fit for free

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waar zit F4F ergens? Is dat bij het Sportiom?

Geen proefles wat is dat voor iets raars. Anders gewoon binnenlopen en vragen of je ff in de zaal rond mag kijken. Dat is vrij normaal, als ze dat ook niet toestaan, omdraaien en snel weggaan.

Ik zit zelf bij Reflex in DB. Bevalt erg goed.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
      ja dat kan wel kloppen ja want volgens mij doen ze alleen 1 jaar abonnementen, dan kun je wel per 3 maanden betalen maar je zit er wel een jaar aan vast das wel een nadeel ja als je het toch niet meer bevalt. daarom zal de prijs wel zo goedkoop zijn denk ik. weet je ook waarom je maat het wilde opzeggen?
      Ja, omdat het hem niet beviel, ten eerste veelste druk, ten tweede de dumbells hadden weinig kg, geen instructeurs etc etc, en ze zijn echt niet klantvriendelijk dat weet ik sowieso, ze zijn gewoon een stelletjee k*tkoppen! Ik wou ook ff een keer een proefles nemen, maar dat mocht niet je moest je gelijk inschrijven om ff 1 keer te trainen

Comment

Originally posted by Koetjeka View Post
        Ik sport sinds 3 weken bij fit for free in Wateringen, ze hebben er veel toestellen en losse gewichten en rond de tijd dat ik sport is het lekker rustig

Je moet echter wel opletten dat je optijd je abonnement opzegt, voor de zekerheid heb ik direct nadat ik een 1 jarig abo heb afgesloten deze meteen opgezegd (nadeel: dit moest schriftelijk).
        Het is bij wet nu verboden dat abonomenten stilszwijgend een jaar verlengt worden. Als je niet op tijd opzecht mag het max 1 maand verlengt worden

@fitnessfreak
        nope ze doen niet aan proeftrainingen omdat de abo kosten al zo laag zijn. F4F is budget fitnessen.. je gaat daar je doet je ding thats it =)

Comment

Ik zit bij Basic-fit, in Deventer, daar betaal ik ook 16 euro bevalt me ook prima

Comment

Dumbels gingen dacht ik tot 32.. proefles kost btw 10 euro bij ons dacht ik.. dat is echt met instructie en alles van machines enzo.. + schema maken
            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
              Dumbels gingen dacht ik tot 32.. proefles kost btw 10 euro bij ons dacht ik.. dat is echt met instructie en alles van machines enzo.. + schema maken
              krijg je een uur een soort van rondleiding etc.. Maar je moet lid zijn dervoor

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                Het is bij wet nu verboden dat abonomenten stilszwijgend een jaar verlengt worden. Als je niet op tijd opzecht mag het max 1 maand verlengt worden

@fitnessfreak
                nope ze doen niet aan proeftrainingen omdat de abo kosten al zo laag zijn. F4F is budget fitnessen.. je gaat daar je doet je ding thats it =)
                weet je dat zeker gozer, dat zou wel beter zijn dan. me broer was net ook een paar weken te laat zat hij gelijk weer een jaar vast aan dat abonnement, en het beviel em al niet.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  weet je dat zeker gozer, dat zou wel beter zijn dan. me broer was net ook een paar weken te laat zat hij gelijk weer een jaar vast aan dat abonnement, en het beviel em al niet.
                  dat weet ik helemaal zeker....
                  maar wat ik niet zeker weet.. De wet is per 1 mei 2008 in werking gegaan.. Wat gebeurd er met de mensen die een abo voor die tijdstip hebben

ff navragen voor je

Comment

ik bestaal 24 euro onbeperkt en je heb er alles

Comment

Originally posted by imation View Post
                      ik bestaal 24 euro onbeperkt en je heb er alles
                      lol ik betaal 3xx euro (no joke)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                        dat weet ik helemaal zeker....
                        maar wat ik niet zeker weet.. De wet is per 1 mei 2008 in werking gegaan.. Wat gebeurd er met de mensen die een abo voor die tijdstip hebben

ff navragen voor je
                        klopt, heb toen ik begon een 36 weken abbonement genomen, en als ik niet opzeg wordt het telkens 1 maand verlengd, en je hebt 1 maand opzegtermijn
                        bijv. als ik morgen het sporten opzeg, magt ik nog 1 maand trainen, en daarna niet meer
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X