verschil fitness/powerlifting/strongest mancompetition

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by been View Post
    Neem nou Arnold droog 4% bij 120 kg, die laat je 140kg gewicht afleggen over 100m
    even mierenneuken

Arnold was "maar" rond de 220 pounds toen hij mr olympia won, +-100kg. Is ERG veel misinformatie hierover te vinden op internet.
    Zane was zelfs maar 86kg toen hij de mr Olympia won.

Bevestigd eigenlijk de regel van "bbers moeten klein zijn".
    Last edited by Genjuro; 16-11-2007, 10:57.
    the one and only tabata overlord

Comment

Het kan toch niet gezond zijn om die bal van 140 kilo te tillen . Kijk maar hoe oud ze worden. (jong) Vaak al hart problemen op jong leeftijd.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        even mierenneuken

Arnold was "maar" rond de 220 pounds toen hij mr olympia won, +-100kg. Is ERG veel misinformatie hierover te vinden op internet.
        Zane was zelfs maar 86kg toen hij de mr Olympia won.

Bevestigd eigenlijk de regel van "bbers moeten klein zijn".
        ook even mierenneuken dan

miss hebben we het niet over dezelde arnold
        Who's the Chef

Comment

strongman heeft ook helemaal geen zak te maken met gezond zijn. Het heeft er gewoon mee te maken beresterk te worden en te zijn! ALLE topsport is ongezond als je er op wedstrijd niveau mee aan de gang gaat. Je vergt dan meer van je lichaam dan waar het oorspronkelijk voor gemaakt is. Gortdroge bodybuilders van tegen de 4 á 3% BF op het podium vind ik net zo ongezond ogen als een strongman met een vetpercentage van tegen de 30!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            strongman heeft ook helemaal geen zak te maken met gezond zijn. Het heeft er gewoon mee te maken beresterk te worden en te zijn! ALLE topsport is ongezond als je er op wedstrijd niveau mee aan de gang gaat. Je vergt dan meer van je lichaam dan waar het oorspronkelijk voor gemaakt is. Gortdroge bodybuilders van tegen de 4 á 3% BF op het podium vind ik net zo ongezond ogen als een strongman met een vetpercentage van tegen de 30!
            En dan sta je op het podium met 3% bf kan je niet eens een flesje water open maken . Moet iemand uit het publiek hem helpen hahhaha

Comment

tja, het enige wat droger is dan die gasten is een Egyptische mummy van 3000 jaar oud. Eigenlijk vind ik het nog triest ook.

Comment

Triest vind ik het niet, het geeft blijk van gigantische toewijding en discipline. Dat is dan ook wel het enige wat ik er mooi aan vind, ik zou er zelf niet zo bij willen lopen. Ik vind het er niet meer uit zien.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

its the way of life

Comment

tis maar hoe je het bekijkt. al die diuretica die men dan slikt...gevaarlijk hoor!

Comment

beneden de 3% bf kan al dodelijk zijn ze leven op het randje.

Comment

bodybuilders trainen meer op massa, langere reps etc toch?

sporters die meedoen aan powerlifting en strongest mancompetition, worden die getest op doping?
                        ik neem aan dat bodybuilders niet getest worden op as of dergelijke toch?

Comment

Strongman deelnemers gebruiken vaak ook AS. Alleen is het dan weer een andere soort. Vraag me niet welke want ik hou me verre van doping.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X