Powertraining-bodybuilding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Powertraining-bodybuilding

Een vraag die velen kan helpen denk ik zo.
    wat is nu het verschil tss powertraining en bodybuilding ?
    velen hier zeggen dat ze aan bodybuilding doen,maar kennen ze het verschil eigelijk tss.bodybuilding en powertraing wel.
    eerlijk gezegt ik kan het zo niet zeggen.
    bodybuilding is voor mij dromen van het podium te bereiken.
    maar als je vergelijkt.

powertraining;   dieet
                         zwaar trainen
                         proteines

bodybuilding;     dieet
                          zwaar trainen
                          proteines
                          (hormonen,as)

wie kan ons helpen want zeg ons omdat ik denk dat er wel meer zijn die dit niet helemaal duidelijk is.
    groetjes van mij  

probleem is dat de meeste mensen van allebei willen, dus kan je het niet echt zeggen wat ze doen.
    bodybuilden is puur om je lichaam droog en groot te krijgen. een echte pure bodybuilder maalt dus ook om gewichten. dat maakt hem geen zak uit. alleen maar hoe het eruit ziet.

een powerlifter gaat puur voor kracht en die maalt weer niet zo om hoe het eruit ziet. die wil gewoon sterk zijn.

wij!! ongeveer allemaal willen mooi eruit zien, beetje droog, beetje groot maar willen ook errug sterk zijn. er was es iemand die dat powerbuilder noemde. dus laten we ons dat dan noemen. ikzelf vind niet dat ik me onder bodybuilders kan scharen, want ik zit op 12%vet. dat moet dan wel ff naar 7 ofzo. (niet dat b-builders altijd onder de 12 zitten hoor!!!&#33
    maar een bodybuilder moet er ook uitzien als een bodybuilder. is slechts mijn mening.
    hoop hiermee je vraag beetje beantwoord te hebben.

greetz bruce
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik denk dat vooral bij mensen als ons het vaak overlapt.
      Ben zelf begonnen met powerliften en later meer de BB kant op gegaan.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

powerbuilder, nog nooit van gehoord maar vind het wel een zeer goede uitdrukking Bruce  
        En idd een bodybuilder wil graag zo groot mogelijk worden.
        Persoonlijk interesseert gewicht, kracht mij ook absoluut niets, daar voor train ik niet. Groot ben ik ook niet maar zit wel onder de 10 % bf. Ik vind dat ik meer doe dan fitness dus in welk hokje hoor ik dan thuis is mijn vraag  

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik heb altijd gedacht dat powertraining meer naar fitness toe ging dan naar body building. Een powertrainer wil ook nog eens snel en lenig zijn. Hij richt zich dus vooral op het ontwikkelen van zijn lange spiervezels. Dit door lange reeksen te doen bv 4 sets van 20 reps. De sportieve powertrainer doet graag nog andere sporten als voetbal, atletiek, basket etc... Ik zie een body builder dit nog niet op een hoog niveau doen.

Een body builder richt zich meer op korte dikke spiervezels. Zijn reeksen zijn meestal korter, het gewicht zwaarder. Hij trekt zich echter niets aan van lenigheid of snelheid. Hij is in principe traag en lomp, maar het is wel verdomd knap om te zien.

Schiet me niet dood als ik fout zit
          -Feel free... Or die trying-
          -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Bruce zit meer in de juiste richting, L Bear.
            Echter, het lijkt in de vraagstelling alsof alleen BB AS prikken, maar daar zit je toch verkeerd :-)

Comment

Volgens mij doen powerlifters altijd weinig herhalingen met maximum gewicht (tussen de drie en vijf herhalingen), zelfde als wij doen als we voor kracht trainen.
              Bb' ers doen tussen de 8-12 herhalingen voor massa, voor definitie doen ze meestal 12-15 herhalingen.
              stil growing

Comment

bbuilders doen ook beiden, snipke. ze willen ook groot worden en groeien. dan moet je wel afwisselen. en pure massa krijg je het best door kort en zwaar.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mooi ff voorde gasten die aan fitness doen dit is naar mijn mening niet serieuz bezig zijn met je lichaam groter maken

dan powerlifting zo veel mogelijk kracht uit een zo klein mogelijke spier halen door een goede techniek plus een training van rond de 12 herhalingen

bodybuilding daar integen is een levenstijl

opstaan cardio ontbijt training eten eten en nog eens eten minimaal 6 maaltijden per dag en een body builder maalt er niet om hoe hij er of season uit ziet

wel op een wedstrijd je moet er alles op voor opgeven vrienden uitgaan enz. dus vergt veel motivatie
                  "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X