Waar kan ik vetmeting laten doen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar kan ik vetmeting laten doen ?

Waar kan ik vetmeting laten doen in omgeving eindhoven of omgeving den bosch?
    Dus geen ixda scan ofzo;.gewoon een huidplooi meting. Iemand adresjes?
    You can not become LEGenDArY without Legday

gewoon in je sportschool lijkt mij, misschien de huisarts anders
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Vaak op de betere sportscholen of bij de sport arts.
      Who's the Chef

Comment

ik kan er geen vinden. mijn sportschool iig niet.
        Iemand adresje?

Comment

Wat wil je nou horen, als ik zeg in Brussel zit een gozer naast het station met een huidplooimeter die het gratis doet wat heb je er dan aan?!

Weet bij god niet waar je woont en der zijn echt niet "adresjes" waar je sneaky ff naar binnen ken glippen om een huidplooimeting te laten doen
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Wat wil je nou horen, als ik zeg in Brussel zit een gozer naast het station met een huidplooimeter die het gratis doet wat heb je er dan aan?!

Weet bij god niet waar je woont en der zijn echt niet "adresjes" waar je sneaky ff naar binnen ken glippen om een huidplooimeting te laten doen

Beetje overtrokken reactie Yaw. Bilo vraagt gewoon of iemand weet waar in de buurt van Eindhoven of Den Bosch (hoef je dus verder ook niet te weten waar hij woont) een huidplooimeting gedaan kan worden. Wat is daar mis mee? Als hij het zelf niet kan vinden is het toch handig het hier te vragen... Wie weet woont er iemand in Den Bosch die een sportschool kent waar het kan... Ik snap je reactie niet echt.
            Last edited by Pinada; 02-07-2009, 12:52.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Whoops sorry Bilo scheef gelezen
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik woon zelf ook in Eindhoven.

Je kan het gewoon bij de inderdaad ''betere'' sportscholen laten doen. Eventueel bij de dietist, huisarts.
                Ik raad het je aan om het niet met behulp van een weegschaal te doen van de blokker ofzo

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  ik kan er geen vinden. mijn sportschool iig niet.
                  Iemand adresje?
                  De GGD verricht ook vetmetingen.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik was gisteren bij Huisarts..die deed het niet. GGD gebeld;...Geen enkele GGD doet het....als je iets zegt DSO;..kom dan met feiten want je lult weer eens uit je nek. Ik wordt doodsmoe van die grootmoederswijsheden van jou

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Ik was gisteren bij Huisarts..die deed het niet. GGD gebeld;...Geen enkele GGD doet het....als je iets zegt DSO;..kom dan met feiten want je lult weer eens uit je nek. Ik wordt doodsmoe van die grootmoederswijsheden van jou
                      Hahahaha! Da's wel leuk terug gepakt van jou! "ne goeie!

NB: Overigens doet de GGD in Tilburg wel vetmetingen...
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X