Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik gebruik het sinds vorge week alve portie 30 min voor het gymen en halve potie direcht na het gymen
moet zeggen dat ik veel meer energy en vermogen heb tijdens me workout
Citaat[/b] (been @ Okt. 25 2005,15:08)]ik gebruik het sinds vorge week alve portie 30 min voor het gymen en halve potie direcht na het gymen
moet zeggen dat ik veel meer energy en vermogen heb tijdens me workout  Â
heb eerste tijd alleen na gebruikt maar merkte er toen niet echt veel van wel iets maar moest meer kunnen dacht ik
nu er voor en er na en merk veel meer verschil kan veel meer en sneller trainen en zwaarder maar dat kan ook tussen mijn oren zitten
ik ga volgende week proberen het volledig voor de training te gebruiken
hoe ik er op kom
big R heeft een stukje gepost over KH voor en na het traien ik heb de moeite genomen om me het te lezen en er mijn schema op aangepast en moet zeggen dat ik het merk
big R
@corry lees het stuk van big R maar eens goed door dan weet je waarom
IK had mijn vitargo ook al besteld voor big r zijn stukje had geplaatst, ik gebruik hem tijdens de training en moet ook zeggen dat ik precies sterker ben geworden, zit tussen de oren misschien zoals been al aangaf. Maar heb wel meer energie tijdens de training dat zeker
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment