Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat wil je nou horen, als ik zeg in Brussel zit een gozer naast het station met een huidplooimeter die het gratis doet wat heb je er dan aan?!
Weet bij god niet waar je woont en der zijn echt niet "adresjes" waar je sneaky ff naar binnen ken glippen om een huidplooimeting te laten doen
Beetje overtrokken reactie Yaw. Bilo vraagt gewoon of iemand weet waar in de buurt van Eindhoven of Den Bosch (hoef je dus verder ook niet te weten waar hij woont) een huidplooimeting gedaan kan worden. Wat is daar mis mee? Als hij het zelf niet kan vinden is het toch handig het hier te vragen... Wie weet woont er iemand in Den Bosch die een sportschool kent waar het kan... Ik snap je reactie niet echt.
Je kan het gewoon bij de inderdaad ''betere'' sportscholen laten doen. Eventueel bij de dietist, huisarts.
Ik raad het je aan om het niet met behulp van een weegschaal te doen van de blokker ofzo
Ik was gisteren bij Huisarts..die deed het niet. GGD gebeld;...Geen enkele GGD doet het....als je iets zegt DSO;..kom dan met feiten want je lult weer eens uit je nek. Ik wordt doodsmoe van die grootmoederswijsheden van jou
Ik was gisteren bij Huisarts..die deed het niet. GGD gebeld;...Geen enkele GGD doet het....als je iets zegt DSO;..kom dan met feiten want je lult weer eens uit je nek. Ik wordt doodsmoe van die grootmoederswijsheden van jou
Hahahaha! Da's wel leuk terug gepakt van jou! "ne goeie!
NB: Overigens doet de GGD in Tilburg wel vetmetingen...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment