Traing en eten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traing en eten

Ik heb nu een maand en half niet getraind en niet naar mijn voeding gekeken , nu begin ik stilletjes terug op te bouwen wat betreft voeding en training ondervind ik toch serieuse last van die weken dat ik niet getraind heb. Ik kan minder tillen en ben precies vlugger vermoeid. Momenteel reken ik nog geen eiwitten en koolhydraten uit neem geen eiwitshakes in de dag.Nu is mijn vraag kan ik trainen en vorderingen maken zonder eiwitten te nemen ik probeer wel een uur na de training mijn eiwitten te nemen maar vroeger nam ik dagelijks drie shakes bij de gewone voeding.Ik ben me gisteren wel een potje bcaa gaan halen daar deze toch ook eiwitten zijn.

hoor het graag van jullie
    stil growing

Dat je minder tilt en sneller vermoeit ben is doodnormaal na anderhalve maand niets doen. Is zoiets als terug naar school gaan of terug beginnen werken na het verlof. Je moet terug een beetje in het ritme geraken.

Dit zal snel genoeg gaan. Je lichaam past zich snel aan aan nieuwe situaties. Je hoeft er niet verplicht eiwitten of shakes bij te nemen aangezien je deze al voorziet in je voeding. Maar in jou geval zullen ze zeker geen kwaad kunnen denk ik.

Ik zou zeggen, probeer eens met en eens zonder, en kijk waar je je het beste bij voelt. Jij alleen weet wat het beste voor jou lichaam is.
    -Feel free... Or die trying-
    -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

ben het helemaal met bovenstaande eens........
      kan gerust nog je vorderingen maken door je gewone voeding als je dan maar goed eet inderdaad.
      maar je moet toch zo snel mogelijk proberen weer je shakes te nemen want uiteindelijk zijn eiwitten toch een onmisbare factor!!
      zit zelf met zelfde verhaal ,heb laatste tijd niet kunnen trainen vanwege blessure en ben ook nog eens op vakantie geweest en dan eet je niet echt schoon en stipt op tijd.
      moet nu ook weer zo snel mogelijk mn goede ritme weer oppakken want voor je het weet gaat het de slechte kant op.
      dat kunnen we natuurlijk niet hebben dus het is nu over met de pret en gaan weer radicaal knallen!!!

greetzz....
      Gewoon Rammen en Knallen!

Comment

Je kunt in principe als je goed oplet wel voldoende eiwitten uit je voeding halen Snipke.
        Lijkt me zeker in jouw geval geen kwaad kunnen om dat een poosje te proberen, je lichaam heeft dat vaste voedsel veel harder nodig dan die shakes om het ritme weer helemaal op te pakken. Ik zou denk ik in jouw situatie pas weer gaan aanvullen met shakes als je al je reguliere voeding een paar weken fatsoenlijk hebt verwerkt.  

Je 'achteruitgang' heeft waarschijnlijk helemaal niets met die eiwitten te maken hoor, gewoon uit het ritme enzo en je lichaam dat nog niet helemaal top is. Komt vanzelf en snel genoeg weer terug.
        Trainse en eetse!  

Comment

Spieren hebben een heel erg goed geheugen dus komt zeker helemaal goed.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X