Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dan ben ik de echte lawaai maker post sloeg 1000 x op niks maargoed, zoals ik al zei, wist niet wat me bezielde. Heb het deze week erg moeilijk gehad, begonnen met roken, paar blowtjes, drinken (alles weer weggeooid). Waarschijnlijk reageerde ik ook daarom voor een gedeelte zo dom zonder na te denken.
Atta bedankt bro, je mats me ook elke keer weer he. Laten we het maar niet weer in herhaling brengen en het verder leuk houden hier. Bedankt voor het verwijderen van dat stukje onnozel bro.
Punt blijft: "we hebben hier te maken met een idioot". Oeps, is al eerder voorbij gekomen. Mijn excuses.
@ General
Is dat die kale op de foto's? Vind de kleding daar overigens niet echt bijzonder maar zal er even goed naar kijken.
nu we het toch over kleding hebben, kent er iemand een site waar je zo van die vishoedjes kan kopenn, liefst van adidas ?? zoek er me rot achter maar niks te vinden
Vond er al snel een paar. Zoeken naar storm bucket hat IPV vishoedje.
Naar alle waarschijnlijkheid zal mijn bericht dus verwijderd worden. Scherp opgemerkt.
Hoop ook dat we deze idioot nooit meer hier zien. Modjes ban je mij ban deze idioot dan ook.
Mensen proberen je hier godverdomme te helpen jij stuk onbeschaafde ######. En dan krijgen we dit als dank. Zie je het niet als hulp dan is het heel simpel (opdonderen).
En dat is geen indicatie! Je weet dan gewoon wat je maat is. Gewoon even meten met je luie donder en dan je maat bestellen!!!
Ja zulke reacties kan je verwachten van mij als je zulke berichten achterlaat. In het echt had ik net zo gereageerd want dat is mijn probleem. Ik kan mezelf niet inhouden maargoed, jou probleem is waarschijnlijk dat je niet logisch kan denken en maar denkt dat je beter weet.
ik denk toch niet dat je in het echt zo had gereageerd. je hebt wel heel veel praatjes. maar laten we hier mee ophouden met dit kinderachtig gedoe. je bent echt een vent als je zo praat via de computer. en die indicatie wil nog niet veel zeggen , heb wel vaker op zo'n mannier de maten opgemeten en besteld terwijl het groter uitviel!! als niemand hier iets op die site heeft besteld is topic gesloten!!!
Schitterend dat fysiek van Harry! Ik heb hem alleen op foto's met zijn kleding aan gezien, en toen vond ik hem al een kleerkast! Ontbloot is ie beestachtig groot!
ik denk toch niet dat je in het echt zo had gereageerd. je hebt wel heel veel praatjes. maar laten we hier mee ophouden met dit kinderachtig gedoe. je bent echt een vent als je zo praat via de computer. en die indicatie wil nog niet veel zeggen , heb wel vaker op zo'n mannier de maten opgemeten en besteld terwijl het groter uitviel!! als niemand hier iets op die site heeft besteld is topic gesloten!!!
Ach man ga toch weg. In het echt wil ik het best voor je doen. Laten we hier inderdaad ophouden. Wil je me testen dan geef ik me adres via pm even door.
Wees voortaan ook dankbaar voor het advies dat wij hier geven. Mocht het niks zijn dan moet je gewoon een ander forum zoeken. Maargoed, hoop voor jou dan dat je nog beter kan worden geholpen door iemand anders van het forum.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment