Training van het Illustere Trio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij deze mijn definitieve afzegging. Iemand anders dus cameradienst doen maar
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Spijtig...maar we vinden wel een oplossing hoor.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Met al die afzeggingen, de ecto-squad die wellicht toch niet komt...

Training dan zo aanpassen dat we beginnen met de grote drie en dan richten op toppen? Daarna al die spieren met soort van assists en normale werksets afmatten?

Squat
        Bench
        Deads

Leg Press
        Militairy Press of Incline Press
        Bent over Row of Cleans

Arm werk

zoiets?

Comment

Ach gut...komen die wussies niet? Nou dan wordt het idd just you and me Vincent

Comment

Het wordt dan tenminste ene beestachtig goede trainingssessie mwahahha. Alleen hopen dat Erik scherp en gefocust kan filmen. Kunnen we leuke top gewichten op het net zetten mwahahah

Ben benieuwd of ik dit keer wel in de dip machine kan zitten en niet dat de riem losschiet en ik half omhoog wordt geduwd terwijl ik juist die 160kg van dat apparaat naar beneden probeer te drukken zoals vorige keer :P

Comment

Ben benieuwd naar de filmpjes.

Comment

Originally posted by Pink View Post
                Ghehe nee tilburg is een flink eindje hier vandaan Ik kan waarschijnlijk niet genoeg muntjes onder de bank vinden om aan een treinkaartje te komen.
                Ik moet die dag werken. Anders had ik je dr wel heen kunnen rijden; volgens mij woon je niet zo gek bij mij uit de buurt vandaan

Maare, ben benieuwd naar het verslag.

Comment

De stand van zaken

De stand van zaken op woensdag 4 Februari. Nog 2 dagen te gaan.
                  Pinada, spank, Posseltje en GeneralIx hebben definitief afgezegd dus het wordt een training tussen mij en Falstyr alleen met ErikV als scheidsrechter en cameraman/verslaggever ter plaatse.
                  Mocht er nog iemand zijn die toch nog graag mee wil doen dan heb je morgen en overmorgen nog de kans je hier voor op te geven. Zoniet, dan valt het verslag hier in de loop van volgende week te lezen!

Comment

Mietjes. Niemand durft het op te nemen tegen de Endo Squad

Maar Pinada zei al: Het is eng om in de buurt van Endo's in de cut te zijn :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

jammer dat het zover is:P kom lekker trainen in amsterdam dan
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Trouwens DSO bedoel je niet 3 dagen? Zaterdag gaan we pas of niet?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Je bedoelt kutendo's.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

denk dat ik maar eens een ectosquad moet oprichten die 80%in de bulk zitten ipv. die cutsquad
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Succes alvast,

Als ik niet moest werken kwam ik kijken (toch dicht in de buurt). Altijd leuk om te zien en goed om me nog beter te motiveren. (kan toch nog niet veel ben net begonnen met fitness). Misschien dat ik deze zomer/lente meega als jullie gaan of volgend jaar.

Zie al uit naar de filmpjes/foto's

Comment

ahja als spank al niet meer gaat word het voor mij ook niet meer reeƫl om te gaan. volgende keer mannen =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X