Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vlak voordat ik was gestopt met trainen (zo'n 3 รก 4 jaar geleden en toen was ik 19 of 20 jaar)
zat ik rond de 17% vet percentage en had 42cm rondom (links toen niet gemeten omdat we niet zo serieus bezig waren met het meten en wegen enzo)
vlak voordat ik was gestopt met trainen (zo'n 3 รก 4 jaar geleden en toen was ik 19 of 20 jaar)
zat ik rond de 17% vet percentage en had 42cm rondom (links toen niet gemeten omdat we niet zo serieus bezig waren met het meten en wegen enzo)
groetjes
Netjes , en hoe sta je er nu bij?
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Eigenlijk bestaat er niet zoiets als Bicep Omvang.
Als je tricep groot en je bicep klein kan je alsnog hoge waardes krijgen.
tja maar bicep en buik is het waar iedereen naar kijkt.
ik heb nooit gehoord van iemand show eens je triceps.
altijd is het van laat je spierballen dan zien.
en een 6pack is altijd van belang.
je krijgt echt nooit te horen van je rug/triceps buiten de jongens die hier komen denk ik dan en heel enkel in de sportschool die serieus bezig zijn.
mijne zijn nog steeds rond die 35cm links halfe kleiner
tja maar bicep en buik is het waar iedereen naar kijkt.
ik heb nooit gehoord van iemand show eens je triceps.
altijd is het van laat je spierballen dan zien.
en een 6pack is altijd van belang.
je krijgt echt nooit te horen van je rug/triceps buiten de jongens die hier komen denk ik dan en heel enkel in de sportschool die serieus bezig zijn.
mijne zijn nog steeds rond die 35cm links halfe kleiner
Had ik niet verwacht, bedankt! Tja ik probeer mijn zelfbeeld aan de lage kant te houden, zodat ik nog meer reden heb keihard te trainen .
Netjes , en hoe sta je er nu bij?
net ff snel bij mezelf gemeten (dus gaat niet erg soepel)
me armen zijn gelukkig nog best droog maar zijn wel geslonken naar 39,5 cm
ach, tegen over de rest van je lichaam zijn je biceps niet zo heel groot natuurlijk, alleen als je traint vraagt altijd iemand hoe groot je arm is dus in de volksmond , hoe groter je biceps hoe sterker je bent :P haha
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment