Wedstrijd voor midden 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maak me er niet druk om, nog lang niet. Wil alleen weten hoe dat te werk gaat. Wat informatie is toch geen punt...

Comment

Ik dacht dat er bij de junioren geen gewichtsklasse was...

YouTube - Bodybuilding Junioren II über 75 kg

75kg

Comment

Ziet er goed uit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Die wedstrjd is ook niet in nl. Heb in nl nog nooit gehoord van gewichtklasses bij de junioren.

Maar met de goede supps en toewijding kan je echt naturel wel hoog scoren bij de junioren volgend jaar.

Sponsor zal je niet snel vinden meeste sponsors sponsoren alleen atleten die wat bereikt hebben alleen inshape supps doet veel aan nieuwelingen sponsoren maar volgens mij is team inshape nu al redelijk vol.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dat ziet er zeker goed uit, vraag me af op hoeveel vetpercentage zij liggen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Jawel dat meen ik wel hoor. Maar je hebt gelijk hij is pas 17 jaar oud. Hoeveel denk je dat zijn vetpercentage zou zijn?
              Op die video is ie niet wedstrijdfit denk ik maar hier lees ik dat ie onder de 4 procent zit met een wedstrijd.

Comment

Dino

Ik ga echt alles op alles geven. Echt alles wat ik uit mijn lichaam kan persen. Heb ik tijd om 2 keer op een dag te trainen dan doe ik dat zonder er zelfs een seconde over na te denken. Mijn voedingsschema lijkt op orde te zijn zie ''mijn voedingsschema''. Was trouwens niet op zoek naar Sponsors hoor, daar ga ik me volgend jaar pas druk om maken... overigens zit Inshape Supplements al aardig vol inderdaad, je hebt zelfs bij bodynet al een paar members die daar lid zijn, (Punani, Corina etc).

Quibus

Bedankt voor de link.

Comment

In die link staat ook een link naar ze eigen site maar die werkt niet goed.
                  Het is www.dennydijkstra.nl

Comment

Die werkt anders ook niet echt goed...
                    Toch denk ik dat er genoeg andere mensen zijn ook rond de 17/18 jaar die er wel een stuk beter uit zien... vraag me nog steeds af hoe hij nederlands kamioen is geworden. Zoals al gezegd maakt het qua leeftijd niet uit maar kan me niet voorstellen dat hij er beter uitziet dan iemand van 22 jaar die al die jaren beter heeft getraint, droger staat en groter is.

Heb overigens wel alle respect voor zijn top prestaties.
                    Last edited by Nex-; 01-06-2008, 18:23.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X