Originally posted by Sancho
View Post
Luidruchtige trainee
Collapse
X
-
Zie soms ook veel van die beginners die met mp3 speler(dan nog op max volume ) en dan nog dikke trui aan iets proberen te doen
de trui mischien oom meer spieren weg te zweten dan te kweken in die tijdCalisthenics / Street workout
Comment
-
Ik maak ook nooit (veel) geluid bij het trainen. Alle resterende energie gaat naar goeie ademhaling en desnoods blaas ik de lucht door een klein gat in mn lippen naar buiten (persen zeg maar). Als ik helemaal alleen ben in het aparte gewichthef honk dan ben ik misschien licht te horen aan het einde van de deadlift.
@ Bong Bong: hier zit er nog een hoor Helemaal sinds de intrede van de NO-explode willen ze zo snel mogelijk mn darmen uit.
zo lag ik laatst op de laying leg curl tekeer te gaan, muziek stond vrijwel uit en achter me zat een mooie dame op de chest press machine (zittend). je raad het al:
KABOOOOOM!!!! daar ging die in de een na laatste repper.
toch die laatste afgemaakt hardcore of wat22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostIk maak ook nooit (veel) geluid bij het trainen. Alle resterende energie gaat naar goeie ademhaling en desnoods blaas ik de lucht door een klein gat in mn lippen naar buiten (persen zeg maar). Als ik helemaal alleen ben in het aparte gewichthef honk dan ben ik misschien licht te horen aan het einde van de deadlift.
@ Bong Bong: hier zit er nog een hoor Helemaal sinds de intrede van de NO-explode willen ze zo snel mogelijk mn darmen uit.
zo lag ik laatst op de laying leg curl tekeer te gaan, muziek stond vrijwel uit en achter me zat een mooie dame op de chest press machine (zittend). je raad het al:
KABOOOOOM!!!! daar ging die in de een na laatste repper.
toch die laatste afgemaakt hardcore of wat
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostOp het tijdstip dat ik normaal train, trainen veel mensen die ruim ervaring hebben (degene met de minste ervaring traint pas een jaar of 10).
In dat uur dat ik bezig ben hoor je soms wel hier en daar een brul of wat ander geluid, maar over het algemeen is de atmosfeer geconcentreerd en rustig.
Nu was ik vandaag een uurtje later en was de sportschool bevolk door beginners, semi beginners en iets gevorderden. Kabaal dat gemaakt wordt kwam me buiten (met gesloten deuren) al tegemoet, terwijl er eigenlijk helemaal niet veel mensen aanwezig waren.
Als ik terug denk aan de tijd dat ik zelf in die fase zat, moet ik bekennen dat ik ook veel meer lawaai maakte als nu.
Wat is jullie ervaring op dit gebied? Trainen bij jullie de meer ervaren mensen ook meer introvert?
ik blaas altijd hard uit, bij elke herhaling... en kan soms wel ééns geluid maken... maar heeft volgens mij veel te maken met de intensiteit waarop je traint... denk niet dat het te maken heeft met dat je beginner of niet bent...If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
Originally posted by dianabolic View Postik blaas altijd hard uit, bij elke herhaling... en kan soms wel ééns geluid maken... maar heeft volgens mij veel te maken met de intensiteit waarop je traint... denk niet dat het te maken heeft met dat je beginner of niet bent...
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postgeweldig was was de reactie van dat vrouwtje?
die heb ik maar niet meer aangekeken
misschien heeft ze niks gehoord ....22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by dianabolic View Postmaar heeft volgens mij veel te maken met de intensiteit waarop je traint
Ik vind trouwens geluid maken op zich niet erg, zolang het maar functioneel onderdeel van je training is. Het gaat mij om lawaai maken gewoon om lawaai te maken.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
wij hebben in de gym trouwens wel een gast die (vooral met benchen) echt een ENORM kabaal maakt!!! de hulk is er niks bij... Zonder te overdrijven! waar je ook staat, overal in de gym ga je gewoon kapot van de herrie die die kerel weet te produceren. Hij is vrij ervaren22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment