Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sommige trainen godverdomme nog geen jaar en lopen alleen te slijmen bij gasten die ze later kunnen helpen aan hun eerste kuurtje,
Zitten de jonge slijmballen hier nou alleen maar omdat ze op BBC voor mietjes uit gemaakt worden en daar niet serieus genomen worden.
Pleur nou gauw op met die onzin van slotje.
Get A Live
Nog wat , Kansloos dit slotje please.
Zeker gepest op school vroeger, en gaan trainen omdat je denkt dat ze je dan serieus nemen.
Bahhhhhhhhhhhh.
Oke boys, Mazzel kom maar op met die ban, gaan we lekker weer op het mannen forum zitten
ik hoop dat die er komt, want jou uitbarsting slaat totaal nergens op.
Het doel van je topic is dus totaal niet duidelijk. Wat wil je zeggen of vragen? wees duidelijk, anders krijg je zulke antwoorden.
Ik moet toegeven dat sommige heel erg hard reageren, maar een echt man heeft zich onder controle en laat zich niet zo gauw kennen.
ze werden vroeger gepest en zijn mietjes? waar slaat dat op? pesten is trouwens erg genoeg. Jij bent zeker een zielige pester geweest, nou dan kun jij van mijn part dood omvallen, ik walg van die mensen die zich opgeilen aan ander mans leed en ander mans leven verneuken.
Suc6 op je "mannen" forum, ik blijf hier onder de echte mannen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Het is zo rustig op me werk dat ik uit verveling dan ook maar serieus ga reageren. :P
Topic Stelling
Is het verstandig om als beginnend sporter meteen strakke eet- en/of sportschema's te hanteren?
Antwoord
Als een beginnend sporter gaan velen naar een sportschool. Ze vermelden daar wat ze willen bereiken en krijgen standaard schema's aangereikt. Persoonlijk vind ik dit niet motiverend.
Je doet iets zonder dat je precies weet wat en hoe etc. Onderbouwing van waarom de instructeur je schema opstelt zoals hij doet en waarom hij denkt dat je daarmee je resultaat zult behalen blijft vaak achterwege. Dit vind ik persoonlijk niet motiverend. Een beetje rondlopen en je schema afwerken als een blind schaap werkt niet.
Veel mensen zijn erg re-creatief ingesteld en weten het vaak beter. Denk aan mensen die denken dat minder eten goed is om af te vallen en aan Sonja Bakker doen, of die maar wat oefeningen op de sportschool doen en eigenlijk geen vooruitgang behalen. Dus ja is dat dan goed en motiverend?
Om iemand gemotiveerd te houden moet je iemand goed begeleiden en dat vergt veel tijd en aandacht. Je moet iemand uitleggen wat hij/zij doet, waarom dat doet waarom het het doet etc. Je kan iemand inbreken met een eet- en sportschema die lichtelijk afwijken van wat ze al doen en dan steeds meer veranderingen stapsgewijs doorvoeren. De lichte aanpassing zorgt al voor betere resultaten dan ze voorheen hadden en zullen het niet erg vinden steeds beetje bij beetje nog meer aan te passen.
Iemand uit het niets 180 graden laten omdraaien en super strikte schema's voorleggen werkt eerder afschrikkend. Mensen denken dat ze te veel moeten werken en opofferen...terwijl dat eigenlijk helemaal niet het geval is en vaak enorm mee valt.
Dus ja. Zelfs re-creatieve sporters zouden striktere en beter opgestelde voedings- en sportschema's moeten hanteren om hun persoonlijke doelen te bereiken. Je moet ze wel langzaam aan inbreken en niet alles in 1 klap omdraaien. En je moet ze voorzien van voldoende informatie en motivatie zodat ze bewuster bezig zijn en dus gerichter. En de tussen tijdse resultaten zijn voldoende motivatie om door te blijven gaan. Het is echt niet zo dat je met strikte schema's en zware oefeningen opeens breed en alles wordt...daarvoor komt er nog meer bij kijken dan dat de gemiddelde sporter zal doen.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment