Originally posted by kawafan
View Post
A-HD + Solid & SRT Intimidate
Collapse
X
-
Is het niet slimmer om de grote oefeningen als Deadlift/Squat/Bench Press/ Overhead Press wat lager in de reps te gaan. Je kracht bij deze oefeningen kunnen wel wat bij je stijgen vind ik, zeker gezien dat je al een aardig tijdje train.
Ecto's reageren goed op hoge gewichten, lage reps en meer rust. Ik merk bij mijzelf ook dat dat super werkt. Ga nu fysiek gezien ook weer goed vooruit sinds ik dit doe. Jan het je echt aanraden181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostIs het niet slimmer om de grote oefeningen als Deadlift/Squat/Bench Press/ Overhead Press wat lager in de reps te gaan. Je kracht bij deze oefeningen kunnen wel wat bij je stijgen vind ik, zeker gezien dat je al een aardig tijdje train.
Ecto's reageren goed op hoge gewichten, lage reps en meer rust. Ik merk bij mijzelf ook dat dat super werkt. Ga nu fysiek gezien ook weer goed vooruit sinds ik dit doe. Jan het je echt aanraden
ik zie mezelf als een nieuwe start sinds kort. voedingschema en drink niet. voel me super.
bedankt voor de tip , daar heb je gelijk in , maar wat zal ik dan doen? 4x8 ? of denk je aan 5x5 bijvoorbeeld.
Dankjewel , alle tips zijn welkom. ik zie het niet als kritiek!
Comment
-
Originally posted by chiel14 View Post*Ik trainde altijd als een mietje , at slecht. dus trainen noem je het niet.
ik zie mezelf als een nieuwe start sinds kort. voedingschema en drink niet. voel me super.
bedankt voor de tip , daar heb je gelijk in , maar wat zal ik dan doen? 4x8 ? of denk je aan 5x5 bijvoorbeeld.
Dankjewel , alle tips zijn welkom. ik zie het niet als kritiek!181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostIk zit zelf aan 5*5 te denken. Je zou het trainingsschema in mijn log eens kunnen bekijken, het werkt bij mij goed. Ik zit me te bedenken he, maar volgens mij ben jij diegene die mij ooit aan een account op bodynet heb geholpen hahah.
5x5 ga k proberen thnxx
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
45 minutes ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment