kleding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

qua lawaaimaker zijn had ik het niet op jou nex
    en er zijn zo es van die periodes, shit happens...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Dan ben ik de echte lawaai maker post sloeg 1000 x op niks maargoed, zoals ik al zei, wist niet wat me bezielde. Heb het deze week erg moeilijk gehad, begonnen met roken, paar blowtjes, drinken (alles weer weggeooid). Waarschijnlijk reageerde ik ook daarom voor een gedeelte zo dom zonder na te denken.

Atta bedankt bro, je mats me ook elke keer weer he. Laten we het maar niet weer in herhaling brengen en het verder leuk houden hier. Bedankt voor het verwijderen van dat stukje onnozel bro.

Punt blijft: "we hebben hier te maken met een idioot". Oeps, is al eerder voorbij gekomen. Mijn excuses.

@ General

Is dat die kale op de foto's? Vind de kleding daar overigens niet echt bijzonder maar zal er even goed naar kijken.
      No problem bro. Dit is Harry de Jonge.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
        nu we het toch over kleding hebben, kent er iemand een site waar je zo van die vishoedjes kan kopenn, liefst van adidas ?? zoek er me rot achter maar niks te vinden
        Vond er al snel een paar. Zoeken naar storm bucket hat IPV vishoedje.

Adidas ClimaProof Storm Bucket Hat

Adidas ClimaProof Storm Bucket Hat - buy your Christmas gifts at BizRate UK!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          No problem bro. Dit is Harry de Jonge.
          Hehehe....

Maare wat een beest is die harry. Mijn gokje klopte dus wel. Ik heb net ook even zijn galerij gecheked op dbb... prachtige fysiek!

Comment

Hehehe....

Maare wat een beest is die harry. Mijn gokje klopte dus wel. Ik heb net ook even zijn galerij gecheked op dbb... prachtige fysiek!
            Ja topfysiek he.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by steentje View Post
              thx, daardoor vond ik het niet, kon niet op de engelse benaming komen

Comment

Naar alle waarschijnlijkheid zal mijn bericht dus verwijderd worden.
                Scherp opgemerkt.
                Hoop ook dat we deze idioot nooit meer hier zien. Modjes ban je mij ban deze idioot dan ook.

Mensen proberen je hier godverdomme te helpen jij stuk onbeschaafde ######. En dan krijgen we dit als dank. Zie je het niet als hulp dan is het heel simpel (opdonderen).

En dat is geen indicatie! Je weet dan gewoon wat je maat is. Gewoon even meten met je luie donder en dan je maat bestellen!!!
                Ja zulke reacties kan je verwachten van mij als je zulke berichten achterlaat. In het echt had ik net zo gereageerd want dat is mijn probleem. Ik kan mezelf niet inhouden maargoed, jou probleem is waarschijnlijk dat je niet logisch kan denken en maar denkt dat je beter weet.
                ik denk toch niet dat je in het echt zo had gereageerd. je hebt wel heel veel praatjes. maar laten we hier mee ophouden met dit kinderachtig gedoe. je bent echt een vent als je zo praat via de computer. en die indicatie wil nog niet veel zeggen , heb wel vaker op zo'n mannier de maten opgemeten en besteld terwijl het groter uitviel!! als niemand hier iets op die site heeft besteld is topic gesloten!!!

Comment

@ GeneralIx

Schitterend dat fysiek van Harry! Ik heb hem alleen op foto's met zijn kleding aan gezien, en toen vond ik hem al een kleerkast! Ontbloot is ie beestachtig groot!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                    ik denk toch niet dat je in het echt zo had gereageerd. je hebt wel heel veel praatjes. maar laten we hier mee ophouden met dit kinderachtig gedoe. je bent echt een vent als je zo praat via de computer. en die indicatie wil nog niet veel zeggen , heb wel vaker op zo'n mannier de maten opgemeten en besteld terwijl het groter uitviel!! als niemand hier iets op die site heeft besteld is topic gesloten!!!
                    Ach man ga toch weg. In het echt wil ik het best voor je doen. Laten we hier inderdaad ophouden. Wil je me testen dan geef ik me adres via pm even door.
                    Wees voortaan ook dankbaar voor het advies dat wij hier geven. Mocht het niks zijn dan moet je gewoon een ander forum zoeken. Maargoed, hoop voor jou dan dat je nog beter kan worden geholpen door iemand anders van het forum.

Comment

bijna 70 euro voor een traings broek
                      puff... ik haal altijd nike en umbro puma voor 3 tientjes
                      meer als genoeg en na jaartje gaat ze de prullebak in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X