Bodybuilding-fabels verzamelthread!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marcell View Post
    Is dat niet waar dan?

Weer wat geleerd!
    low intensitie cardio is ook wel goed voor vetverbranding, maar Hiit zijn veel beter.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      low intensitie cardio is ook wel goed voor vetverbranding, maar Hiit zijn veel beter.
      Hmm oke, vreemd. Op de crosstrainers bij onze fitness kies ik altijd optie "vetverbranden", wat dus Low intensity is...
      "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Ja, vet verbrand je ook het best op een hartslag van 128 a 135 geloof ik dat het was.

Bij Hiit doe ik gewoon 1 min zacht dat ik zo rond de 128 zit en dan 30 sec hard, zodat ik net aan de 140 kom, maar veel er niet boven, dan weer zacht om tot rust te komen en dan weer hard enz.

maar is een beetje moeilijk om een programma voor Hiit erop te doen

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          Ja, vet verbrand je ook het best op een hartslag van 128 a 135 geloof ik dat het was.

Bij Hiit doe ik gewoon 1 min zacht dat ik zo rond de 128 zit en dan 30 sec hard, zodat ik net aan de 140 kom, maar veel er niet boven, dan weer zacht om tot rust te komen en dan weer hard enz.

maar is een beetje moeilijk om een programma voor Hiit erop te doen
          Met elke vorm van cardio verbrand je een beetje kh en een beetje vet (en soms nog wat spier), maar bij LIT ben je wat meer vet aan het verbranden, met HIIT (en haar varianten) meer kh. Met Hiit echter blijft je verbranding veel harder doorstoken gedurende een langere tijd dan bij LIT, en met elke LIT sessie neemt de effectiviteit af, terwijl je met hiit juist steeds harder gaat. Per sessie verbrand je dus met LIT meer vet, maar per saldo verbrand je veel meer vet met hiit.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Met elke vorm van cardio verbrand je een beetje kh en een beetje vet (en soms nog wat spier), maar bij LIT ben je wat meer vet aan het verbranden, met HIIT (en haar varianten) meer kh. Met Hiit echter blijft je verbranding veel harder doorstoken gedurende een langere tijd dan bij LIT, en met elke LIT sessie neemt de effectiviteit af, terwijl je met hiit juist steeds harder gaat. Per sessie verbrand je dus met LIT meer vet, maar per saldo verbrand je veel meer vet met hiit.
            Here Josef, wat een wijsheid!

Ik heb nu lange tijd LIT gedaan, dus ik denk dat het efficienter is als ik nu eens HIIT ga doen!
            "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Hoe kan je bij het squatten 50kg meer drukken dan normaal?

Oplossing: Zorg ervoor dat er iemand achter je staat die elke keer met een plak je billen rood maakt. Dit is beter dan welke andere middel dan ook die je help om meer agressie te krijgen tijdens de trainingen.

Geloof me het werkt...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Hoe kan je bij het squatten 50kg meer drukken dan normaal?

Oplossing: Zorg ervoor dat er iemand achter je staat die elke keer met een plak je billen rood maakt. Dit is beter dan welke andere middel dan ook die je help om meer agressie te krijgen tijdens de trainingen.

Geloof me het werkt...
                Dus dat is jouw geheim

Comment

van bodybuilden word je lul kleiner..

Nee, de rest van je lichaam word in verhouding groter

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
                    van bodybuilden word je lul kleiner..

Nee, de rest van je lichaam word in verhouding groter

Van gewoon trainen krimp ie nie nee Maar ik zou ze toch nie gere de kost geven bij wie de ballekes zijn gekrompen tot formaat erwt
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Quibus

Inderdaad.

Comment

Erik

Zie het als een pluspunt

Een spuit in je ballen en waarschijnlijk groeien ze als hercules.

Comment

Pas maar op dat je geen skippyballen krijgt dan..
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Hier eentje van zo'n ad op het board: met deze slipper train je je benen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Hier eentje van zo'n ad op het board: met deze slipper train je je benen.
                              en ook nog mensen die het gaan geloven he.
                              Zeg dat creme van nivea werkt dat ook, daar moet je je dan mee insmeren en dan wordt je taile op eens 1 a 3 cm minder, puur door dat spul.

Vet verbranden door creme erop te smeren, hoe makkelijk kan het gaan

Comment

Goede link general...

Zocht al een nieuwe manier op mijn benen te trainen de hele tijd squatten met iemand die je billen rood slaat is ook niks. Dit gaat veel makkelijker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X