idd ziet er goed uit.
Foto's van vooruitgang in plus minus 1 1/2 maand
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDe armen mag je wat mij betreft nog wat harder aan gaan pakken, voor de rest gewoon wat algemene massa pakken.Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Tricep loopt voor zover ik kan zien achter op bicep en is 2/3 van je arm, massa pakken op armen doe je dus op tricep en niet op bicep in algemeen Tenzij je bicep peak belangrijker vind dan massa op je armen dan kan je gerust gaan curlen
ABs staan er ripped bij mooi manThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostTricep loopt voor zover ik kan zien achter op bicep en is 2/3 van je arm, massa pakken op armen doe je dus op tricep en niet op bicep in algemeen"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Je bashed me nou wel hard GenIx maar hier
Uit M&F (ben helemaal geen fan van, maar ben het op dit punt zeker niet met jou eens)
It’s also important to realize that the triceps are a much larger muscle than the biceps. Roughly speaking, the triceps make up 2/3rds your upper arm muscle mass, and the biceps only 1/3. You may want to focus your time accordingly, doing more sets for triceps than for biceps.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
ja ben ook wel tevrede eigelijk ,vind men armen niet te dun ofso .. de lui die te veel armen trainen tegenover de rest van hun lijf omdat die mooi onder hun strakke t-shirtje uitkomen hoef ik niet bij te horen .. verhouding vind ik veel belangrijker , mooie proporties
btw ik was eens wat research aan het doen over van alles en nog wat in de BB wereld en vraag me af of een beetje van die opgezette tepels ( puffy nipples :P ) veel voorkomend is en of ik me nu gelijk zorgen moet maken om Gyno ? ... heb verder niet echt harde schijven ofso eronder maar gewoon opgezette tepels .Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostFuck de 50/50 bullshit
In een ver verleden...vorig jaar ofzo...samen met 3xl.
Een lading onderzoeken en fysiologische doorsnee biopsie foto's van de armen bekeken en het is gewoon 50/50 no matter wat anderen beweren.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/2...tml#post365486Last edited by Falstyr; 01-07-2009, 22:01.
Comment
-
Wil ik dan wel is zien, ben zeker bereid me standpunt aan te passen en toegeven dat ik fout zit maar niet zomaar omdat iemand anders zegt dat het zo is. Post van 3xl overtuigt me dan wel weer
Owh en voor de TS, vind persoonlijk niks mis met je armen, ziet goed dat je de compounds erin ramt, was meer ff reactie op anders. Zou je training houden zoals je gaat resultaat mag er zeker wezen man!The internet, SERIOUS business!
Comment
-
niet dat ik het geen intressante discussie vind van biceps triceps verhouding maaaaaarr mijn vraag was eigelijk best serieus en als jullie toch wat meer ervaren en informatie rijke lui hier antwoord op hebben zou ik die graag ontvangeShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Voordat deze discussie over armen uit de hand loopt:
Ik heb mijn eigen voorkeuren, dus ik spreek vanuit mijn eigen voorkeur. En ik VIND dat zijn armen best wat groter mogen. Dat maakt het geheel net ff wat bruter. Maar de TS heeft gelijk. In bodybuilding zijn symmetry en verhoudingen vele malen belangrijker dan massa. Maar toch...je mag best wat meer massa op die armen maken wat mij betreft.
Overigens, sorry Yawgmoth...maar ik ben het met atta en vincent eens. Triceps en biceps is 50/50.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Net nog even die link van fallus gelezen van 3xl
Bicep en triceps zij gewoon ongeveer even groot, alleen door de poses lijkt de triceps groter.
Weer wat geleerdThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Wat je in een biceps pose ziet is een maximaal verkorte bicep en een triceps die op lengte is. Logisch dat daar op het oog verschil in zit.
Bekijk in deiezelfde positie van je bovenarm e.e.a. nog eens maar dan met een gestrekte arm. Verhouding verschuift dan.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment