kijk tuurlijk ik geloof het ook wel dat voedings schema's beter zijn maar ik zelf doe een persoons beveiligings bij de dkdb en daar eet ik wel is met gasten die eten gewoon 3 borden en dat zijn echt reuzen en die zitten niet met zo een voeding schema want dan zeggen ze ik kan daar niet op leven.
en over mike tyson heb hele documantaire gezien die gozer gebruikt echt geen steroids die was gewoon elke dag 4 uur bezig en alles word gecheckt anders checken ze je ook niet op morfini
ik wil alleen maar zeggen dat sommige mensen met hun voedingschema echt profesioneel bezig zijn terwijl sommige gasten die dat niet doen maar wel volop trainen 3 x zo groot zijn
maarja wie ben ik om dat te zeggen hier
en over mike tyson heb hele documantaire gezien die gozer gebruikt echt geen steroids die was gewoon elke dag 4 uur bezig en alles word gecheckt anders checken ze je ook niet op morfini
ik wil alleen maar zeggen dat sommige mensen met hun voedingschema echt profesioneel bezig zijn terwijl sommige gasten die dat niet doen maar wel volop trainen 3 x zo groot zijn
maarja wie ben ik om dat te zeggen hier
Comment