Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Met al die afzeggingen, de ecto-squad die wellicht toch niet komt...
Training dan zo aanpassen dat we beginnen met de grote drie en dan richten op toppen? Daarna al die spieren met soort van assists en normale werksets afmatten?
Squat
Bench
Deads
Leg Press
Militairy Press of Incline Press
Bent over Row of Cleans
Het wordt dan tenminste ene beestachtig goede trainingssessie mwahahha. Alleen hopen dat Erik scherp en gefocust kan filmen. Kunnen we leuke top gewichten op het net zetten mwahahah
Ben benieuwd of ik dit keer wel in de dip machine kan zitten en niet dat de riem losschiet en ik half omhoog wordt geduwd terwijl ik juist die 160kg van dat apparaat naar beneden probeer te drukken zoals vorige keer :P
De stand van zaken op woensdag 4 Februari. Nog 2 dagen te gaan.
Pinada, spank, Posseltje en GeneralIx hebben definitief afgezegd dus het wordt een training tussen mij en Falstyr alleen met ErikV als scheidsrechter en cameraman/verslaggever ter plaatse.
Mocht er nog iemand zijn die toch nog graag mee wil doen dan heb je morgen en overmorgen nog de kans je hier voor op te geven. Zoniet, dan valt het verslag hier in de loop van volgende week te lezen!
Als ik niet moest werken kwam ik kijken (toch dicht in de buurt). Altijd leuk om te zien en goed om me nog beter te motiveren. (kan toch nog niet veel ben net begonnen met fitness). Misschien dat ik deze zomer/lente meega als jullie gaan of volgend jaar.
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment