Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

onee honing niet, dat heb ik nooit gemogen als iemand dat op de boterham heeft vind ik het al niks

Comment

Originally posted by michaelj15 View Post
      ja ik heb nu melkan magere kwark mild van smaak en licht verteerbaar voor me staan. Ik wil dat dolgraag naar binnen krijgen, maar na iedere hap heb je die nasmaak. En die is bij mij zo verschrikkelijk. Valt hier niks tegen te doen? Ik had al geprobeerd om erna water te drinken maar als je de volgende hap wilt nemen is het net of je moet braken.
      Die melkan is van de hoogvliet toch? Deze kwark vind ik ook niet echt lekker om naturel te eten. Ik weet niet of er een AH bij je in de buurt zit, maar anders moet je die kwark van de Zaanse Hoeve even proberen, deze hapt veel vriendelijker weg.

Comment

oei dat weet ik niet. Het is zo'n wit achtig potje. er zit geen smaak in (al smaakt hij wel niet lekker)

Ah ja ik heb er 4 van gekocht, maar kzal zeker die andere gaan proberen. Zit in elk potje dezelfde voedingsstoffen?

Comment

Aantal voedingsstoffen verschilt per merk. Je kunt altijd de verpakkingen vergelijken en dan zie je vaak zo welke je meer aanspreekt.
          Ben het met Simon eens dat de magere kwark van Zaanse Hoeve die je bij de Albert Heijn kunt kopen makkelijk weg te krijgen is (in ieder geval makkelijker dan die van de super :P )

Ik doe trouwens soms ook een klein beetje melk bij de kwark en dan even goed roeren, dat maakt 'm wat minder dik en dan krijg ik 'm ook makkelijker naar binnen (doe ik vooral 's ochtends wanneer ik wat meer moeite heb met eten)

Comment

ah oke, ja ik heb die bij de plus gekocht. Ik had idd ook de verpakkingen gelezen, maar daar zag ik dat in die naturel misschien 2 keer de hoeveelheid van alles in zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X