Originally posted by Falstyr
View Post
Eerst kracht dan massa werkt erlkaar tegen ?
Collapse
X
-
Geniet, en drink met maten!
-
Originally posted by adon1s View PostMr. A zal dan ook groter zijn. Iemand die 2x zoveel tilt is altijd groter, wie je dan ook vergelijkt? Er zijn maar een paar echte uitzonderingen hierop.
Als je op massa traind wordt je ook gewoon sterker.. Als je pussy gewichten blijft pakken als je voor massa traind doe je iets niet goed, ook als je voor massa traind heb je fases waarin je kracht aanzet.
Persoon A. moet harder trainen als ze dezelfde percentages aanhouden. Zo zie je dat iemand die net begint met trainen en relatief lichte gewichten hanteerd, zeg een 100kg deadlift, tegenover iemand die 200kg pakt veel minder stress op z'n lichaam krijgt, hij kan bij wijze van spreke wel 2x in de week deadliften zonder problemen terwijl de ander misschien al niet lekker hersteld op 1x per week. Heeft volgens mij ook te maken met het czs, hoe meer vezels je kan recruteren (door training), hoe meer % van je werkelijke spiervolume gebruik je, dus moet er ook meer herstellen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDus dan nog zou het geen verschil moeten uitmaken of een sterk iemand 1 of 2 per week kan deadliften terwijl een beginner het zogenaamd easy zou moeten kunnen.
80% aansturing x 85% van 1rm = meer dan bijv: 50% aansturing x 85% van 1rm
2x in de week zwaar volume? Intensiteit of volume?
@sterke ophaler: daarom zei ik ook 'relatief', tov de 200kg is het relatief licht, ik had ook 100kg en 50kg kunnen nemen.Last edited by adon1s; 03-07-2009, 19:51.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Kijk en dat denk ik dus niet, ik kan me best voorstellen dat (ik ga hier uit van advanced mensen he) dat Mr B de maximale prikkeling aan zijn spieren mee kan geven zelfs zonder dat hij 200kg pakt zoals Mr A. Dus ik zie niet in waarom maximaal met een hogere 1RM meer prikkeling zou geven dan maximaal met een lagere 1RM, if you catch my driftThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Lees je dan wel goed Yawg? Ik zie bij jou geen enkele onderbouwing waarom het niet zou zijn, terwijl ik het net voor je uitschrijf? Snap je het voorbeeld niet?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik snap je voorbeeld wel, ik denk alleen niet dat het onmogelijk is voor iemand die minder 1rm heeft om gelijke massawinst te pakken met een training.
Vind je punt van spieraanspraak wel goed daar niet van, betwijfel alleen of het zo zwart wit is. Zeg ook niet dat ik het antwoord weet, waarom denk je dat ik he topic aan heb gemaakt Wilde gewoon weten wat de perspectieven hierop zijnLast edited by Yawgmoth; 03-07-2009, 23:12.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment