bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 32 cm En dat na 2 jaar trainen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
      Aantal centimeter zegt niet zo heel veel. Iemand die 2 meter is heeft bijv. standaard dikkere armen dan iemand van 1m65
      Des te korter iemand is, des te korter zijn ledematen, dus des te sneller die dik zijn. Daarom zijn dwergen ook standaard een beetje kastoe
      Laissez Faire

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
        32 cm En dat na 2 jaar trainen.
        Dat kan niet. Tenminste, viel mij niet op bij je foto's. Wel aangespannen gemeten?
        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
          Dat kan niet. Tenminste, viel mij niet op bij je foto's. Wel aangespannen gemeten?
          Was ook maar een grapje, irl mag je er tegenwoordig een centimeter of 10 bij optellen.

Comment

Was ook maar een grapje, irl mag je er tegenwoordig een centimeter of 10 bij optellen.
            Beetje grappen maken ten koste van de mindere goden hier op BN hè? Foei!
            Train hard or go hormone

Comment

• Mijne staat nu op 35 koud genomen, en begin net met bulken
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                Beetje grappen maken ten koste van de mindere goden hier op BN hè? Foei!
                Troost je, ik versla je ook ruimschoots in de buikomvang.

Comment

• 43 cm koud

Comment

• Links koud aangespannen: 35cm
                    rechts koud aangespannen: 34cm

Ik zou me echt moeten schamen. Naja op naar de 40
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

32 cm En dat na 2 jaar trainen.
                      Zou toch best kunnen

Niet dat de mijne 32 zijn, maar ik train ook al wat langer dan 2 jaar maar in vergelijking met rug en borst zijn ze ook zeker niet bepaald groot..
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                        Zou toch best kunnen
                        Het zou inderdaad kunnen, maar iedereen die mijn logje een beetje kent, weet dat het wel heel dunnetjes zou zijn voor mijn doen. Ik ben namelijk niet de magerste he.

Comment

• 300cm heb ik
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                            300cm heb ik
                            Pics or it diddnt happen :P
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                              Zou toch best kunnen

Niet dat de mijne 32 zijn, maar ik train ook al wat langer dan 2 jaar maar in vergelijking met rug en borst zijn ze ook zeker niet bepaald groot..
                              Ik heb er anderhalf jaar op zitten en ver boven de 35 kom ik ook nog niet...
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• 15 jaar, volgens mij redelijk normaal BF (12/13 schatte ze) en 32CM koud rechts, 33CM koud links.....

Op me arm pittig weinig vet maarja het zijn ook nog lieve kleine baby armpjes aan die getallen hiero te zien haha :P
                                Last edited by Dexie; 11-06-2012, 17:33.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X