Vraag?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kijk tuurlijk ik geloof het ook wel dat voedings schema's beter zijn maar ik zelf doe een persoons beveiligings bij de dkdb en daar eet ik wel is met gasten die eten gewoon 3 borden en dat zijn echt reuzen en die zitten niet met zo een voeding schema want dan zeggen ze ik kan daar niet op leven.

en over mike tyson heb hele documantaire gezien die gozer gebruikt echt geen steroids die was gewoon elke dag 4 uur bezig en alles word gecheckt anders checken ze je ook niet op morfini

ik wil alleen maar zeggen dat sommige mensen met hun voedingschema echt profesioneel bezig zijn terwijl sommige gasten die dat niet doen maar wel volop trainen 3 x zo groot zijn

maarja wie ben ik om dat te zeggen hier

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
      en over mike tyson heb hele documantaire gezien die gozer gebruikt echt geen steroids die was gewoon elke dag 4 uur bezig en alles word gecheckt anders checken ze je ook niet op morfini
      Ach kerel donder toch op man. Die kerel heeft volop gebruikt. Elke pro bokser overigens...

Jij gelooft die documentaire.. je denkt te makkelijk!

Je kraamt onzin uit..

Comment

kijk tuurlijk ik geloof het ook wel dat voedings schema's beter zijn maar ik zelf doe een persoons beveiligings bij de dkdb en daar eet ik wel is met gasten die eten gewoon 3 borden en dat zijn echt reuzen en die zitten niet met zo een voeding schema want dan zeggen ze ik kan daar niet op leven.

ik wil alleen maar zeggen dat sommige mensen met hun voedingschema echt profesioneel bezig zijn terwijl sommige gasten die dat niet doen maar wel volop trainen 3 x zo groot zijn

maarja wie ben ik om dat te zeggen hier
        wat klets je nou man!!! je lult alleen maar onzin. ten eerste tyson heeft al 100 duizend spuiten in z'n reet gehad als je dat niet wilt geloven heb je geen verstand. ten tweede je hebt geen voedingsschema nodig nee je kunt je eigen de heel de dag volproppen met eten dan zul je ook groeien alleen heb je kans dat je een vetzak word en als je 3 borden per dag eet zul je zeker minder snel groeien als dat je een strict voedingsschema gebruikt van 7 maaltijden per dag. jij kunt beter je eigen verdiepen in de aas want de gebruiken meer mensen dan je denkt en ook die sulletjes die bij jou in de beveiliging zitten, die gebruiken ook maybe. met z'n 3 borden per dag dat stop ik in men holle kiez daar kan ik niet mee leven

Comment

@ Eloy007

Dus die mensen die daar werken zijn 3 x zo breed? Ze eten waarschijnlijk alleen bij de mac? Dan klopt er iets niet. Ten eerste misschien 3 x zo breed dan jij, dat kan zomaar gezien jou kennis over deze sport. Ten tweede misschien omdat ze gebruiken? En veel gebruiken? En toch keihard in de gym trainen? En toch niet alleen maar rotzooi eten?

Oh nee maar natuurlijk, wanneer iemand tegen jou zegt dat hij niks gebruikt dan is het zo, of houd je hemt 24/7 in de gaten?

Dat bullshit over Mike Tyson slaat echt alles en des te meer nog een reden waarom jij met je hoofd eens wat meer research moet doen. Is niet om je aan te vallen, is alleen om je een beetje het correcte beeld over dit onderwerp te geven.

Stop met het leven onder een grot en doe je ogen open..

Comment

nah bij de dkdb worden dat soort dingetjes niet gebruikt je wilt wij willen niet gepakt worden met opium terwijl we voor justitie werken of wel? JA ELKE PRO BOXER GEBRUIKT HAHAH?

maarja laat dit maar weet je want jullie geloofen in steroids ik niet ben me broer er aan verloren hart aanval op ze 30ste ja zal niet komen door steroids ik vind het gewoon zwak vooral voor de mensen die naturel zijn

kan dit topic gesloten worden

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              @ Eloy007

Dus die mensen die daar werken zijn 3 x zo breed? Ze eten waarschijnlijk alleen bij de mac? Dan klopt er iets niet. Ten eerste misschien 3 x zo breed dan jij, dat kan zomaar gezien jou kennis over deze sport. Ten tweede misschien omdat ze gebruiken? En veel gebruiken? En toch keihard in de gym trainen? En toch niet alleen maar rotzooi eten?

Oh nee maar natuurlijk, wanneer iemand tegen jou zegt dat hij niks gebruikt dan is het zo, of houd je hemt 24/7 in de gaten?

Dat bullshit over Mike Tyson slaat echt alles en des te meer nog een reden waarom jij met je hoofd eens wat meer research moet doen. Is niet om je aan te vallen, is alleen om je een beetje het correcte beeld over dit onderwerp te geven.

Stop met het leven onder een grot en doe je ogen open..
              dat krijg je ervan als je bij de pantserinfanterie hebt gezeten/zit daar lopen alleen maar van die sulletjes

Comment

....

kan dit topic gesloten worden

Dat kan.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X