Te heet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te heet

ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan niet tegen deze warmte. Ik zit telkens binnen als het hoger dan 30 C word. Het is lekker weer buiten, ja ik weet het lekker naar buiten gaan en wat lekker in de zon wandelen. Maar ik heb het probleem dat wanneer ik even 10 min zit en dan weer op sta, dan krijg ik het zwart voor mijn ogen en word een beetje duizelig. Ik weet niet waar door dit komt. Misschien dat jullie het wel weten.
    God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Vind het zelf ook helemaal niks. Zou niet boven de 25 graden moeten komen in Nederland.

Zat vanmiddag zelfs te zweten achter mijn computer. had wel veel leeswerk in te halen maar toch..

Heb 2 weken door afwezigheid niet getraind en heb geen zin om deze week wel te gaan. Hoop dat het snel minder wordt.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Denk niet dat het zovlug zal afgelopen zijn als men de voorspelling mag geloven, op mijn werk was het op de parking gisteren 39°C. Gelukkig hebben we binnen Airco, maar moet toch om de 10 minuten naar buiten en je voelde de zon echt branden op je vel.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Dit weer doet een mens meer slecht dan goed
        Meeste denken alleen maar aan koude douche en koud drinken , maar je kunt het beter andersom doen of af en toe buiten achter in tuin in zwembad duiken
        JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
        Lang voor getraind
        nu verder schema van beentje

Comment

Hoorde net dat ze denken dat het zeker tot september aanhoudt dit weer

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en het ergste heb ik vandaag meegemaakt. mn eten.

2 boterhammen met pindakaas, 2 kipfilet-cordonblues,100gram kogelbiefstuk en 100 gram wortels met aardappelen. voor de rest alleen maar drinken.
            hoe hou ik mn kilootjes!!!!!!!!

euh... verder vind ik dit weer wel lekker. al is 25graden ietsje beter.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Klein vraagje biefstuk ken ik maar wat is kogelbiefstuk eigenlijk??

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

pppffff vindt dit weer ook maar niks, geen weer om te trainen en denk dat vele hier ook niet zullen trainen. Heb het een paar keer geprobeerd om te trainen maar na 20 minuten moest ik het voor bekeken houden.Normaal heb ik geen last van de warmte (ben van beroep dakwerker) maar trainen nu nee bedankt
                stil growing

Comment

kogelbiefstuk is een stuk vlees waar de kogel nog inzit waarmee het rund is afgemaakt

Het is inderdaad moeilijk om je kilootjes vast te houden met dit weer. Mijn eetlust is vaak weg door de warmte..

Ik ben 4 kg afgevallen de laatste 2 weken

En nu de echte uitleg van kogelbiefstuk:

Van het rund worden verschillende biefstukken gesneden. De Hollandse biefstuk is gesneden van de bovenbil of het spierstuk. De kogel bevindt zich daar ook en levert kogelbiefstukken. Vleessoorten hebben vaak een benaming gekregen van het deel waar het zit, netzoals entrecôte, ossenhaas, tournedos, etc.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Don @ Aug. 07 2003,23:40)]kogelbiefstuk is een stuk vlees waar de kogel nog inzit waarmee het rund is afgemaakt

Het is inderdaad moeilijk om je kilootjes vast te houden met dit weer. Mijn eetlust is vaak weg door de warmte..

Ik ben 4 kg afgevallen de laatste 2 weken

En nu de echte uitleg van kogelbiefstuk:

Van het rund worden verschillende biefstukken gesneden. De Hollandse biefstuk is gesneden van de bovenbil of het spierstuk. De kogel bevindt zich daar ook en levert kogelbiefstukken. Vleessoorten hebben vaak een benaming gekregen van het deel waar het zit, netzoals entrecôte, ossenhaas, tournedos, etc.
                    De kogel er nog in zit, gelukkig ben ik nog niet zo dom

Werk nochthans elke dag met Nederlanders maar ken nog niet alle woorden, is iets dat ik hier in B. nog niet had gehoord.

Trouwens ben niet echt meer een biefstuk eter.

Thank for the info.

Comment

ben ik dan de enige die "geen" last heeft. Ga nu alleen in ochtend of late avond trainen, (nog redelijk koel). Trainen zet ik nu meer records dan ooit. Eten, nou vandaag 7 maaltijdjes. En honger, ik zou nu ook nog wel een kippetje of 2 lusten :P
                      I live to end the game

Comment

Heb jij even geluk. De enige last die ik heb van het weer is dat ik zo bangelijk enorm veel zweet. Werk op de koop toe nog eens in een radiotor fabriek waar het in de winter al 35° is. Zonder airco. Kan je je ongeveer voorstellen wat het daar nu is? Zweten geen probleem tijdens werk en training, maar als ik 5 minuten in deze zon op een terras zit begin ik ook te druppelen. Dan is zweten een verrekt klote eigenschap. Ik zweet bij dit weer gewoon bij alles. Praten, eten, trainen, werken, zelfs bij slapen.

Trainen geen probleem, zelfs cardio niet. Eten wel, maar ligt grotendeels aan die xena en het overmatige water drinken. 7-8 liter per dag, dus ligt onrechtstreeks toch ook wel aan het weer.

Geef mij ma gewoon ne goeie droge winter. Bij koude temperaturen voel ik me stukken beter in mijn vel. Wel droog, regen is nooit goed. Behalve nu, zou wel van pas komen
                        -Feel free... Or die trying-
                        -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Is natuurlijk wel uitzonderlijk warm geweest laatste dagen maar erger me er niet aan, vind het zelf leuk ja natuurlijk van mijn werk ga je nu ook niet echt zweten.

Maak zeker dat ik iedere dag in dit weer 1.5 uur ga fietsen is wel lastig tussen al dat volk hier aan de kust 't net als een kegelspel hoop dat ik er nooit geen omver rijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X