misschien een beetje mijn grenzen heb verlegd waardoor ik nu pijn heb in mijn rechterknie als ik hem buig, als dat blijft ff naar de dokter gaan.
Ik merkte amper verschil, behalve 15 minuten na innemen begon ik een beetje te tintelen maar tijdens het trainen niet echt veel opgeschoten, behalve dat ik misschien een beetje mijn grenzen heb verlegd waardoor ik nu pijn heb in mijn rechterknie als ik hem buig, als dat blijft ff naar de dokter gaan.
Al andere pre workout producten gebruikt?
Kan me nog goed herinneren dat ik de eerst paar keer een pre workout innam, toen voelde het wel goed maar sindsdien merk ik ook weinig van samples. Hopelijk voel ik deze keer meer aangezien ik al weer een tijdje geen cafeïne of pre workout supplementen heb genomen. IN het weekend maar eens proberen dus.
behalve dat ik misschien een beetje mijn grenzen heb verlegd waardoor ik nu pijn heb in mijn rechterknie als ik hem buig, als dat blijft ff naar de dokter gaan.
Bij welke oefening gebeurde dit? (Geef maar in je logje antwoord, is wat handiger dan hier off-topic te gaan)
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment